My Logan - 1.5 Dci 75 Cp -

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ampt
    replied
    Trei sferturi dintr-o sută.
    Attached Files

    Leave a comment:


  • Ampt
    replied
    Originally posted by cristi.... View Post
    foarte bun consumul...
    În testul pe care l-am prezentat două post-uri mai sus, am avut o valoare şi mai mică de consum, dar un drum din Drumul Taberei până la Eroilor şi retur, cu o pauză de aproximativ 1 oră între ele şi efectuat vineri după amiaza spre seară, când ştim cu toţii cât de aglomerat este traficul, a urcat valoarea consumului mediu cu 0,1 litri/100 Km (pozele sunt făcute înainte de a pleca din Drumul Taberei către Eroilor).
    Attached Files

    Leave a comment:


  • cristi....
    replied
    foarte bun consumul in ambele ipostaze

    si cand te gandesti ca dci-u frantuzesc va trona intr-un compartiment motor de masina premium inca nelansata....va exact noul merc clasa E, in varianta 1.6dci bi-turbo 175 cp

    masina nemteasca (si nu orice masina nemteasca), motor frantuzesc.... unde am ajuns...

    Leave a comment:


  • Ampt
    replied
    Originally posted by B997NDL View Post
    ...si Ampt merge mai "batraneste" cu ea.
    de aceea e si foarte atent la consum.
    Inspirat de remarca colegului @B997NDL am vrut şi eu să văd ce înseamnă să merg "atent la consum", testul desfăşurându-se pe o distanţă de 100 de kilometri.

    Observaţii:
    1. Kilometrii i-am parcurs în ultimele două zile, 50% dintre ei fiind efectuaţi în mediu Urban;
    2. În cei 100 de kilometri pe care i-am parcurs şi monitorizat au fost 8 opriri (dintre care una peste noapte);
    3. Traseul a fost variat, atât în Bucureşti, cât şi prin două comune (Clinceni, respectiv Domneşti) cu circulaţia caracteristică acestora (maşini ieşite din curţi, biciclişti, căruţe, câteva lucrări la carosabil);
    4. Turaţia la viteză constantă a fost menţinută întotdeauna între 2000-2200rpm, niciodată nu am mers sub 2000rpm;
    5. Schimbările de trepte de viteză le-am făcut ca de obicei între 2500-2750rpm;
    6. Atenţie sporită la trafic, anticipare la greu, frână de motor pe unde s-a putut;
    7. Nu m-a claxonat absolut nimeni, semn că prin stilul de mers abordat nu am deranjat ceilalţi participanţi la trafic.

    Însă cu toată valoare obţinută, niciodată nu am considerat relevant un astfel de consum.
    Tocmai de aceea niciodată nu mi-am resetat singur C.B-ul maşinii (o singură data s-a resetat singur, atunci când i-am pus şi i-am luat repede contactul, fără să apuc să o pornesc).

    Rezultatul il aveţi în pozele de mai jos.
    Attached Files

    Leave a comment:


  • B997NDL
    replied
    ce viteza ? in bucuresti, pe unde e liber, mer cu 80-90 pe ceas. mai putinpe podul lui oprescu, ca incurc circulatia. acolo se merge cu min 100.
    si am pus 3500 ca limita de sus, dar regular, 3000.

    Leave a comment:


  • IancuMIC
    replied
    Asta e si parerea mea.
    Ceea ce inseamna ca in localitate, el merge doar cu a intaia si a doua; vezi ce viteza are un dCi la 3500rpm in treapta a treia.

    Leave a comment:


  • einstein1984
    replied
    O turezi degeaba.

    Leave a comment:


  • B997NDL
    replied
    eu nu schim mai jos de 3000-3500 de ture, dupa primele 5 minute.

    SCUZE.
    TI-AM EDITAT DIN GRESEALA POSTUL
    .
    Last edited by IancuMIC; 28 August 2015, 13:15.

    Leave a comment:


  • sorin1983
    replied
    daca o mai pune si pe burta produce nu consuma

    Leave a comment:


  • Ampt
    replied
    Originally posted by B997NDL View Post
    ... si Ampt mai "batraneste" cu ea.
    Este doar părerea ta.
    P.S Etajarea cutiei de viteze este cea care face diferenţa la consum.

    Leave a comment:


  • cristi....
    replied
    umila mea parere e ca acel cuplu si implicit etajarea cutiei are un impact major asupra consumului. legat de euro 5 vs euro 4 nu ma pronunt in ceea ce priveste diferenta de consum pt ca nu prea stiu si nici nu ma intereseaza foarte tare, singura chestie pe care o stiu e ca euro 5 polueaza mai putin decat euro 4 , atat, si ca cu cat euro e mai mare cu atat motorul e mai temperat, mai "gatuit"

    oricum o dai diselul ia cu 2-3l mai putin/100km comparativ cu benzina, indiferent ca e euro 4 sau 5 sau 6.. ma rog doar stiti ca ce declara producatorul e una si realitatea e alta, in majoritatea cazurilor, cu toate tehnologiile de reducere a consumului si euro 6

    in plus ce turatie are ampt la 120km/h si ce turatie am eu? eu am 3250 rpm in tr 5, el cred ca are putin peste 2 mii.... cum sa nu consume putin?
    ca fapt divers, tot legat de consumul de disel ca sa ramanem la subiect, skoda superb greenline 1.6tdi 120 de cai promite o autonomie de peste 1780 de km cu un plin. ce au imbunatatit fata de varianta "standard": garda la sol coborata cu 15mm, rapoarte mai lungi si un eleron pt luneta

    coef aerodinamic foarte bun, 0,26...daca ar avea si loganu atat cred ca ampt ar consuma nu 4.5% ci vreo 3,2-3.3% pe 10.000 km

    Cehii au dezvăluit astăzi primele informaţii despre ediţia ultra-eficientă GreenLine a noii generaţii Skoda Superb...
    Last edited by cristi....; 28 August 2015, 01:44. Reason: Automerged Doublepost

    Leave a comment:


  • B997NDL
    replied
    nu e vorba de cuplu. el merge mult in afara si euro5 cred ca consuma mai putin. si Ampt merge mai "batraneste" cu ea.
    de aceea e si foarte anent la consum.
    mie imi arata mediu 6,1 mers 70% in oras si 30 in afara. iar iarna am vazut si 8% pe cb.
    dar nici n-o iert, o cam alerg.
    Last edited by B997NDL; 27 August 2015, 23:55.

    Leave a comment:


  • cristi....
    replied


    foarte bun consumul, la km-traj m-ai ajuns din urma, mi se pare ca exista o diferenta de vreo 2 ani intre masinile noastre dpdv al anului productiei (a mea e sf de aprilie 2009)....cat despre consum, acesta diferenta se mentina, in sens ascendent, adica ce sa vezi, consumul mediu al meu e cu 2l/l00km mai mare, respectiv 6.5%

    cuplu face diferenta

    la mai mare!
    Last edited by cristi....; 27 August 2015, 23:09.

    Leave a comment:


  • Ampt
    replied
    Consumul înregistrat de Calculatorul de Bord pe ultimii 9.999 de kilometri efectuaţi în perioada 19 Martie 2015 - 27 August 2015.
    Attached Files

    Leave a comment:


  • mariusstf
    replied
    Blestemul masinilor care isi fac veacul in bucuresti, dar si neatentia soferilor.

    Trimis de pe al meu SM-G360F folosind Tapatalk

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google