Logan Cu Motor 1.0 Sce Pareri

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • LOGAN B&W octombrie 2018 -400km
    Eu NU am observat vreun tremurat suspect in relanti(pornit dimineata la temperaturi de 0 -10/15 grade).
    "Tacanit" metalic iarasi NU remarc(dar vorba lui Iatagan -pune o inregistrare si precizeaza cand se aude...)
    Mie personal nu-mi prea place sunetul de pornire al motorului.Eu consider ca are tenta de motorinar DOAR pornirea .Atat !! Apoi motorul e super silentios

    Comment


    • mai asteapta cateva mii. si discutam dupa aceea de zgomotul motorului

      „Opiniile sunt libere, dar nu și obligatorii.”

      Comment


      • Zgomotul e insignifiant, trepidatiile sunt deranjate, părerea mea, dar cu timpul ne obișnuim și cu astea

        Comment


        • În altă ordine de idei, ce trepidează de fapt, cutia sau motorul?

          Comment


          • totul

            Comment


            • Nu stiu daca a mai fost postat clipul, dar nu inteleg exact pe unde pierde ulei, pe la garnituri?

              Comment


              • Originally posted by iatagan View Post

                Incearca sa inregistrezi sunetul video sau audio. In ce situatie se petrece? In mers, pe loc?
                Cu motorul cald,sunetul e mai pregnant...e un tacanit metalic(ca si cum ceva ar fi desprins si vibreaza).Am incercat sa inregistrez dar nu prea iti dai seama asa...

                Comment


                • Salutare,
                  Am si eu un logan 1.0 si de ceva vreme la acceleratie in relanti si la oprire se aude un fasait la motor ca si cum ar trage aer sau ar sufla aer. Aveti vreo idee de ce?

                  Comment


                  • Vă salut pe toți! Sunt proaspăt inițiat în acest forum, și proaspăt posesoral unui Logan 1.0 SCe SL Plus (cu extraopțiuni), producție Noiembrie 2018.

                    Eu vin de pe BMW 320d 2007 (predată mai departe în familie) și Skoda Rapid 1.2 TSI 110 CP 2017 (care este a nevestei, dar o conduc mai des ca ea). Am avut înainte Golf IV 1.9 TDI și Skoda Octavia Tour 1.9 TDI. Prin urmare, comparația unui 1.0 SCe cu cele anterior menționate ar părea puțin nepotrivită. DAR, să vedem de ce am ales să achiziționez un Logan, și care sunt părerile după 800 km:

                    Premisele achiziționării unui Logan cu motor de 1L, pe benzină:
                    - era nevoie de a doua mașină a familiei, special pentru navetă scurtă pentru ajuns la serviciu, cumpărături, alte drumuri scurte
                    - obligatoriu nouă, cu garanție, sau până în 30k km
                    - pe benzină, pentru fiabilitate și emisii scăzute (EURO 6)
                    - spațioasă, să acomodeze un scaun de copil
                    - să fie dotată decent (minim climă, proiectoare de ceață, bluetooth)
                    - să fie economică (consum, RCA, CASCO, impozit, întreținere)
                    - să nu coste mai mult de 9000 EUR
                    - numărul de CP nu a contat prea mult, fiindcă îmi doresc să merg liniștit, după atâția ani de condus sportiv

                    Prin urmare, am umblat pe la reprezentanțe să văd care sunt ofertele, și în mod evident, pentru bugetul de 9000 EUR nu s-au găsit prea multe variante, așa că m-am orientat spre Dacia.
                    Nu e neapărat o surpriză, fiindcă sunt mare fan Dacia. Tatăl meu a cumpărat în 2004 un Logan de 1.6, pe care îl mai conduc din când în când și astăzi cu mare plăcere. Pe lângă această experiență, am mai avut parte și altele cu Dacia, și pe diesel și pe benzină, și mi s-au părut mereu mașini simple și oneste. Mi-au crescut mult în ochi după facelift-ul din 2017, când a apărut și motorul 1.0 SCe. Am încercat de câteva ori să fac un test drive cu acest motor, dar nu a fost niciodată disponibil. Cu toate acestea, am ales să cumpăr mașina.

                    Achiziția:
                    - Varianta SL Plus, cu următoarele extraopțiuni: culoare Brun Vision, jante de aliaj de 15, bancheta rabatabilă, MediaNav - aprox 8800 EUR.
                    - Săptămâna viitoare îmi vor monta cotiera și senzorii de parcare (din aftermarket-ul lor oficial), pentru încă aprox 250 EUR.

