Angel Eyes + Xenon Sau BiXenon ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Gata baieti, am inteles. Multumesc.

    Comment


    • #17
      Cristy as putea sa modific eu sa ramana aprinsa si faza scurta cand dai faza lunga.
      apropo nu se poate face nimic nimic in privinta asta cu xenonul sa fie cumva autorizat ?
      este interzis pur si simplu..
      eu sincer credeam ca este interzis peste anumite grade.. De ex in alte tari nu ai voie peste 10 000 K
      turbo makes torque and torque makes fun

      LowGun-ul meu:http://www.loganclub.ro/forum/lowgun...?t=2081&page=5

      Comment


      • #18
        Si atunci cum se poate face ca sa putem intra in legalitate? Caci si pe mine ma batea gandul sa-mi fac un upgrade la lumini, dar daca spuneti ca sunt ilegale...
        Nu exista vreun set de lumini aprobat de RAR? Ca sa nu mai avem probleme?
        Cristi tu ai avut probleme la ipt cu farurile?
        Multumesc inca o data pt info cristi si seba ( eram in ceata se pare)

        Comment


        • #19
          Angel eyes si xenon in proiectoare este ceea ce eu consider ca este cel mai bun compromis ... Eu asa am ... Si pot sa spun ca si arata excelent masina si vad si foarte bine noaptea cu xenonul din proiectoare ... Face mai multa lumina ca faza scurta + lunga

          Comment


          • #20
            Lasa-ma cu xenon in proiectoare, ca mi-a rupt unul retina intr-o noapte cu xenoanele lui in proiectoare. Sper ca nu erai tu, caci i-am cam zis de rude.
            PS: nu mai mergeti cu proiectoarele aprinse decat cand e cazul, altfel suferim restul

            Comment


            • #21
              Ca de obicei, de cite ori s-a facut o comparatie pe forum,parerile au fost inpartite intre cei care poseda obiectul respectiv,si cei care nu il poseda,in momentul de fata fiind vorba de farurile originale cu bi-xenon si angelurile cu xenon.Pina de curind eram ferm comvins ca farurile originale au lumina mai buna. Dupa ce am cumparat angelurile+2 kituri xenon de 55 w mi-am dat seama ca nu lumina face diferenta,(fiind la fel de buna,poate chiar inbunatatita) ci pretul de achizitie. De aici se formeaza doua tabere:cei care isi permit si va spune ca sint super frumoase si ca lumineaza bine si cei care nu isi permit asa ceva si va spune ca sint urite si ca nu lumineaza deloc.Ce pot sa spun ca si farul cu bi-xenon si angelurile au avantajele si dezavantajele lor.
              Last edited by PAULIC; 9 July 2008, 00:13.

              Comment


              • #22
                Sa te complectez un pic... Am xenon doar pe scurta dupa cum bine stii... Apropo de reglajul interior... Nu-mi este folositor la nimic de cand i-am schimbat suspensia... Masina nu se clinteste indiferent de greutatea care este pe ea... Atata timp cat fazele sunt reglate pe angel exact ca la carte nu o sa ai probleme

                Comment


                • #23
                  Pai da ,dar aici iar intervine cresterea devizului cu citeva milioane.

                  Comment


                  • #24
                    In final care este rezultatul? Merita angel eyes cu xenon sau pui un bi-xenon pe farurile vechi?

                    Comment


                    • #25
                      Lumina e la fel de buna pe amindoua. Acum depinde numai de tine si de cit ai bugetul de mare.

                      Comment


                      • #26
                        Si de ce vrei sa faci la masina ... Avantajele sunt mari in ambele cazuri, se vede cu totul altfel. Xenon pus in far stock am observat (la bogdan) ca ii termini pe cei din trafic (daca ai o instalatie xenon de calitate) ... Farurile cu angel mie personal nu imi plac ... Pe scurt cum zicea si paul, avantaje si dezavantaje.

                        Comment


                        • #27
                          Chiar daca ai o instalatie buna de xenon tot ii orbesti pe ceilalati din fata cu farurile stoc?

                          Comment


                          • #28
                            Xenonul nu este indicat la faruri fara lupa. Cred ca asta s-a mai discutat.

                            Comment


                            • #29
                              Eu am impresia ca la multi le e greu sa citeasca pagina anterioara...
                              Si la intrebarea se merita angel eyes +xenon,eu nu pot sa raspund pentru nimeni.Mie imi plac farurile,se vede cel putin la fel de bine ca si cu alea stock,lunga nu se vede extra mega bine,si am inconvenientul ca la trecerea de pe lunga pe scurta stau un pic pana se incarca xenonul ,ceea ce la 150-160 noaptea,ai 100 m de lumina slaba...Se rezolva cu niste diode,da nu gasesc sa imi cumpar.
                              Cu instalatie xenon,in faruri fara lupe ii omori pe aia din fata,si sa stiti ca nu am observat diferenta intre lupele de megane cu xenon aftermarket,si farurile mele ...Cu xenon,deci la intrebarea se merita angel eyes + xenon ,pentru cea mai buna vizibilitate puteti opta pentru bixenon in farurile stock.Pentru cel putin aceeasi vizibilitate + alt look al masinii + far cu lupe si sa nu orbesti pe ceilalti se merita astea cu angeleyes...
                              Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                              Comment


                              • #30
                                Cristi,sa fim seriosi. Nu se marge in permanenta cu 150-160 km/h,si chiar daca ar fi asa,eu am rezolvat problema. Datorita senzorilor de lumina pe care ii am ,in momentul in care comut faza lunga, senzorul mentine si faza scurta aprinsa si nu mai am secunda aceea de lumina slaba. Eu pina sa imi iau faruri,care imi placeau la nebunie,intrebam in stinga si dreapta cum e lumina la ele. Uni spuneau ca e buna,alti ca nu e buna,dar daca mi-au placut leam luat si nu cred ca m-am pacalit.Sa stiti ca degeaba pui xenon daca nu sint reglate perfect.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google