Logan Prestige Vs Octavia Tour

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nu am mers cu Skoda,dar am stat inauntru. Mi-a placut interiorul,ergonomia comenzilor si calitatea plasticelor,ale caror imbinari sunt mai reusite si mai placute optic. Bancheta din spate nu ofera acelasi spatiu cum ofera Loganul,este tare si parca inospitaliera. Au incercat sa para totul intre interior si exterior foarte solid,de parca ar avea ranforsari,de aceea spatiul interior este mai mic.Portbagajul ascunde surprize placute,spatii de depozitare ingenioase,materiale rezistente la uzura.Exteriorul este insa tern,banal,neatragator. Pe dedesubt mi-a parut solida,bine lucrata si antifonata,dar cam joasa fata de Logan,fiind condamnata sa testeze "taria"bordurilor lui Videanu...Compartimentul motor este bine aerisit(motor 1,4 16v) cu imbinari nu prea reusite insa. Dar,este o oferta de luat in seama,datorita pretului. Eu personal,as alege tot Logan.

    Comment


    • dau si eu cu parerea

      O fi Skoda superioara la unele capitole dar ce te faci daca tu ai exact 10 000 de crocobauri si nu ai de unde sa scoti sub nici o forma mai mult?

      La pretul de 10 000 (nu 12 000 !!!! ) Prestige ul e imbatabil.
      Logan GPL 1.4

      Comment


      • Eu zic ca ar trebuii sa le si conduceti inainte sa va dati cu parerea .....

        Comment


        • Eu nu as da diferenta de 2000 de euro dintre tour si prestige. Daca tot as avea 12000 de euro as face pe naiba in 4 si as mai pune 2000 pana la un focus, care e muuuuuuuuuult superior octaviei tour. Singurul motor care merita de la tour este 1.9 tdi de 101 cp. Motoarele pe benzina sunt lesinate, sunt decat doua: 1.4 si 1.6, iar cel de 1.6 de pe tour mi s-a parut printre cele mai puturoase motoare de 1.6 conduse.
          Dacia Logan Prestige 1.6 16v - B 21 xxx

          Comment


          • Corect fiecare isi face alegerea dupa cum crede ca este mai bine pt el - buget si toate cele.
            Eu as da 2000 in plus pe Octavia daca as dispune si sa fie musai dintre cele doua (desi as prefera un Focus).

            Darkside, daca spui ca masinile coreene (iti respect pc d v , dar cred ca nu-l sustine nimeni) sunt mai fiabile decat astea germane, ce putem spune atunci de masinile japoneze?

            Comment


            • Hai ca suntem offtopic dar uite ce spune un site de specialitate despre fiabilitate, citez:
              "Este oficial! Modelele japoneze sunt pe primul loc in ceea ce priveste increderea fiabilitatea in ultimii 10 ani. Motivul este simplu. Un studiu realizat de compania independenta britanica Warranty Direct dezvaluie faptul ca marcile nipone domina un top 100 al ultimului deceniu in ceea ce priveste calitatea masinilor produse de acestea.

              Astfel, nu mai putin de 16 modele din primele 20 apartin constructorilor japonezi, in conditiile in care studiul a vizat peste 50.000 de modele din toata lumea. Studiul britanic este foarte util pentru cei care au un vizor un model second-hand, deoarece principalul criteriu in stabilirea ordinii in top a fost media frecventei de defectiuni care a aparut pe perioada vietii fiecarui model.

              Honda Accord a reusit sa se situeze pe primul loc, constructorul nipon adjudecandu-si alte doua pozitii in top 10, prin Civic (locul 6) si CR-V (locul 8). Una dintre cele mai surprinzatoare pozitii este cea ocupata de Toyota Corolla, model care se afla abia pe locul al 91-lea (in conditiile in care Toyota este prezenta cu patru modele in primele 20). Nici Mazda MX-6 nu sta mai bine, pe locul 97. In schimb, �fratele� MX-5 a reusit o clasare excelenta: locul al treilea.

              Cel mai bun loc ocupat de un model non-japonez este al 13-lea, prin Jaguar X-Type. Germanii apar abia pe locul 25, cu Mercedes SLK, in timp ce un clasic al marcii, S-Klasse, se afla doar pe locul 90. Lista este incheiata de Porsche Boxter (pozitia 100). "
              Am incheiat citatul!

