Kia Proceed 1.6 126 Cai

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Si pt oras nu iei nimic? Smart? Bicicleta?

    Comment


    • Eu stau la app 2.5 km de serviciu (undeva in zona TVR ului) iar mai nou sotia mea se duce pe jos pana la serviciu (din dormitor vedem Sky Tower unde lucreaza ).
      Sa ma duc cu masina la serviciu reprezenta mai mult un moft decat o necesitate (pe jos fac vreo 20 minute...iar cu masina vreo 10 ca trebuie sa mai si parchez; cu metroul tot cam 10 min o statie).
      Exista si bicicleta bineinteles...dar deocamdata sunt in tratative cu admina sa transformam spalatoria blocului in loc de depozitare biciclete..ca mi-e cam aiurea sa o cobor si sa o urc 3 etaje in fiecare zi cand plec- vin de la serv.
      Deci in principal folosesc masina doar daca am treaba prin oras si in weekend. Bine...Kia momentan o folosesc destul de mult pentru ca gazul asta te invata sa fii foarte puturos si sa iei masina pentru orice. Dar uite ca intervin si cheltuieli aditionale nu numai combustibil daca o freci in oras mai ales la ce gropi sunt acum.
      300 lei am dat aseara la Autosoft: indreptat 4 jante aliaj, montat demontat anvelope echilibrat.
      Saab 9-5 Aero

      Comment


      • Intre timp am mai facut niste sapaturi despre SAAB. Am scris la reprezentata Cobalescu si vestile sunt bunisoare:

        'Buna ziua,

        Va felicit pentru alegerea facuta. Recomand ca la achizitionarea autoturismului sa faceti o programare in service-ul nostru pt o verificare completa.
        Tin sa mentionez ca toate reperele pt intretinerea autovehicolului ( filtre, placute, discuri, kit distributie , etc) sunt pe stoc sau disponibilitate in 4 zile ( Stoc Ungaria ) iar restul de repere pt caroserie sunt pe stoc in Suedia cu livrare intre 15 - 30 de zile.

        Pt programari in service :
        Florin Balea : 0734 306 430

        O zi buna!

        Valcu Cosmin
        0749264100
        ----- Original Message -----
        From: Eugen
        To: cosmin.valcu@autocobalcescu.ro
        Sent: Wednesday, April 15, 2015 12:11 PM
        Subject: Saab 9-5 Aero

        Stimate Domnule Valcu,

        Deoarece analizez serios oportunitatea de a achizitiona un Saab 9-5 Aero din 2006 motor 2.3 260 cai am rugamintea la Dvs de a ma lamuri in problema pieselor pentru aceasta masina si mai specific daca pot avea acces la eventuale repere ce ar trebui schimbate in timp:
        - Piese uzuale pentru revizii sau defectari accidentale
        - Piese de caroserie inclusiv oglinzi: in caz ca masina sufera o tamponare usoara de exemplu- se pot gasi la Dvs de cumparat reperele ce trebuie inlocuite cum ar fi: parbriz, faruri, capota, luneta, aripa etc. Sau se pot comanda prin Dvs de la producator- in caz ca nu exista pe stoc? Care ar fi termenul de livrare?

        Multumesc anticipat pentru raspunsurile Dvs.

        Toate bune,'


        Frate- miu tot incearca sa ma convinga sa ma bag totusi la o masina noua...ca am garantie si stiu ca eu am facut intretinerea cum trebuie. Numai ca daca tot e sa imi schimb masina...vreau o 'shaorma cu de toate' adica sa fie mai mare decat actuala, minim 130 cai daca actuala are 126 si sa aiba musai xenon, pilot automat, scaune incalzite.
        Ori in orice ograda m-as uita ma cam dau pe spate preturile..
        O Skoda Octavia 'cu de toate' ma duce peste 25,000 EUR ceea ce mi se pare enorm din principiu!.
        Prin alte ograzi situatiunea se prezinta tot cam la fel:
        Pug 508 pe la 24,000 (parerea mea personala e ca Pug 508 e peste Skoda Octavia); chiar si Kia Ceed SW sare de 20,000 cu optionalele dorite...
        Last edited by eugenmanea; 15 April 2015, 17:13.
        Saab 9-5 Aero

        Comment


        • Ford Focus SW 1,5 Ecoboost 150 Cp, undeva în jur de 20.000 de Euro, cu pachet de iarnă (scaune încălzite, parbriz încălzit, volan încălzit), xenon, etc.

