My Logan - 1.5 Dci 75 Cp -

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ampt
    replied
    De șase ori cifra 1...

    P.S Am primit reducerea de 20%, atât la piese, cât și la manoperă!
    Attached Files

    Leave a comment:


  • gecmc94
    replied
    Ampt, ai primit reducerea de 20% la piese și manoperă? Este o promoție la service numită 4+ pentru mașinile mai vechi de 4 ani.

    Leave a comment:


  • B997NDL
    replied
    am vrut sa schimb pompa data trecuta si la dacoserv mi-au zis ca se schimba o data la doua distributii, mai mult sa n-o tin ca stric curelele dandu-le jos ca sa schimb pompa.

    Leave a comment:


  • prometheus
    replied
    Pompa de origine ar trebui sa duca lejer 200k.

    Leave a comment:


  • logan21cdc
    replied
    Oho, ce puțini km după 9 luni!
    Baftă în continuare, fără evenimente neplăcute!

    Leave a comment:


  • B997NDL
    replied
    adica n-ai schimbat pompa nici la a doua distributie ?! risti cam mult
    eu o voi schimba anul asta orice ar fi, e adoua distributie, 112.000 km

    Leave a comment:


  • Ampt
    replied
    Astăzi a venit și rândul distribuției..., bineînțeles însoțită și de schimbul curelei de accesorii precum și a rolelor aferente.
    Pompa de apă rezistă în continuare!

    Kilometri bord: 109.047
    Cost piese origine și manoperă: 795 lei
    Service: Dacoserv Sălaj
    Attached Files

    Leave a comment:


  • Archangel80
    replied
    Daca imi permiti un comment pe topicul tau.
    Ma uit si eu in bord acum cateva zile si vad la kilometraj cuvantul BOSSS. Imi zic, wtf? Am realizat ca am 80555 km.
    Iti urez inca 500k km man.

    Leave a comment:


  • Ampt
    replied
    Astăzi am ajuns şi la sută...
    Attached Files

    Leave a comment:


  • logan21cdc
    replied
    Calitatea pieselor OEM e fluctuantă, deși nu ar trebui să fie. Eu am schimbat primul cap de bară la 40000 km, la revizie în garanție. După 10000 km la următoarea revizie, s-a schimbat același cap de bară pe motivul că „a fost un lot cu probleme și se știe și la Pitești”. La vremea respectivă făceam peste 25000 km pe an, adică reviziile la 5 luni/10000 km. Mașina a fost și este menajată, dar drumurile patriei au un cuvânt de spus. Nu neapărat gropile, pe care poți sau nu să le eviți, dar toate denivelările și crăpăturile din asfalt care îți fac „masaj” la rinichi, nu fac bine nici articulațiilor mașinii.

    Leave a comment:


  • B997NDL
    replied
    cam devreme s-a dus capul ala de bara. eu am 102k km, dintre care 60 de mii cu arcuri H&R si amortizoare stoc, si n-am nicio apasare la articulatii.
    a fost verificata la dacoserv acum doua luni, cand aveam un zgomot mai ciudat. bucsa de pe dreapta de la bara stabilizatoare se sparsese si lovea metal pe metal.

    Leave a comment:


  • proteinman
    replied
    Mie mi-aau gasit un cap de bara si un pivot la ultima verificare la 149.000 cu o saptamana sa se termine cei 5 ani de extenso (nu le-am zis cat am mers cu ea pe camp ca se speriau). De un an n-am prea mai folosit trocariciul e in semi-conservare (numai vreo 7000 km) prin mai trebuie sa-i schimb ulei/filtre pana vine trocariciu' nou . Si stai relax DPF /FAP nici o problema .

    Leave a comment:


  • Ampt
    replied
    @827sam: Ai fost tu mai norocos...

    Leave a comment:


  • 827sam
    replied
    Cand am dat loganul schimbasem capetele de bara si bieletele, facusem 70.000 km cu ele si n-aveau niciun joc, deci se poate si cu aftermarket. (lemforder)

    Leave a comment:


  • Ampt
    replied
    Piese de primă echipare , ce vrei, nu mai pupăm noi altele la fel de rezistente, cu tot O.E.M -ul celor schimbate ulterior.

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google