Loganul Meu (1.4 Cu Multi Km)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    sa o stapanesti sanatos arata mai bn fara reclamele pe ea acu poti sa mergi dar ai grija cum mergi o sa vin si eu la intalniri peste o luna da si mie id tau de mess in rest numa bn
    vopsitorie preturi bune

    Comment


    • #62
      @sli_waz: ti-am trimit pm.

      (Pentru rauvoitori) Azi am fost pana in Germania la un gratar si m-am intors inapoi cu roscata (care acum e blonda) . Precizez ca in prima poza mergeam inspre Germania iar la turatia aia cica eram in a 3-a, ce mi s-a parut tare panoul din dreapta (deci eu eram in a 3-a da baieti?). A 2-a poza era cand eram pe Autobahn, veneam spre casa si m-a surprins cat de stabila era. Mi-a placut, dar era cam intens traficul ca o simteam ca ar mai putea sa creasca dar dupa 180 greu.
      Attached Files
      Last edited by aleXpeed; 5 April 2009, 22:57.
      4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

      Comment


      • #63
        frumoase amandoua..
        blonda "batrana" e un model pentru celelalte surori ale ele..aproape 200.000 km... frumos ;)
        bafta si drumuri fara incidente!
        " Nevastamea conduce atat de rau, incat GPS-ul i-a spus: in 50 metri trage pe dreapta ca vreau sa cobor "

        Comment


        • #64
          Tipu' are stopuri rosii
          Attached Files
          4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

          Comment


          • #65
            marfa..cum dau..mate nu par..insa se remedieaza f usor..cu un spray lac.

            Comment


            • #66
              Bun spirit de observatie. Se remediaza cu lac? Am un ditai tubu' sigilat, nu mi-a trecut prin cap, si culmea ca am folosit spray pt stopuri insa la sfarsit am apropiat flaconul mai tare de stopuri, unele zone stralucesc sunt asa placute la atingere iar celelalte mate. Ieri am facut ITP-ul, acum 2 ani nu mai am treaba. Deci cu lac sigur o sa straluceasca frumos si uniform? Ca nu vreau sa ma risc sa mai fac vreo prostie.
              4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

              Comment


              • #67
                tot mai face taxi masina? de ce nu ii pui capacele?
                sigpic

                Comment


                • #68
                  Masina nu mai face taxi cam de o luna de zile. Acum este doar masina de pierdut vremea, de plimbat, de poluat mediul aiurea. Capace nu ii voi pune, nu-mi plac de niciun fel, pe cele vechi le-am aruncat la gunoi cu prima ocazie, imi place mai mult cu cele de tabla decat cu capace desi mi-au zis mai multi ca sunt nebun, treaba lor, ori jante aliaj ori nimic (nu sunt o prioritate). Asta e taxi acum (este singura poza pe care o am in stadiul actual cu colante, nebunii, sponsori etc.). Sper surpriza la blonda sa-mi vina saptamana aceasta.
                  Attached Files
                  4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                  Comment


                  • #69
                    Cu instalatia de climatizare ai avut probleme in astia aproape 200.000 km ? I-ai facut ceva anume?...la mentenanta ma refer
                    Masina arata foarte bine din toate punctele de vedere
                    In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                    Comment


                    • #70
                      @darkside: probleme cu climatizarea nu am, decat mecanic o mica chestie. Este singura improvizatie care o am la masina (2 bucati de lemn sub climatizare pe centru sub bord acolo, nu-mi plac tiganiile la masina dar este un rau necesar, ele se vad din lateral dreapta daca te lasi mai jos). Instalatia am inteles are un mic rulment sau ceva genu' care s-ar cam fi dus, nu costa o avere dar trebuie dat jos tot bordul ca sa ajung sa il schimb si nu vreau sa se bage vre-un dibaci (cu atat mai putin eu) la dezmembrat bordul si dupa sa imi troncane, totusi e Logan si ma astept sa se auda ceva prin el daca il montez la loc. Pe pozitia 3 si 4 inainte imi huruia instalatia de nu auzeam nici muzica la un volum normal, insa cu ideea lui tata nu prea se mai aude pe 3 si 4. Intr-adevar eu pe 3-4 nu le folosesc mai niciodata insa pe 4 cum nu o folosesc niciodata daca o utilizez iese praful de te inneci, cred ca imi trebuie si o solutie de curatat climatizarea, insa in masina nu am praf pentru ca o curat foarte des. Asta e nu am inca filtru de polen, am vazut un tutorial de montaj la crististreulea pe internet.
                      4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                      Comment


                      • #71
                        Am remediat astazi problema stopurilor cu un spray lac, acum imi plac cum sunt fata de inainte. Ca tot au facut astia cratere cu tevile sparte pe aici i-am mai facut niste poze cu stratul de "terra" de pe ea care se pusese de la strada curata. Au ramas inclusiv amprentele de sambata. Si 2 poze cu o italianca.
                        Attached Files
                        4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                        Comment


                        • #72
                          Dar ce Masserati ti-ai tras acolo in spate
                          In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                          Comment


                          • #73
                            E a vecinului de la parter o are de anul trecut, e parcata chiar la geamuri, mai trece din cand in cand pe acasa. P.S.: intr-una din pozele cu Maserati-ul se vede si roscata in departare parcata pe dreapta. La masina astept stickerele Logan Cup negre lucios, sper sa fac rost mai repede de un schimbator colectia 2 simplu si sa mai scurtez levierul.
                            4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                            Comment


                            • #74
                              C-an versurile lui Puya : " Orice amarat are macar un telefon / Macar o haina de firma, macar sa fie domn / Unii conduc masini mai scumpe decat casa unde stau / Cheltuie in club si banii pe care nu-i au "
                              sigpic

                              Nu te pune cu idiotii. Te vor trage la nivelul lor si te vor bate cu experienta.

                              Comment


                              • #75
                                Na'seara baieti. Fericit nevoie mare astazi ca mi-am luat un capat de schimbator de Prestige, cand am ajuns la masina eram fericit ca o sa dau schimbatorul de RATB jos insa stupoare, cateva probleme. Intrebari:

                                1.) piele dintr-aia din jurul schimbatorului pentru modelul de nuca Prestige se gaseste in targ si daca da cam la ce preturi estimativ caci asta normal care il am acum nu "se pupa" cu modelul mai nou.

                                2.) schimbatorul de Prestige pare a avea gaura mai mare decat grosimea levierului, ca sa stea fix ar trebui sa il apas tare, nu l-am fortat insa il apasasem foarte putin, care e faza, trebuie oare sa schimb si levierul?

                                P.S: astept raspunsuri in special de la cei care au avut schimbator primul model si l-au schimbat cu generatia a doua. Acum pozele.

                                edti: evident ca acum noul schimbator il am in torpedou iar cel vechi sta la locul lui de cinste binecunoscut.
                                Attached Files
                                Last edited by aleXpeed; 9 April 2009, 22:22.
                                4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google