          Comment


          • Pai Saab-ul asta nu-i 6000? Nu atat dai pe ea?
            De la 6000 la 24.000 e mult loc de piese
            Mai ales ca nu o utilizezi sanatos.
            Eu m-as uita la o masina noua doar daca fac peste 30.000 pe an, preferabil 50.000. Atunci da, renteaza. In 6 ani e gata, in 4 ai amortizat-o iar 2 ani ai mers aproape moca. Si mai si eie ceva bani pe ea la revanzare avand doar 6 ani. (un 15% iti mai recuperezi).

            Comment


            • Octavia n-are treaba cu 508,ci cu Fluence,Corolla,etc .Adevaru' e ca masina noua e altceva 6,7 ani nu bagi nimic in ea,4 fiind doar garantia dar in cazul de fata nou vs sh nu prea are rost...motorul de pe Saab spune tot

              Comment


              • Ba da e 6,000. Diferenta ar fi ca daca iau Saab ul pana in decembrie l am achitat iar daca m as baga la ceva de 20k sa zicem..pentru 14 k as face credit pe 5 ani.Pe de alta parte si Saab ul are niste anisori..
                Eu am o mica repulsie in a lua masina sh dc nu cunosc persoana pentru ca sunt f multi tepari..plus ca sunt putini cei care vand masina dupa 2-3 ani "de buna".
                In principiu 80 la suta merg pe Saab..totusi e o idee buna cu Fordul, cred ca e printre putinele masini la ora actuala cu un pret corect...dar nu stiu cum sta la consum.
                Saab 9-5 Aero

                Comment


                • Originally posted by eugenmanea View Post
                  ....totusi e o idee buna cu Fordul, cred ca e printre putinele masini la ora actuala cu un pret corect...dar nu stiu cum sta la consum.
                  Ca orice downsizing, nu prea stă grozav.

                  Comment


                  • Originally posted by eugenmanea View Post
                    Ba da e 6,000. Diferenta ar fi ca daca iau Saab ul pana in decembrie l am achitat iar daca m as baga la ceva de 20k sa zicem..pentru 14 k as face credit pe 5 ani.Pe de alta parte si Saab ul are niste anisori..
                    Eu am o mica repulsie in a lua masina sh dc nu cunosc persoana pentru ca sunt f multi tepari..plus ca sunt putini cei care vand masina dupa 2-3 ani "de buna".
                    In principiu 80 la suta merg pe Saab..totusi e o idee buna cu Fordul, cred ca e printre putinele masini la ora actuala cu un pret corect...dar nu stiu cum sta la consum.
                    daca incepi cu rationalizari de genu asta nu mai ajungi nicaieri decat intr-o infundatura. alege ce iti place tie cel mai mult, daca incepi sa gandesti "la rece" in detaliu nu mai ajungi la nici un rezultat sau ajungi tot la o kia sau la o dacie

                    1.5 ecoboost de 150 de cai de pe ford e mai gurmand de felul lui, ia cam cu 2l% peste ce zice producatorul si asta la un mers economic

                    anisorii ca anisorii dar acu nu se mai trateaza tablaraia ca odionioara, de primeai garantie la ea 20 de ani cum era la unele mercedesuri parca. suedezii, ca toti nordicii de altfel, sunt popoare serioase, nu-si bat joc de munca lor si de clienti

                    pt putere, tinuta de drum demna de un hothatch, poti opta pt un disel din ograda ford/golf: ford focus st disel sau skoda octavia rs disel sau golf 7 gtd: in toate cazurile capeti motoare disel de 2l, 190 de cai, cuplu de vreo 400nm, consum rezonabil, sub10% daca o calci
                    Last edited by cristi....; 15 April 2015, 21:46.

