My Logan - 1.5 Dci 75 Cp -

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • micutzu666
    replied
    Pe la 100.000 km meriti una noua,nu?[emoji2]

    Leave a comment:


  • Ampt
    replied
    31 Martie 2011 - 31 Martie 2016: astăzi s-au împlinit 5 ani de când am în exploatare Logan-ul 1,5 dCi / 75 Cp, echipat cu salvatorul Planetei, celebrul deja Filtru de particule (DPF/FAP).

    Kilometri bord: 84.109 Km.
    Attached Files

    Leave a comment:


  • Ampt
    replied
    Cu multă plăcere..., până la urmă acesta este şi scopul forumului, să putem învăţa unii de la alţii şi să încercăm să ne ajutăm reciproc, atunci când acest lucru este posibil!

    Leave a comment:


  • aris86
    replied
    @Amp, multumesc frumos pentru sugestia cu pliculete de gel de siliciu. Pe timp de ploaie nu mi se mai abureste parbrizul, doar un pic geamulurile pe partea dreapta, desi am pus la fiecare usa. O zi placuta!

    Leave a comment:


  • Ampt
    replied
    Aşa cum am mai scris în paginile acestui Jurnal, până acum 1 an abaterea CB-ului faţă de consumul determinat prin metoda plin-plin era de 2, maxim 3 procente.
    Chiar şi în condiţiile în care am alimentat din altă parte, abaterea cam tot pe acolo a fost.
    Probabil că s-a decalibrat ceva pe traseul de înregistrare al consumului, colegul @einstein1984 explicându-mi la un moment dat, cam despre ce ar putea fi vorba.

    @aris86: Oricum îţi mulţumesc frumos pentru sugestii.

    P.S Fără să mă laud, dar după aproape 5 ani de folosinţă şi monitorizare strictă ştiu cam tot ce poate în materie de consum maşina din dotare.

    Leave a comment:


  • aris86
    replied
    De curiozitate, ai schimbat benzinăria și pompa de la care alimentezi? Totuși mi se pare enorm de mare abaterea fata de CB. Avem la munca un logan MCV și consumul afișat de CB coincide cu consumul înregistrat din bonuri de benzina. Și acolo e vorba de cantități exacte. Sa nu te fure cei de la pompa, la petrom am patit-o și noi de cateva ori când nu se mai "umplea" rezervorul.

    Leave a comment:


  • Ampt
    replied
    Originally posted by Ampt View Post
    După cum am promis revin cu datele despre consumul de motorină înregistrat în perioada 11.01.2016 - 28.01.2016 (ger persistent cu temperaturi cuprinse dimineaţa între -16, -18 grade Celsius):
    - consum conform CB, 5,84 litri/100km;
    - consum conform metodei plin-plin, 6,70 litri/100Km.

    Kilometri parcurşi în aceasta perioadă - 534,4 km (conform jurnalier bord).
    Litri motorină alimentaţi în aceasta dimineaţa - 35,78 litri.

    Abatere CB faţă de metoda plin-plin: 14,72%.

    Preţ 1 litru de motorină: 4,25 lei (Petrom Şos. Alexandriei).
    Consum calendaristic de iarnă, dar cu o vreme mult, mult mai blândă decât cea de acum 3-4 săptămâni, detaliu care a dus la scăderea consumului cu 1,1 litri/100 km..., concret 35,35 litri alimentaţi, 631,6 kilometri parcurşi, consum stabilit prin metoda plin-plin: 5,60 litri/100 km.

    Abatere CB faţă de metoda plin-plin: 15,70%.

    Leave a comment:


  • einstein1984
    replied
    Mergi la autosoft la un schimb de roti iarna/vara, au ei ce trebuie, curata butucul cu perie de nailon (pusa la o scula pneumatica) ca sa nu-l zgarie. Si nu e chiar scump.

    Leave a comment:


  • Ampt
    replied
    Mulţumesc frumos colegilor pentru recomandări!

    Leave a comment:


  • 77sky
    replied
    Da, scuze, oboseala de seara...

    Leave a comment:


  • einstein1984
    replied
    pe baza de cupru vaselina, nu de litiu. Se incinge acolo.

    Leave a comment:


  • 77sky
    replied
    Cand mai sunt demontate rotile fata, sa cureti cu o perie de sarma "gulerul" pe care se centreza janta, stearsa si unsa cu o vaselina pe baza de Li.
    Am avut surpriza ca, dupa un rulaj de o vara, sa nu pot desface jantele de AL...Mare chin!

    Leave a comment:


  • Ampt
    replied
    Acum câteva minute au ieşit şi pozele de la "developat"...
    Attached Files

    Leave a comment:


  • ten
    replied
    pompa nu mai face span de vreo 7 ani incoace de pe dci uri, alea vechi faceau

    Leave a comment:


  • 827sam
    replied
    pai la o achitie sh parca le-as verifica ...
    dpf in ce stare e de incarcare, turbo daca baga presiune corect, pompa daca face span ...

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google