Logan vs Renault Clio Symbol
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
hm...oare chiar e mai prietenos la lighean? exceptand spatiul, materialele sunt cel putin la fel de bune/proaste, iar imbinarile o idee mai calumea.
-
Exterior, + pentru Logan, interior + pt. Symbol.Attached Files
Leave a comment:
-
Cand ai schimbat portierele ,tot la standardele UE te gandeai ?Turcia e cu vreo 20 de ani inaintea noastra ......
ON : Clio Symbol e peste Logan ,clar !!Attached Files
Leave a comment:
-
Lasa ca nu e fabricat doar in Romania (apropo, spre deosebire de turcia suntem in UE, deci cel putin teoretic, alte standarde!) si se gaseste si cu sigla reno (din pacate) dar si cu sigla nissan!
Leave a comment:
-
Este deh, ca romanasii sunt standard de calitate... le mai scapa lor cate'un surub in buzunar, dar tot cei mai buni raman.
Leave a comment:
-
Guest repliedoricum doua tinichele ,una mica si una mare.
oare ce s-ar fi intamplat daca loganul avea sigla reno si nu dacia,va spui eu era mai prost symbolul ca era facut la turci.
Leave a comment:
-
M-am convins! Daca si reno spuneti ca nu are greierasi si zbarnaieli cand treci linia de tramvai....e clar! Hai emigraaareeeee.....
Leave a comment:
-
Adica ce, loganu' are greierasi ?!
Nu uita ca reno a introdus cand nici nu exista logan termenul asta "tehnic" in limbajul de "specialitate".
Si oricum, sa greiereasca o dacie e ceva elementar, penal e cand guita un reno, care sanchi e originalu', nu clona numita dacia.
Leave a comment:
-
Originally posted by samy0388 View Postfraneaza mai bine ?
si da franeaza mai bine. are un ABS care nu stiu ce si cum face dar lucreaza corect
unii pe aici sunt chiar inversunati si nu inteleg de ce. orice ai zice nu frate batman batman logan logan.
@ PCH zgomote ciudate: tzac tazc, pic pic, crr crr, su trosc si poc cand treci vreo sina de tramvai. zbarnaituri si tremurici pe la toate plasticele si tot felul de greierasi soareci sobolani ce mai farte tot insectaru si manualul de biologie il gasesti in loganLast edited by alessandro; 8 November 2011, 18:56.
Leave a comment:
-
@PCH pai cum tre sa ai grija la aripi la Clio si Megane- asa sa ai si tu grija la bara la Logan ca tot din plastic e nu?
Pai asa nici carbonu nu e bun- tot mai bun fieru nu?
Da acum masinile sunt facute sa te tina 5-6 ani fara sa ii schimbi o saiba si apoi sa pice toata..ca sa o schimbi (societate de consum..la fel e si la televizoare, masini de spalat...etc- nimeni nu se mai oboseste sa le repare).
Da trebuie sa supravietuiasca si producatorii cumva nu? Puterea de inovatie nu mai e asa mare ca tu sa iti schimbi masina doar ca a aparut una mult mai buna (ca in cazul comupterelor de ex).
N-ati vazut- acum ca sa schimbi o bucsa tre sa schimbi tot angrenajul (asa e la Opel Corsa de ex).
Leave a comment:
-
Asta nu vor multi sa inteleaga....calitatea masinilor si nu numai scade! Ma refer la toate produsele.....nu mai au interes sa faca lucruri bune, fiabile in timp! Acum impotant este rulajul.
Leave a comment:
-
1. Nu mai fumez
2. Chiar n-am de gand sa incerc
3. E un si lucru bun cu aripile de plastic: nu ruginesc
4. E aiurea sa te sprijini un pic de masina si sa se lase aripa.
In fine, preturile la masini cresc si calitatea materialelor scade. Asta e ciudat. Pana si Mercedesurile ajung des in service.
Leave a comment:
Leave a comment: