Loganul Meu (1.4 Cu Multi Km)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Am scapat si de crom.
    Attached Files
    4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

    Comment


    • #92
      asa da! uite, vezi ce frumoasa e fara calandru? pana la urma ai facut cum a zis darksid3? sau ai desfacut masca?
      sigpic

      Comment


      • #93
        Am luat-o de-a "oficial" asa. Am desfacut alea 4 suruburi de la masca, am tras de ea mai asa, si m-am uitat unde sunt suportii si le-am desfacut frumusel, mai putin aia de jos unde are o mica indoitura ca nu o puteam scoate altfel. Acum vad ca am si cumparatori pentru crom, nu il vand, imi plac sabiile alea doua cum dau pe dulap in casa, in caz de ceva sunt bune, ninjaaa. Ce mi-ar mai place un silicon pentru plastic sa dau sa fac barile ca noi, manerele, bandourile, cam asa ceva, am dat cel putin pe grila ca era plasticul de sub partea cu crom albit dupa ce il spalasem bine (de la un amic am facut rost de silicon), inca mai am 3 pete mici asa ori jeg ori zgarieturi ce-or fi dracu sa le ia s-or duce cu timpul (pe partea unde a fost cromul).
        4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

        Comment


        • #94
          asa da, combinatie negru cu galben. Niste stopuri fumurii ar da mult mai bine in locul astora rosii.
          Spor la bani, ca pasiune exista

          Comment


          • #95
            Multumesc Sorin stopurile rosii le las, nu vreau negre ca nu-mi plac mie sincer. Asa rosii cum sunt e perfect. Ca model mai tare de stopuri mi-ar fi placut sa fie pe piata ceva in genul cum sunt cele cristal pentru BMW e36 doar ca pentru Logan.
            4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

            Comment


            • #96
              tine-ma la curent cu ce solutie gasesti pentru bari, ca sa fie mai negre si poate mai lucioase, da sa nu fie silicon pentru interior, ca se pune praful foarte repede si mult
              sigpic

              Comment


              • #97
                O sa te tin la curent, am retinut cat de cat flaconul cum arata. Dadusem doar pe grila unde era palsticul mai albit acum e negru asa frumos, nu luceste. Cand o sa am monetar o sa fac rost caci deocamdata sunt intr-o perioada de colaps (criza), as fi avut bani sa ii iau h & r dar au fost alte prioritati cu familia si mai astept.
                4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                Comment


                • #98
                  Cautati in supermarket silicon de plastic Cherry...il gasiti la raionul de Auto...e foarte bun pt bord si tot ce inseamna plastic inclusiv partea exterioara
                  In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                  Comment


                  • #99
                    Multumim darksid3
                    4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                    Comment


                    • la asta cred ca se referea darksid3. l-am luat din PIC cu 15 lei. sper sa fie la fel de bun, pe cat e de scump. daca vrei sa vezi poze, sunt la my ride
                      Attached Files
                      sigpic

                      Comment


                      • Da, ala e...miroase foarte bine si nu e flacon sub presiune...eu v-am zis, il folosesc la bord si pe plasticele exterioare si iese foarte misto..mi-a fost recomandat acum 3 ani de un baiat de la o spalatorie si nu l-am schimbat cu altceva de atunci
                        In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                        Comment


                        • Foaie verde de piper/ Nu am folie de transfer, pam pam. Mai precis, azi m-am mai uitat la stickere si le-am pus asa de proba pe masina cam cum ar arata, mi-a placut, si cand ma uit mai aveam un triunghi pierdut pe-acolo pentru capota motor. Ee, am vazut la triunghiul acela ca mai are o folie deasupra, iar la restul stickerele de nshpee' mii de metri ca nu au (si-asa mi-am dat seama ca nu am folie de transfer pentru acele stickere). Acum poze, vad cum voi rezolva, credeam ca aveam folie de transfer pt. toate stickerele, astea pe care vreau sa le pun le aveam incolacite si chiar aveam incredere ca aveam folie de transfer si pentru ele.
                          Attached Files
                          4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                          Comment


                          • Update.

                            Ca tot nu are omu' ce face in ziua de Paste am zis sa ii cumpar stergatoare noi. Sunt foarte bune astea noi (edit: dimensiunea este de 21" sunt putin mai mari decat cele vechi dar sunt perfecte atat estetic cat si functional) sper sa ma tina pe putin cat m-au tinut precedentele, cele vechi au iesit la pensie, au si ele fix 197.900 km. Si da, stiu, bratele trebuie ori sa le fac si sa le vopsesc ori sa iau altele, raman astea deocamdata pana iau altele noi (nu merita sa le fac pe astea caci nu vor fi la fel de frumoase ca cele noi). Mai am putin timp (2000 km) si o sa ii schimb cateva consumabile ulei, filtru de ulei, filtru de aer si placute de frana. Ce vreau sa intreb, spunea cineva pe forum ca si-a pus la Logan placute de frana verzi le-am vazut pe internet cica sunt mult mai bune decat cele normale si vreau sa-mi iau stiti ceva despre ele? Iar ca ulei voi trece de la Elf la Castrol Magnatec tot 5w40, sper sa fie si mai bun ca Elfu' caci nu vreau sa-mi bat joc de masina astept pareri, va multumesc.
                            Attached Files
                            Last edited by aleXpeed; 19 April 2009, 17:09.
                            4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                            Comment


                            • Eu i-am pus stergatoare de 22" si sterg bine...ca ulei e ok Magnatecu' sau poti baga Mobil 1 0w40 care e cel mai bun pentru masina ta cu km actuali
                              In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                              Comment


                              • Multumesc dar tot pe 5w40 vreau sa continui. Deci Magnatecul este ok, despre Mobil 1 mai multi s-au plans de el (cunostinte cu Logan din zona) ca nu este la fel de bun ca si Magnatec, nu vreau sa o lungesc in discutii inutile, pe 5w40 o sa merg in continuare si cred ca Magnatecul va fi urmatorul ulei. edit: oricum eu nu fac km. pe care ii facea masina inainte in fiecare zi, cred ca fac vreo 15.000 pe an in ritmul asta iar daca motorul ar da semne de oboseala (desi e "strong" ca sa ii spun asa) ma astept sa ceara o segmentare ceva si asa mi-as lua un 1.6 16v de la dezmembrari (oricum 1.4-ul asta este foarte bun, voi merge in continuare pe 5w40), respect cartea masinii.
                                Last edited by aleXpeed; 19 April 2009, 17:58.
                                4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google