              Ca o completare, in topul respectiv exista modele coreene pe locuri superioare celor germane!Nu am zis ca toate sunt cele mai tari, dar se mai ia in calcul si fiabilitatea vs pret, lucru la care, din pacate pt germani, sunt cam in dezavantaj mai ales ca acum, spre deosebire de anii trecuti o masina este gandita sa functioneze pentru 5-7 ani, adica cam asta e perioada de fiabilitate maxima, nu cum era acum 15 ani , de ex, cand o masina era gandita sa functioneze si 30 de ani fara probleme!Este marketing si cam toti constructorii de automobile il folosesc, raportat la economia mondiala!
              Deci nu am zis ca cele coreene sunt pe primul loc...Insa deja devanseaza iar in cativa ani vei avea surprize si mai mari
              In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

              Comment


              • Vezi ca faci o confuzie grava, intre masinile coreene si cele japoneze, mare grija .
                Eu ti-am raspuns ca am seriose indoituri la afirmatia ta ''Koreenele sunt mai fiabile decat germanele ''.
                Nu pomeneam nimic de masinile japoneze care se stie ca sunt nr 1 la fiabilitate.

                Comment


                • Exact iar in topul respectiv sunt masini coreene pe locuri fruntase celor germane!Plus ca e vorba de un top pe ultimii 10 ani!Ca daca stau acum sa caut un top pe 2-3 ani situatia e si mai dezastruoasa pt nemti!Doar Porsche si Mercedes ce-i mai scoate din "rahat"!
                  In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                  Comment


                  • Inseamna ca topul ala e de rahat, sorry, daca tu poti crede treaba asta, ca per ansamblu masinile coreene sunt mai fiabile decat cele germane.
                    Mai bine ne oprim aici ca n-are rost (eventual deschide un subiect nou unde sa discutam pe tema asta, sa vezi si parerea mai multor persoane - pt mine e limpede treaba).

                    Comment


                    • E un top al ultimilor 10 ani cu un esantion de 50.000 de modele de masini din toata lumea!Bineinteles se arata doar top 100 si cam asta spun sursele oficiale, acum sincer, nu sunt fan "germane" si nici fan "coreene" si nici nu intentionez sa-mi cumpar vre-o data, vre-o "germana" sau "coreeana", deci din punctul meu, mi-e indiferent!
                      In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                      Comment


                      • Vorbim de doua masini diferite, pornind de la clasa si pana la pretul de achizitie. Am mers destul de mult cu o Octavia Tour 1.9 de 105 cai si pot spune ca desi simteam stabilitatea si siguranta evident superioare , mi se parea ca masina tragea destul de greu. Loganul de 1.6 mpi pe care il conduc mi se pare ca se duce mult mai bine , macar la demaraj. Totusi e o diferenta destul de mare de calitate intre cele doua masini as spune, chiar daca Tour-ul e un model mai vechi. Interior mai calitativ, stabilitate, senzatie de siguranta si nu in ultimul rand tabla serioasa pe ea . Se simte calitatea superioara doar cand inchizi portiera ...Ati auzit diferenta dintre sunetul infundat pe care le scot masinile mai calitative si zgomotul de tabla subtire scos de portiera de la Logan?
                        Alta observatie ar fi legata de motorizarile si dotarile alese pentru comparatie in cazul celor doua masini ....Se ia varful de gama de la Logan si se incearca o comparatie favorabila a lui cu low end-ul de la modelul invechit de Skoda . Nu spun ca n-ar iesi mai scumpa o Octavia Tour cu niste dotari in plus si o motorizare superiora ...Insa e incorect sa trecem cu vederea faptul ca Tour-ul ofera posibilitatea optarii pentru un motor de peste 150 cai si niste dotari ca ESP etc pe cand Loganul nu poate mai mult decat ofera varful de gama Prestige. Una peste alta, Octavia mi se pare net superioara si as alege-o in detrimentul Prestigeului fara a sta pe ganduri daca bugetul alocat ar fi de minim 13k. Pentru sume de sub 10k as opta pentru Logan

                        Comment


                        • Si cu asta s-a cam spus tot.
                          Cel mai lent 1,6 8v

                          Comment


                          • Am mers cu o skoda octavia de 90 cp ..Masina de serviciu..Km la bord 278 000 timp in care masina nu a vzt decat consumabile..Ce sa zic merge de te unge la suflet..Chiar ma gandesc sa vand loganelul si sa cumpar o skodita.

                            Comment


                            • Singura skoda ce mi-as lua-o in locul loganului e aia 1.8 turbo, de 150 de cai.
                              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                              Comment


                              • Originally posted by Matei_I View Post
                                Am mers destul de mult cu o Octavia Tour 1.9 de 105 cai si pot spune ca desi simteam stabilitatea si siguranta evident superioare , mi se parea ca masina tragea destul de greu. Loganul de 1.6 mpi pe care il conduc mi se pare ca se duce mult mai bine , macar la demaraj. . .................................................. .................................................. ......................Pentru sume de sub 10k as opta pentru Logan
                                Na pai la ce te asteptai la o masina de aproape 1300 kg si 100 cp sub capota...?
                                In rest perfect adevarat: ce e sub 10000 Euroi masina noua, Loganu e o varianta buna.

                                Seba e normal ca tu aia ai lua-o ))) nu te vad cu dizal.
                                Da' cica nu-s prea fiabile alea benzinare turbo (ce am mai citit pe forumurile dedicate).

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google