Logan vs Renault Clio Symbol

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Guest
    Guest replied
    si cine te a pus sa-ti iei logan?

    Leave a comment:


  • alessandro
    replied
    cand merg cu masina stau in interiorul ei nu in exterior. la interior loganul zici ca este facut facut pentru batrani sau copii prosti cu butoate mari si manete doooohh

    Leave a comment:


  • 93mrs
    replied
    Stai linistit ca nu zice nimeni ca nu exista masini mai bune!Dar renault symbol este mai scumpa si nu isi justifica corect diferenta de pretz,in plus ca este cam uratica la exterior,interiorul fiind atuul ei!

    Leave a comment:


  • alessandro
    replied
    pentru ca am logan. si merg cu el zi de zi. eu fac parte din aceia care a doua oara nu si ar mai lua logan ever. exista masini mai bune pe pamantul asta decat logan. chiar exista. totul esta sa accepti ca exista

    Leave a comment:


  • 93mrs
    replied
    .

    vorbesc de symbolul nou. Loganul este o carutza fata de symbol. un sfert din voi ati mers macar cu asa ceva ca sa puteti aduce un argument ? este mult mult mai rafinat si mai placut la condus.
    Parerile sunt impartite alessandro!Adu argumente tu de ce este loganul caruta?Si de ce este Symbolul asa de minunat si de rafinat si placut la condus fata de "carutele" noastre?

    Leave a comment:


  • dsign
    replied
    revin

    ma dor ocheanele... bagheta aia ornament...

    Leave a comment:


  • alessandro
    replied
    nu. pot sa ti zic ca in symbol pot sa merg cu 170 si sa ma inteleg cu persoana de langa fara sa urlu sau sa dau muzica mai incet.

    cand merg cu masini smechere singurul lucru la care ma gandesc este sa fac comparatie cu loganul.
    am mers cu A8 asta nou si am ramas impresionat placut, crezi ca are rost sa il compar cu loganu ?

    singura masina care m a "extaziat" a fost un IMS modificat pe care l am condus de la Garda de Sus la ghetar la scarisoara

    Leave a comment:


  • Cezar
    replied
    Mai alessandro sa inteleg ca atunci cand ai mers cu Mercedesul meu ai avut 100 de orgasme, daca la clio ai minim 3, nu?
    E mai ok, dar nu cu mult.

    Leave a comment:


  • alessandro
    replied
    Originally posted by razvanamza View Post
    bai ne lasi? am la munca. 1.4 16v, visul multora. acelasi plastic de cacao la interior, alta forma. eu nu am loc nici in fata nici in spate, cu 1.72m si 90kg. trebuie sa stau cu picioarele incrucisate, efectiv. motorul e puturos rau pana la 3000 rpm, dupa care zboara. da' consuma in draci comparativ cu ambele logane: 1.4e4 sau 1.6 e3. poate, poate e ceva mai stabila. scartaie in schimb sub toate plasticele, la fel sau chiar mai rau ca loganul meu. bordul e la fel de frumos/urat. portbagajul "mare" dar cu gura mica nu ma ajuta deloc. aripile de plastic care e pericol sa le spargi daca te apesi prea tare pe ele sau te loveste in parcare.....cat despre ABS-ul de clio, e de cacao. iarna intra asa mult incat prefer sa merg cu el dezactivat (siguranta scoasa efectiv!) franele sunt pe 238mm, ventilate. sub orice critica chiar si fata de loganul stock de 1.4. este foarte firava, picand "cam des" capete de bara, bucse, cutie de viteze de doua ori, aceleasi scurgeri pe la monocontactul de servo si conducta e "doar" 500roni.....made in turkey!
    vorbesc de symbolul nou. Loganul este o carutza fata de symbol. un sfert din voi ati mers macar cu asa ceva ca sa puteti aduce un argument ? este mult mult mai rafinat si mai placut la condus.

    Leave a comment:


  • Cristi_LCD
    replied
    @mitosu: Conductele de racire nu sunt ceva de comparat, pur si simplu a avut ghinion, se putea intampla si la Logan.

    In alta ordine de idei eu nu am experienta decat cu un Symbol dci (70 sau 85 CP) model vechi. Sprint/viteza la fel ca la Logan (diferente insesizabile), plastice exact dar exact la fel ca la Logan doar culorea diferita.
    Cand am cumparat eu Loganul am dat 7200 de euro in timp ce Symbolul cel mai ieftin era peste 8000 de euro si ce primeam in plus? Computer de bord dar la Logan aveam proiectoare de ceata si motor de 1,6 8v nu de 1,4 8v ca la Symbol.

    Leave a comment:


  • Eu4yas
    replied
    Originally posted by PCH View Post
    Lasa ca nu e fabricat doar in Romania (apropo, spre deosebire de turcia suntem in UE, deci cel putin teoretic, alte standarde!) si se gaseste si cu sigla reno (din pacate) dar si cu sigla nissan!
    Originally posted by ROY View Post
    Cand ai schimbat portierele ,tot la standardele UE te gandeai ?Turcia e cu vreo 20 de ani inaintea noastra ......
    ON : Clio Symbol e peste Logan ,clar !!
    Mai spune-i ca el totusi nu-si da seama de treburile astea. Nu stiu de ce are ideea asta preconceputa vis-a-vis de Turcia. Daca ar merge la Bursa sau Ankara i s-ar sparge majoritatea venelor .

    Mie la exterior imi pare mai prietenos loganul ph2 dar la interior simpatizez mai mult clio.

    Poate mai prietenos Clio la partea din spate....Parerea mea.
    Attached Files

    Leave a comment:


  • Guest
    Guest replied
    la capitolul articulatie fata pe la 30 000 km se schimba cate ceva ,am doi prieteni cu symbol acelasi an 2007 ,unul 1,4 mpi celalalt 1,5 dci,care dupa km astia au schimbat capete de bara ,bielete ,bucsi si pivoti. cel cu benzinarul a schimbat si un rand de conducte la sistemul de racire ,au crapat.

    ce e nasol la symbol in momentul in care te apuci de articulatie trebuie sa schimbi mai multe,este foarte grea pe fata masina ,asta pentru stabilitate,din cauza greutatilor puse.

    cel cu 1,4 mpi de fel e mai patimas si cam are un pic de ciuda pe loganul meu si pe logan in general.
    motorul asta de 1,4 mpi ,e7j,care a fost si pe solnita, pare cam zgomotos chiar si cu antifonarea ce o are pe capota si tablier.

    Leave a comment:


  • razvanamza
    replied
    Originally posted by alessandro View Post

    si da franeaza mai bine. are un ABS care nu stiu ce si cum face dar lucreaza corect

    unii pe aici sunt chiar inversunati si nu inteleg de ce. orice ai zice nu frate batman batman logan logan.
    bai ne lasi? am la munca. 1.4 16v, visul multora. acelasi plastic de cacao la interior, alta forma. eu nu am loc nici in fata nici in spate, cu 1.72m si 90kg. trebuie sa stau cu picioarele incrucisate, efectiv. motorul e puturos rau pana la 3000 rpm, dupa care zboara. da' consuma in draci comparativ cu ambele logane: 1.4e4 sau 1.6 e3. poate, poate e ceva mai stabila. scartaie in schimb sub toate plasticele, la fel sau chiar mai rau ca loganul meu. bordul e la fel de frumos/urat. portbagajul "mare" dar cu gura mica nu ma ajuta deloc. aripile de plastic care e pericol sa le spargi daca te apesi prea tare pe ele sau te loveste in parcare.....cat despre ABS-ul de clio, e de cacao. iarna intra asa mult incat prefer sa merg cu el dezactivat (siguranta scoasa efectiv!) franele sunt pe 238mm, ventilate. sub orice critica chiar si fata de loganul stock de 1.4. este foarte firava, picand "cam des" capete de bara, bucse, cutie de viteze de doua ori, aceleasi scurgeri pe la monocontactul de servo si conducta e "doar" 500roni.....made in turkey!

    Leave a comment:


  • dsign
    replied
    Au ochii, ornamentul ala de deasupra torpedoului de la simbol... Zici ca-i cioplit din piatra, in mezozoic

    Leave a comment:


  • Cezar
    replied
    Pai tocmai bre, ca sunt ceva mai bine imbinate. Sau poate doar mi s-a parut. Cert este ca nu m-am plimbat mii de km ca sa fie o parere pertinenta, ci doar o "jucareala" pe la reprezentanta.
    La exterior cel putin Loganul este mult mai simpatic.

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google