                    În momentul de față am 820km parcurși, și sunt extrem de mulțumit de mașină! Singurul aspect izolat care îmi displace la mașină este ambreiajul, dar mă gândesc că se poate regla să nu prindă atât de sus.
                    Mențiuni pozitive:
                    - motorul m-a suprins foarte plăcut, își face treaba cu brio și cu 2 sau 3 persoane adulte + un copil în scaunul său
                    - se aude frumos, și nu mă deranjează trepidațiile (vin de pe diesel), mașina mi se pare chiar plăcută din acest punct de vedere
                    - insonorizarea este foarte bună, nimic de reproșat. Nu am depășit 130km/h și probabil nu o voi face prea curând, fiindcă nu mă interesează
                    - mașina este foarte frumoasă și la interior și la exterior. Mereu întorc capul după ea în parcare. Repet, mai am o Skoda Rapid sedan 2017 și doar ce am predat Seria 3-ul sedan din 2007 (negru cu interior crem)
                    - are poziție foarte bună la volan
                    - are start&stop
                    - este înaltă, numai bună de urcat pe borduri
                    - trece decent peste denivelări
                    - se conduce ușor, servo este plăcut, iar timoniera la fel
                    - îmi place foarte mult volanul, care are un design modern, plăcut, și este dintr-un plastic moale, foarte reușit
                    - are Hill Assist, care prinde bine din când în când
                    - dotările sunt excelente. În plus, îmi pot pune muzică și alte materiale direct de pe YouTube, ceea ce mi se pare un mare atuu!
                    - nu am comenzi pe volan, dar acea manetă de sub volan este arhisuficientă
                    - ca să închei cu dotările, am tot ce îmi trebuie pe ea
                    - pasagerii din spate au mult spațiu la cap și la picioare. Scaunul de copil încape fără probleme
                    - sunt multe locuri de depozitare, și 2 prize disponibile
                    - consumul este foarte de apreciat. 7.8%, în următoarele condiții: 80% oraș, 20% navetă scurtă din afara orașului (cu multe sensuri giratorii/intersecții), în condiții de iarnă (multă zăpadă, gheață, frig) și multe ambuteiaje (am făcut si 2km în 2 ore înainte de Craciun)
                    - CASCO este 303 EUR/an cu franșiză de 100 EUR, dar cu asigurare pentru toate cazurile neplăcute

                    Una peste alta, recomand mașina din suflet. Am făcut cea mai bună alegere, în condițiile în care pretențiile mele față de mașină sunt de bun simț, și bine încadrate în context. Nu aș da-o niciodată pentru o mașină SH.

                    P.S.: Am făcut recent și un drum extern, și, din nou, am rămas surprins cât de bine s-a descurcat mașina în depășiri. Viteza medie, undeva la 70km/h, consum undeva la 4.5%

                    Comment


                    • Sa va poarte , sănătoși, fara incidente, sa va bucurați de ea !

                      Comment


                      • 303 euro pe an casco? cu fransiza 100? cum naiba? eu ptr prestige (nov 2017) asigurat pt 9000 euro am 200 euro casco (asirom) fara fransiza (singurul risc neacoperit este cel de aspirare apa la motor si am fransiza pentru furt total 10% din valoarea asigurata). unde ai asigurarea?

                        Comment


                        • Felicitari pentru achizitie ! Sa va duca la destinatie de fiecare data fara nici o problema.

                          Mi-a placut cum ai detaliat motivele pentru care ai ales aceasta masina, este un punct de vedere foarte pertinent. Atata timp cat ai niste asteptari de la masina si se incadreaza in ele, esti multumit. Masina ar fi costat mai putin daca nu ai fi pus vopseaua (300 eur), navigatia (400 eur parca) si jantele.

                          PS : Eu la un logan diesel 2010 aveam casco la Tiriac undeva la 280 eur cu fransiza de 100 eur, dar aveam 0% la furt /dauna totala.

                          Comment


                          • Felicitari si din partea mea! Culoarea este senzationala, la fel am ales si eu
                            Referitor la casco, haideti sa mentionam si varsta noastra cand dam exemple... La mine a fost 478 euro cu de toate la Allianz (dar si la Omniasig, Asirom). Ah, aveam 29 de ani si nicio alta asigurare pe numele meu.Cei cu 200 euro ce varsta?

                            Comment


                            • Cam scumpa asigurarea casco în România .
                              În Austria am asa, 175 total, 137 full casco, 5 asigurarea de viata și 33 asigurarea de accident.
                              Mașina de 15.300 euro, vârsta de 37 de ani, fără permis dar cu asigurare auto de 5 ani în Austria fără accidente .

                              Comment


                              • Scuze, am gresit dar nu mai pot edita. Am vrut sa scriu "Omniasig, Groupama" in paranteza. E vorba de oferta de la reprezentanta la livrare.
                                Originally posted by iatagan View Post
                                cu de toate la Allianz (dar si la Omniasig, Asirom).

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google