                    Comment


                    • Ehe tabla e ultima variabila in ecuatie!Masina arata ca scoasa din cutie, exceptie o mica zgarietura superficiala de la o scara cazuta pe masina. Gandeste te ca masina asta nu a vazut decat garaj toata viata ei..kia mea e mult mai "jerpelita". Ma gandesc la diverse chestii de cauciuc ce se poate sa fi imbatranit..dar cred ca o rezolv cu 1,000 eur dc e cazul
                      Saab 9-5 Aero

                      Comment


                      • De ce sa-ti faci credit pt 14.000 euro? N-ai ce face cu banii?
                        Pana la urma masina o iei pe post de semi-moft. Ia-o cu 6000, nu cu 20.000.

                        Comment


                        • Acelaşi sfat ţi-l dau şi eu.

                          Comment


                          • Da aveti dreptate! Acum sa vad cum fac sa o conving pe nevasta mea sa umblam la overdraft si sa o luam luna asta masina...sa nu mai asteptam pana in iunie ca parca ma roade rau sa am ceva in cap si sa mai astept 2 luni

                            Mda si cum socoteala din targ nu se potriveste cu cea de acasa... ieri sun la proprietarul SAAB ului sa ii spun cu bucurie ca in prima duminica din mai vin sa iau masina si....supriza...Nu mai vrea sotia sa o vanda!
                            Si uite asa am ramas si cu Kia promisa cuiva si cu nimic de cumparat in loc
                            Pacat...anul trecut cand chiar vroia sa o vanda nu am avut eu bani. Acum cand e OK nu mai e masina...
                            Trebuie sa ma orientez urgent catre altceva ca sa nu am obrazul gros fata de cel caruia i-am promis Kia..oricum nu cred ca mai e vorba de iunie.
                            Imi face cu ochiul o Honda Civic Sedan- vad ca e destul de mare masinuta (4,535 mm lungime- cu 20 cm mai lunga decat a mea si chiar mai lunga decat o Kia Ceed SW), motor clasic de 142 cai pe care merge GPL fara probleme, 18,500 EUR parca si are tot ce vreau pe ea: xenon, scaune incalzite, pilot automat.
                            Maine ma duc la un test drive sa vad despre ce e vorba si cat de mare e portbagajul (cica are 440 volumul).
                            E si una pe Autovit din 2012 full cu 40,000 km la bord cer 13,000 EUR pe ea, o vinde Autoklass ul (dealer Honda), dar oricum pana am eu banii cred ca se vinde.
                            Last edited by eugenmanea; 17 April 2015, 09:42. Reason: Automerged Doublepost
                            Saab 9-5 Aero

                            Comment


                            • Si fiindca'' áfacerea SAAB a cazut'' astazi mi-am luat sotia de mana si am facut un tur de forta pe la dealeri sa vedem care mai e treaba..Criterii eliminatorii: xenon, pilot, scaune incalzite, cai mai multi ca a mea, portbagaj mai mare decat al meu- sa simt si eu ca schimb masina daca tot e sa fac un efort; si sa aiba o anumita doza de WOW care sa ma faca sa schimb masina.
                              1. Honda- prima oprire. Eram chititi pe o Honda Civic Sedan pentru ca are o oferta foarte buna: cu de toate (xenon scaune incalzite, trapa, pilot etc)- in jur de 15,000 EUR cu Rabla, motor 1.8 142 cai. Cred ca daca ne placea sapatamana viitoare incepeam demersurile la banca.
                              Dar...din pacate Sedane ul are cam motorul in comun cu Civic Hatch, in rest dezamagire crunta- parca e facuta din saracie. Bordul din material tare (doar la Rapid am mai vazut asa- revin mai jos), nu tu scaune din alea de se strang ca sa bagi 'frigiderul'...in concluzie nu e o masina care sa ma faca sa spun WOW vreau sa o am.
                              In schimb CIVIC ul Hatch.... e de tot WOW ul- din toate masinile vazute astazi e masina care m-a incantat - masina e pur si simplu geniala! Inchipuiti-va un hatch care arata bestial si are un portbagaj de 480 l!!! Nu mai zic ca scaunele din spate sunt ínteligente'in sensul ca se pliaza lipite de spatar si poti baga inauntru masina spalat, carucior copil etc. Iar Civic ul SW e si mai si!
                              Din pacate pentru ce stie masina mi se pare scumpa- SW ul era 21,000 fara xenon (pentru mine e esential sa aiba xenon), iar cu xenon sarea de 26,000 EUR. Mi-a placut si Accord ul dar era 25,000 diesel ul- deci iese din bugetul meu.

