presiune in pneuri

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Aveti grija si in ce unitati de masura afiseaza manometrul...psi, kgf, atmosfere, etc ca daca nu sti paritatea si bagi 2.2 kgf si zici ca sunt 2.2 atmosfere iei tzeapa!
    In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

    Comment


    • #77
      Ce face azotul in pneuri ?
      apropo de pneuri cu presiune cam mica. la curba se inclina pneul si mie frica sa numi iasa de pe janta cum au patito germanii de sa rasturnat loganu cu ei
      turbo makes torque and torque makes fun

      LowGun-ul meu:http://www.loganclub.ro/forum/lowgun...?t=2081&page=5

      Comment


      • #78
        Azotul cica iese mai greu din pneuri si e mai stabil la variatiile de temperatura. daca fortezi virajele cu tipul nepotrivit de anvelopa, posibil sa dejantezi. la virajele bruste nu forta peste 70-80km/h cu rotile stock.
        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

        Comment


        • #79
          ...si cica nici jantele de tabla nu mai oxideaza pe interior!
          In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

          Comment


          • #80
            Funny ...

            Ieri am avut o surpriza (de fapt e doua de acest gen).
            Dar sa incep firesc, cronologic.
            In momentul receptiei masinii de la dealer, l-am intrebat pe flacau (stiind de procedura de transport pe trailer, de la fabrica la ei) daca mi-a ajustat presiunea la cea tipica pentru acest auto.
            Imi raspunde ferm: DA!
            Asta era prin iulie.
            In momentul plecarii in vacanta de vara (august), precaut, ma duc la vulcanizarea mea favorita (cand aveam dacia break eram "abonat" acolo...)
            Si baietii...vaaaai..."Aveti 3 bari pe fiecare roata...!"
            Dupa ce mi le-a lasat, s-a simtit diferenta.
            Dupa ce a trecut iarna, iar m-am dus la vulcanizare ( o alta acum...) si..gata, in regula! (greseala mea ca nu am stat langa el sa vad cat arata)
            Ieri, am fost la tatal meu, si-a cumparat un compresor bun si...ce imi zic, ia sa verific (daca tot e free)
            Surpriza, iarasi!
            Aveam pe toate pneurile 2.5 (ce o fi zis ultimul nene, "las' sa fie, sa aiba acolo!")
            Le-am corijat conform datelor de pe usa (cele de pe fata la 2.0 si cele de pe spate la 2.2)
            Se simte diferenta! La ce drumuri napastuite de soarta si date uitarii de edili...
            E mult mai comod acum.
            Drumuri line va doresc!
            Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

            Comment


            • #81
              Eu unul nu am verificat presiunea din pneuri
              sigpic Alexandria

              Comment


              • #82
                @cristy_plus: fa-ti verificare presiunii in roti si sar putea sa ai o surpriza foarte placuta.

                Comment


                • #83
                  Neplacuta mai degraba.
                  Cel mai lent 1,6 8v

                  Comment


                  • #84
                    Nu bagati azot in roti ca n-are rost.
                    S-a mai discutat treaba asta aici si am fost combatut vehement, acum vad ca se gasesc avantajele azotului...Interesant.
                    Cei de la vulcanizari sunt prosti, nu stiu ca azotul este in mare proportie in aer...Si ei isi cumpara instalatii speciale de azot...Care costa o caruta de bani..
                    Last edited by Seba; 21 May 2008, 11:36.

                    Comment


                    • #85
                      Instalatiile acelea smechere si scumpe au un scop... Sa nu-ti bage aer ci azot. Cu totii am invatat la scoala ca aerul pe care-l respiram (si il bagam in roti) este format din: 21% oxigen, 76% azot, 1% dioxid de carbon, 2% alte gaze. Daca se baga in roti numai azot (in proportie mai mare de 98%) atunci avem urmatoarele avantaje: - stabilitate termica mai buna (coeficientul de dilatare mai scazut la azot #efect accentuat); - inertia rotii mai mica (azotul este un gaz aproape inert #efect neglijabil); - rezistenta la coroziunea jentii pe interior (datorita lipsei oxigenului, orice rugina inseamna oxidarea otelului si are loc doar in prezenta oxigenului #efect vizibil doar in timp si doar la jenti de otel). Concluzia mea este ca merita la 5 lei roata pentru stabilitatea termica. Sper ca n-am fost offtopic, daca da, imi cer scuze.
                      Eu am masina de o saptamana si... Fug repede sa-mi verific presiunea ca m-am speriat
                      Numai bine...
                      Dacia Logan Prestige, 1.6 16V, gri comet...

                      Comment


                      • #86
                        Ai mare dreptate. Azotul care se pune in vulcanizari, este azot pur (fara oxigen, doar cu alte gaze in mica proportie).
                        Cel mai nou proiect auto din România!
                        Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                        Comment


                        • #87
                          Am masina de aproape de 3 luni dar inca nu am verificat presiunea in roti!!!

                          Comment


                          • #88
                            Eu am 2.2 in fiecare roata.....Dar cu prima ocazie o sa pun 2.0.

                            Comment


                            • #89
                              Uita-te pe eticheta de pe usa stanga ce scrie si pune exact. S-ar putea sa scrie 2.0 si 2.2.
                              Cel mai nou proiect auto din România!
                              Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                              Comment


                              • #90
                                Stiu ca asa scrie....Am observat ca cu 2.2 masina vibreaza..O sa pun 2.0 si 2.2..

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google