Incidente din trafic-Accidente

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • e ciudat si cum s-a intamplat. rotile spate s-au blocat fara ca stopurile de frana sa se aprinda. asa vad eu. deci probabil cineva a tras frana de "mana" ...
    Last edited by Costi-bc; 2nd March 2019, 12:44.
    o/____\o
    (i)
    .........

    Comment


    • Eu am inteles putin altceva din film. Ia ca reper marginea din dreapta a drumului. Este un drum printr-un sat iar panoul din cadru ne spune ca au loc niste constructii pe partea dreapta. Oricum, se observa din praful starnit de masina ca partea dreapta este foarte murdara, foarte prafuita.
      Cand masina intra in cadru, venind din partea stanga (0:37), ea pare ca merge usurel mai pe mijlocul drumului, distanta pana la marginea din dreapta drumului fiind mai mare decat in secunda urmatoare. Venind masina din sensul opus, urmaritul se da mai in dreapta dar prinde o portiune de drum murdara si pierde putin aderenta. In acel moment probabil din reflex calca frana si asta agraveaza situatia.
      stirileprotv.ro.png

      Comment


      • Un șofer de Logan iresponsabil și Inconștient pe DN2

        https://forum.softpedia.com/topic/11...#entry24570445

        Comment


        • asta se intampla cand se confunda acea largime de banda (pentru camioane in general) cu o a doua banda de rulare. drumuri tipice romanesti. practica acolo autoturismele nici nu ar trebui sa se "bage" pe acea tentativa de banda 1. gestul loganului fara comentarii.

          „Opiniile sunt libere, dar nu și obligatorii.”

          Comment


          • Ala cu Passat-ul e chiar prost, indiferent de ce ar fi facut ala cu Loganul ..

            Comment


            • Sa mai scuturam acest subiect.
              https://www.fanatik.ro/plan-rosu-de-...aniti-19015231

              Primele cercetări arată că șoferul tirului venea din direcția Slatina -Pitești când a intrat în autoturismul din față, nerespectând distanța corespunzătoare.

              În urma impactului autoturismul condus de un bărbat de 33 de ani a ajuns pe sensul opus de mers unde a lovit alte două autoturisme.
              Accident grav in cazul de mai sus. Am trecut prin ceva care putea sa ajunga la fel chiar marti. Am ajuns sa franez de urgenta si a intrat ABS. Prima franare de urgenta pe setul de anvelope pe care il am de aproape doi ani. De ce? Pentru ca soferul din fata nu a aprins avariile cand a realizat ca situatia din fata lui/ei este rea. In cazul meu, un sofer de pe contrasens pierduse salteaua pe care o transporta pe masina, si se imprastiasera si niste materiale, bucati de lemne. Eu nu vedeam asta, l-am vazut oprit cu avariile pe sensul opus (drum european, o banda pe sens) si apoi vad ca cel din fata franeaza. Nu stiam cat de grava este situatia, credeam ca este doar o incetinire ceea ce fac si eu, reducand viteza. Pierd astfel vreo doua secunde pretioase pana cand realizez ca distanta dintre masina din fata si mine se reduce mult prea mult si prea repede, atunci ma arunc in frana..... frana de urgenta. Intra ABS, vad cum distanta se reduce si mai mult, dau de volan dreapta sa ma strecor poate pe spatiul din dreapta, cam un metru latime. Reusesc sa opresc masina la sub un metru de cea din fata. Am aprins avariile (altfel, le-as fi aprins din momentul in care m-am infipt in frana dar stiam ca nu am nimic in spate) si cand am vazut un tir ca se apropie la 100 m am inceput sa claxonez intermitend sa ii atrag atentia. M-am oprit din claxonat cand am vazut ca pune si cel din spate avariile.

              Dupa aceea am tot observat cand se mai formau cozi cu viteza mica pe drum, nu mi-a pus nimeni vreo avarie in fata. Parca ii durea mana sa apese butonul. Evident ca eu puneam imediat avariile. Mie personal imi place ca atunci cand apas frana mai tare, sa duc imediat degetul la butonul de avarii, apasandu-l cu forta data de inertia corpului meu in franare care pleaca din scaun spre fata. Avariile puse din timp pot salva vieti.

              Comment


              • raman la parerea ca acesti criminali ( care se cosidera conducatori auto) ar trebui tratati ca atare. in loc sa fie acuzati de omor din culpa (maxim 3 ani, si mari sanse sa fie cu suspendare) , sa fie acuzati de crima deosebit de grava. de ce? pentru ca :

                - a stiut ca nu are voie sa se urce baut / beat la volan
                - a stiut ca poate omora oameni daca merge cu 200 km/h
                Femeia însărcinată, victimă a accidentului rutier din judeţul Tulcea, transmis pe Facebook, a murit, în timpul nopţii de duminică spre luni, la Spitalul din Galaţi, bilanţul ridicându-se la trei morţi şi patru răniţi grav.

                „Opiniile sunt libere, dar nu și obligatorii.”

                Comment


                • Din pacate, actualul curent de gandire, mai ales la PNL care propune pe banda rulanta relaxari ale codului rutier, este de preventie, nu haituire a soferilor dupa ce au comis o infractiune. In acest caz, sunt sigur ca s-ar comenta: "dar politia locala de ce nu avea filtru si radar in acea zona, sau macar mascote". Chipurile, daca descurajezi prin prezenta pe drumuri si prin preventie, nu umpli soferii de amenzi si nici inchisorile de soferi.
                  Realitatea romaneasca este ca Politia Romana nu va avea nici peste 10 ani suficiente fonduri si personal sa faca preventia de care vorbeste PNL-ul. Asa ca strazile romanesti raman un Vest salbatic. La romani nu merge cu vorba buna (a se vedea faptul ca 20-25% dintre apelurile la 112 sunt farse si din aceasta cauza se propune controlul actelor la achizitia cartelor pre-pay). La romani merge numai, dar numai cu biciul pentru ca prostia si trufia sunt la cote aberant de mari.

                  Comment

                  Working...
                  X
                  Anulare DPF
                  Politica de Securitate Google