                              2. Next stop Skoda. Mi-a placut balenuta Octavia, o masina corecta ce isi merita banii. Portbagaj IMENS- 590 l, spatiul interior foarte mare- eu nu am vazut diferente fata de Superb. Configurata cu 'de toate'ce imi trebuie mie inclusiv cornering lights etc si motor 1.4 TFSI 150 cai (EURO 6 au venit cu 10 cai in plus la TFSI si 5 cai la TDI de 1.6), in jur de 21,500 din care se scad 1,000 EUR rabla. Daca vreau 2.0 TDI 170 cai- adaug in jur de 1,700 EUR.
                              Sotiei i a placut deci ramane pe lista scurta alaturi de alta masina...va spun mai jos ca e supriza
                              Nu prea stiu ce sa zic de motorul asta TFSI si daca i-au trecut bolile copilariei- ei se lauda ca da! (noul TFSI Euro 6 vine pe curea). E de luat in calcul si TDI ul de 170 cai dar si 1.6 le de 110 cai (trebuie sa fac un test drive sa vad cum se simte...are un cuplu bunisor de 250)).
                              Rapid ul mi s-a parut o masina 'n am bani de Octavia dar vreau Skoda'- facuta din ieftineala cu bord din material tare.

                              3. VW. Passat ul nou e f frumos la interior, dar iese din buget iar Jetta are acelasi pret cu Octavia, dar ca si calitate mi s-a parut sub.

                              4. Renault. Am intrat in Renault Laguna si Fluence ...si am iesit repede. Fara suparare pentru posesorii de Renault dar mi se pare ca au ramas in urma putin la interior/exterior fata de concurenta (mai putin noul Clio ).

                              5. Kia. Ceed ul SW e OK dar nu e WOW (poate ca am si un deja -vu cand sunt la volan si ma intreb de ce sa scot 14,000 EUR din buzunar ca sa o dau pe actuala si sa o schimb cu un alt Ceed). Mi-a placut mult Sorento- foarte frumoasa masina.
                              Si...ne-am urcat si in Spotage care a devenit a doua masina de pe lista scurta. O masina corecta , cam cu mult plastic tare la interior, dar a trecut testul 'sotiei'. M a cam dezamagit portbagajul care e ocupat jumate cu roata de rezerva de dimensiuni normale. Daca ar exista posibilitatea sa optezi pentru kit pana si sa dublezi portbagajul, cred ca ar fi mult mai OK .

                              6. Ford. Eram interesati de SW dar nu era in showroom. Totusi noul Focus ni s-a parut inghesuit la interior, portbagaj mic...nu a trecut testul.

                              7. Mazda. Aici trebuie aprofundat ca era ora 13 si se inchidea reprezentanta. Mazda 6 e geniala dar e peste buget; Mazda 3 ne-a placut dar nu aveau SEDAN ul sa ii vedem portbagajul.

                              In concluzie daca ne hotaram pana la urma sa schimbam atelajul pe lista scurta raman Octavia, Sportage si poate Mazda 3. Asta in cazul in care nu gasesc ceva SH mai premium din anul 2010 plus, sub 75,000 km si sa poata fi 'verificabila'' .
                              Un imbold ar fi si programul RABLA prin care economisesc 1,000 EUR- se pare ca e ultimul program.
                              Saab 9-5 Aero

                              Comment


                              • Niciuna de mai sus nu e wow
                                Despre un a6, seria 5, merc clasa e astea sunt wow.
                                Restul sunt jucarele.
                                Iti recomand sh pe principiul cat mai multa masina in banii dati, un a6 2.7 sau 3.0 diesel, daca nu e bun si 2.0 diesel 177 cp dar numai CR dupa 2009 deci
                                Sau tfsi de 2.0 cu mici bube la consum de ulei sau 2.4 benzina v6.

                                Suie-te si la un a6 si o sa vezi ce plasticoasa e octavia la interior...
                                Last edited by Drogas; 18 April 2015, 19:51.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google