presiune in pneuri

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by sonykel
    da stiam... eram ironic oarecum ptr ca din cate a zis zenit sa inteles ca , cu cat anvelopa e mai mare cu atat presiunea e mai mare... cu cat anvelopa e mai mare cu atat creste volumul de aer dar presiunea de aer ramane aceasi
    Doamne fereste sa ma supere ironiile! Stiu de gluma. Vreau doar sa se inteleaga ca presiunile notate nu sunt de la bine din burta. Sunt din cartea tehnica. Deci, cifrele nu sunt de la mine. Stiu astia de la Dacia ce vorbesc...

    Comment


    • #17
      La mine pe portiere scrie ca pt anvelope 185/65 R15 presiunea sa fie de 1.9 fata, si 2.1 spate. Din ce am mai citit am aflat ca de aceste presiuni tine felul de asezare a anvelopei pe carosabil, si in acelasi timp si uzura lor: daca presiunea e mai scazuta se vor roade mai mult pe margini, iar daca presiunea e mai mare, se vor uza pe mijloc... ceea ce e cam adevarat, pt ca eu am mers cu ele la 1.7-1.8 bar si sunt mai uzate pe margini decat pe mijloc.
      Don't touch! Never ever steal
      Unless you're in for the kill

      Comment


      • #18
        Pt MCV:
        Presiuni la rece (pneul trebuie sa fie rece):
        Utilizare normala:
        F: 2.4
        S: 2.6

        Sarcina maxima:
        F:2.4
        S:3.2

        Daca pneul este cald, presiunea trebuie sa fie cu 0.2-0.3 bari mai mare

        Roata de rezerva: 3

        Comment


        • #19
          2.0 fata
          2.2 spate
          Verificare la fiecare doua saptamani.
          Daca mergi cu o presiune mai mica in pneuri se uzeaza prematur anvelopa si creste si consumul. In schimb daca mergi cu o presiune mai mare decat cea recomandata o sa topaie pe denivelari si o sa pierzi aderenta mai repede. Plus de asta va creste si distanta de franare pentru ca anvelopa are acum mai putin spatiu pe carosabil.
          Deci chiar nu e de joaca.
          sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

          Comment


          • #20
            Si eu am tot 2.0 pe fata si 2.2 pe spate, de anul trecut si nu a scazut deloc ca le-am bagat azot.
            Cel mai nou proiect auto din România!
            Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

            Comment


            • #21
              in manualul de utilizare a masini nu scrie ce presiune trebuie la roti? sau cand deschizi portiera ai akolo o chestie careti zice ce presiune trebuie pe fata si pe spate
              ym! dorinu2005@yahoo.com
              BARBATII ADEVARATI PREFERA 1.5 DCI

              Comment


              • #22
                Scrie si in cartea masinii. Vezi la sectiunea anvelope. Si pe usa soferului scrie.
                sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                Comment


                • #23
                  Originally posted by vitriol View Post
                  Scrie si in cartea masinii. Vezi la sectiunea anvelope. Si pe usa soferului scrie.
                  asa e ai dreptate.....dar cred ca nu sa uitat bine...
                  sigpicIntalnirea membrilor Logan Club Mioveni, in fiecare Duminica, la ora 18, Parcare P3....

                  Comment


                  • #24
                    suru-le ) read the manual
                    sigpic

                    Comment


                    • #25
                      Eu am 2,2 in toate (imi place sa fie un pic mai tari). Cand am luat-o de la dealer avea 2,8-2,9 ...

                      Comment


                      • #26
                        octavianeeee te ia mama drac nu mai vi la intilniri
                        sigpic

                        Comment


                        • #27
                          Am sa vin...e greu cu lucru.

                          Comment


                          • #28
                            @ vitirol: aia cu spatiu pe carosabil nu conteaza decat la virajele abordate in viteza (sau la deplasarea pe zapada), unde cu cat roata e mai lata, castigi stabilitate (pe asfalt, pe zapada o pierzi). pt distantele la pornire sau oprire diferentele sunt insesizabile raporatate la diferenta de latime a anvelopei (in cazul umflata/dezumflata)...oricum afirmatia are suport numai daca vorbim de anvelope cu profilul threaad-ului (calea de rulare) semisferic, ca la motociclete. la astea trapezoidale/dreptunghiulare, diferenta e insesizabila pt cateva zecimi de bar diferenta de presiune; se resimte numai in confort si consum...
                            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                            Comment


                            • #29
                              Originally posted by csebalyn View Post
                              diferenta e insesizabila pt cateva zecimi de bar diferenta de presiune; se resimte numai in confort si consum...

                              Si la articulatii.....eu asa stiam: cu cat este mai mare presiunea cu atat articulatiile sunt solicitate mai mult, cu o presiune ushor scazuta, cauciucul mai preia din sarcina articulatiilor....dar intr-adevar creste consumul....castigi pe o parte...pierzi pe alta...

                              sigpic

                              Comment


                              • #30
                                Si amortizoarele se duc mai repede daca mergi cu presiune mare in pneuri ca lucreaza mai mult.
                                Deci eu zic ca e bine sa se mearga cu presiunea indicata, dar cand se cara ceva foarte greu pe distante scurte sa se mareasca presiunea cu 0,5-1 bari.
                                Cel mai nou proiect auto din România!
                                Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google