liniute curse raliuri etc LOGAN

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Sunt ferm convins ca faci un mcv-1,6 8v, diferenta de greutate isi spune cuvantul(am ajuns sa nu mai cred in specificatiile date de producator, cel putin in cazul de fata).
    http://www.youtube.com/watch?v=Tp58aNdH-ks

    Comment


    • Razvan esti un mic racer
      laureate 1.5l, albastru marin

      Comment


      • Razvan sunt multe tractorase care au cai cati au tu si iti garantez ca te bag la fundulet.
        daca am diesel inseamna ca nu ma pot baga la linii?Sunt satul de smecherasi din astia cu motoare de 1.4 pe care le cred by bmw si viseaza ca trec pe langa altii ca trenul in gara.Maine vii si imi spui ca ai facut si tu nu stiu ce masina de 130 cp.Lasati-ma cu textele astea.
        sustin ce am scris mai sus ca scrii prostii.Pana una alta continuati voi discutia,asi in ale ''atelor''.
        sigpic........restul e NoSpeedLimit

        Comment


        • 1. Am si eu un tractoras cu am mai spus : Skoda Octavia RS 2.0tdi 170hp ( e al familiei nu al meu defapt ) si niciodata nu m'am laudat cu el in fata prietenilor pentru ca in primul rand ma face orice benzinar apropiat sa nu mai zic de golfuri gti sau alte sf'uri turbo benzinare.

          2. N'am zis niciodata ca am facut masini de 130 cp sau ca trec ca trenu pe langa bmw'uri dar la categoria la care sunt , 1.4 aspirat inca nu mi'am luat'o ;). Ma dau cu orice masina pana'n 100cp si peste 1000kg ( diesel , benzinar ) .

          Comment


          • Nu ti-ai gasit inca nasul.Nu mi-ai raspuns la intrebare: dieselul nu are ce cauta la linii?Daca e asa de slab dieselul cum spui de ce la grupa n1 nu intra dieseluri?Pt ca sunt mai bune decat benzinarele de 1.4?
            la grupa n2 sunt motoare aspirate intre 1501-1800 si diesel sub 2000.Deci eu teoretic cu tractorul meu de 1.5 ma pot bate cu 1.9 tdi de 131cp sau cu 1.8 de 150cp.
            daca 1.5 poate concura cu 1.9 si 1.8 de ce nu m-as putea da si cu un 1.4?Explica-mi tu
            sigpic........restul e NoSpeedLimit

            Comment


            • Hai sa ne intelegem la un aspect: dizalurile turbo nu sunt chiar asa de bune la liniuta (adica pleaca mult mai prost de pe loc decat benzinaru), cel putin pe primii 2-300 de metri, daca masinile sunt relativ de aceeasi putere (mai ales daca benzinaru are un 3-5 cp in plus, s-a terminat totul), benzinaru iese in fata.

              Uitati-va si la Logan dizal de 85 cp, ia 100 in cat ia si un 1.4 (si e adevarat, pana pe tr III pe la 90-95/h m-am pus si eu cu unul, dupa care s-a dus naiba in fata... ) )

              Deci Razvan vorbeste bine (daca vorbim de ''atze'')

              Comment


              • Astia cu turbo dieseluri, de ce nu va luati, fratilor in "colti" cu benzinare turbo de aceeasi capacitate cilindrica? Pt ca are dublu de cai benzinaru si va bate la fundul gol si-n marcharierre, de aia. Va tot dati cu benzinarele aspirate. Luati-va de-un turbo ca al vostru si atunci mai vorbim; sau dati-va jos turbina si atunci n-aveti decat sa sperati c-o sa faceti noul logan cu motor de 1.2; pana una-alta, la aceeasi cai putere, faceti benzinarul doar la consum, eventual la repriza, in schimb la "liniute", nu.
                ce-ar fi ca la liniute sa se aplice regulamentul FIA la disele ca la benzinare? Adica 2000cmc diesel turbo sau 3000 aspirat...Care din voi se-ncumeta cu un bmw 323i? In afara, poate de bff, restul dci-urilor de 1.5 n-au nici o sansa.
                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                Comment


                • Ai dreptate seba dar aici vorbim de logan,1.4 si 1.5.Evident ca daca ar avea si 1.4 turbina m-ar face varza.Referitor la cei care se incumeta sa faca o treaba cu un 323 vezi ca pe pagina trecuta sunt care s-au luat cu bmw si..... Au iesit bine




                  ps: razzvan aveo al tau e mai tare decat loganul de iti permiti sa faci loganul tractor?sau crezi ca daca nu are ca stema un desfacator de bere ti-ai luat avion?ai vorbit ca un ...... care considera loganul caruta nu masina.auzi la el: ''''aici vorbeam de masini nu de tractoare'''
                  Last edited by gigi-kent; 30 August 2008, 23:01.
                  sigpic........restul e NoSpeedLimit

                  Comment


                  • Da 1.4mp3 vs 320i...La modul serios, cred ca 320i si'n marcharierre e mai rapid...320i din 1998 ala cu motor in 6 cilindrii are 150CP si 1200 si ceva de kile...Hai da-mi voie sa ma indoiesc ca orice logan sub 120CP si 1200kile il face pe ala. L-am condus, stiu ce-i pot aia 6 cilindrii. Te "rupe" in toate treptele de viteza.
                    sa nu mentionez ca un 323 din 80 si ceva are 175CP si sub o tona greutate, iar unul de dupa 90, cam 190 de cai si undeva la 1100-1200kg. hai sa ne trezim la realitate, oricat de dureroasa ar fi ea pt loganurile proprii.
                    Last edited by Seba; 30 August 2008, 23:14.
                    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                    Comment


                    • Acum te-ai convins cat de tare e 1.4 pentru unii?Daca ii pun aripi isi ia zborul la cat de puternic e.Nu laud dieselul dar nici cu 1.4 nu imi e frica.
                      sigpic........restul e NoSpeedLimit

                      Comment


                      • Gigi, razvan se referea la diesele ca-s "tractoare" iar la benzinare li le spune "polizoare" prima e (C) by cristi_xp, iar ultima e (C) by csebalyn
                        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                        Comment


                        • Nu mai radeti de tractorase pt ca sant destui cu tractorase care cu un motor de 1.9 tdi si cu mici modificari au facut praf multe golfuri gti de 200 cp si chiar s3 uri.Voi vorbiti de o intrecere intre melc si broasca testoasa...Loganul nu este pt liniute si punct.

                          Comment


                          • Eu ma indoiesc ca un tdi de pana in 200 de cai face un gti de 200. Noi cam vorbim de masini cu putere relativ apropiata. De exemplu, a4 2.5tdi 175CP "si-o ia" la sprint de la gti-ul de 2litri turbo 200CP...
                            as vrea sa vad si eu un tractor 1.9tdi de cati cai vreti voi cum "i-o da" la un polizor subaru impreza 2litri turbo benzinar
                            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                            Comment


                            • Seba sa revenim la logan ca e mai frumos.Deja ne incurcam in cifre si in prea multi cai.
                              sigpic........restul e NoSpeedLimit

                              Comment


                              • hai, mai, ca nu e mai frumos, e doar on-topic
                                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google