My Logan - 1.5 Dci 75 Cp -

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • aris86
    replied
    E logan E5, aprilie 2012, omul este foarte mulțumit de consumul masinii.

    Leave a comment:


  • B997NDL
    replied
    da, cam pe acolo, desi al meu ar trebui sa aiba mai mult fiind de 70cp,
    dar cred ca o mai ajuta power boxul.

    Leave a comment:


  • mariusstf
    replied
    2250rpm la 100km/h, euro 4 85cp

    Trimis de pe al meu SM-G360F folosind Tapatalk

    Leave a comment:


  • B997NDL
    replied
    la cutia ta, da, dar poate cel de care vorbeste colegul o fi E4. la mine are putin peste 2000 la 100km/h

    Leave a comment:


  • Ampt
    replied
    @aris86: Nu prea poţi să mergi cu ea la 100 km/h, deoarece fiind în treapta a V-a se simte clar că este subturată.

    Leave a comment:


  • aris86
    replied
    Mai stiu un prieten, care are acelasi logan ca al tau si la drum intins consuma putin, 3,7-3,8 l/100 km la 100 km/h si maxim 5,0 l/100 km cand se da la ea. Si el mi-a zis ca este foarte economica si alimenteaza doar de la Rompetrol.

    Leave a comment:


  • ladislau
    replied
    Imi cer scuze ; am vrut sa zic 55-60
    Da...multumesc ; inseamna ca in conditii de trafic urban,cel mult treapta 3 ca sa nu mergi subturat !

    Leave a comment:


  • Ampt
    replied
    Originally posted by ladislau View Post
    ...intrebarea mea era ce turatie ai in tr3 de ex...pe la 55-55 la ora !
    A durat ceva, dar până la urmă am găsit şi poza cu răspunsul solicitat.
    Ce nouă era maşina atunci când am făcut poza...
    Attached Files

    Leave a comment:


  • B997NDL
    replied
    Originally posted by einstein1984 View Post
    Efectiv e imposibil ce zici tu. Daca in timpul schimbarii de viteza nu pierzi 20 km/h si nu patineaza ambreiajul ce spui tu ar insemna ca la 60 la ora sa ai aceiasi turatie si in a 3a si in a 4a. Si aia e imposibil oricat de bun sofer ai fi.
    ma rog, trebuia sa zic "aproape aceiasi turatie", din 2000 nu pica sub 1800.
    si nu pierd 20 km/h. adica dintr-a 3-a intr-a 4-a sa pierd 20 km /h ?!
    daca schimb viteza merg cel putin la aceiasi km/h (ca sa evit repetitia ) daca nu mai mult.

    Leave a comment:


  • einstein1984
    replied
    Ceva mai putin de 2000 probabil.

    Leave a comment:


  • ladislau
    replied
    @Ampt : am inteles ca in tr4 la 2.000 de ture ai aproape 80 km/h
    Dar banuiesc ca nu mergi cu viteza asta prin oras : intrebarea mea era ce turatie ai in tr3 de ex...pe la 55-55 la ora !

    Leave a comment:


  • einstein1984
    replied
    Efectiv e imposibil ce zici tu. Daca in timpul schimbarii de viteza nu pierzi 20 km/h si nu patineaza ambreiajul ce spui tu ar insemna ca la 60 la ora sa ai aceiasi turatie si in a 3a si in a 4a. Si aia e imposibil oricat de bun sofer ai fi.
    Ampt, daca nu tremura nu te ingrijora pre atare de turatie. Schimba cand te deranjeaza zgomotul de exemplu, functie de trafic (vrei sa te bagi pe alta banda; accleri in continuare in aceiasi treapta sa ajungi in fata alui de langa etc).

    Leave a comment:


  • B997NDL
    replied
    Originally posted by Ampt View Post
    @einstein1984: Şi atunci la ce turaţie să schimb când motorul este rece, la 2.500 rpm?
    nu e vorba la cat schimbi, ci cum schimbi. daca schimb la 2000-2500, imi pica la aceasi turatie, fiindca merg cu pedalele "foarfeca".
    pe masura ce iau piciorul de pe ambreiaj, dupa schimbarea treptei, o accelerez si efectiv sta cam ca aceiasi turatie.

    Leave a comment:


  • Ampt
    replied
    Atunci pot să stau liniştit, întrucât niciodată nu îmi tremură după schimbarea treptei de viteză şi întotdeauna am grijă ca acceleraţia, după trecerea într-o treaptă de viteză superioară, să o fac foarte lent atunci când motorul este rece.
    Până la urmă totul se rezumă la cât de bine "simţi" maşina.

    @einstein1984: Mulţumesc frumos pentru explicaţii.

    P.S Turaţia motorului nu mi-a scăzut niciodată sub pragul de 1.600 rpm după schimbarea treptei de viteză.
    Last edited by Ampt; 2 December 2015, 16:40.

    Leave a comment:


  • einstein1984
    replied
    La orice turatie simti ca nu e in sarcina mare (pedala sa nu fie apasata prea mult ). Important e ca dupa schimbarea treptei sa nu pice sub 1600 de exemplu (sa nu tremure/schimbe sonoritatea esapamentului). Asta depinde de viteze, ca schimbarea din 4 in 5 o vei face la ture mai multe decat din 2 in 3.

    Turatile sub limitator nu au omorat multe motoare (pompa de ulei se ocupa sai aidebit arhisuficient de ulei pentru ungere si racire), insa sarcinile mari la turatii mici nenumarate ambreiaje si chiar si cuzineti pe la K9K (versiunile mai puternice, peste 100 cai).

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google