Incidente din trafic-Accidente

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pe mine chiar nu ma superi
    Am camera video de ani buni. Frecvent am parte de faze in cascade, 2-3-4 incidente in 5-7 km, urban. Ma intreb ca idiotu', precum in bancul acela in care sofa un nebun pe contrasens, la radio se anunta asta si el urla ca apucatul: Nu este unul, sunt sute! Sunt miii!
    Deci ma intreb: nu mai stiu eu regulile?
    Nu, se circula de mult timp cum vrea muschiul sau. Va pot da exemple cu duiumul. Politia NU exista, pentru a le sanctiona!
    Sta la panda - radar - zona libera, industriala. Nu contest asta, DACA ar fi fost prezenta in zonele critice!
    Exemplu: eram in urma cu ani cu copilul in brate pe trecerea de pietoni, distanta absolut suficienta sa opreasca in siguranta, zona buna de vizibiitate, eu sunt "micut" - doar 1.95 si el trece ranjind pe langa noi, Frecvent o pateam!

    Cea mai buna metoda de a respecta legea este sa existe o supraveghere a politistilor - in civil! - echipaje care urmaresc in zone critice - intersectii, treceri de pietoni etc - auto neinscriptionate si motociclist care il opreste pe x.
    Atunci vor incepe sa gandeasca unii (cat de cat).
    Cand ma uit la discutii contradictorii pe tema unor regimuri de prioritate banale, ma intreb: daca ai atat timp la dispozitie, sa te documentezi, sa inveti si tot prost raspunzi, DAR in trafic, atunci cand ai cateva secunde pentru decizie (in cazurile ultrafericite!), ce mai faci? Evident, daca se intalnesc cel putin 2 care nu au in sange preventia, se intampla un poc!.

    In rest, vom ajunge ca in Rusia. Care pe care!
    Bafta!
    Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

    Comment


    • Domnule Dan, (77sky), in Bucuresti politia e de forma. Mai mult incurca circulatia dimineața cand se baga ei sa dirijeze circulatia. Se fac si ambuteiaje de numa. Ce am mai observat e ca se fac ca ploua in multe cazuri când melteni incalca reguli de circulație cu ei de fata. Nici la accidente rutiere auto sau cu motoclisti pe jos cu ei în apropiere nu se baga. Ii trimite sa faca amiabila sau sa meargă la accidente ușoare la sectia de politie sa declare cum s-a întâmplat tamponarea

      Comment


      • In Buc e la fel, te calca pe trecerea de pietoni, nu iti da prioritate domnule. Despre ce vorbim?

        Comment


        • Si in Brasov sunt degeaba militienii... I-am si claxonat deseori, si le arat cu mana sa vada ce se intampla langa ei, si ei ghici ce, intorc spatele...
          In Sacele in schimb este un politist mai in varsta ca la carte. Jos palaria.
          Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

          Comment


          • De asta sunt MILITIENI! Nici macar nu isi dau seama ca si pentru ei (si ai lor) pericolul vine tot de la cei care nu stiu si nu pot sa respecte reguli de civilizatie.

            Comment


            • Nu-i mai faceți milițieni, aceia își făceau treaba, aveai curaj sa ieși seara pe strada. Ăștia din ziua de azi sunt vai de mama lor, reflecta societatea în care trăim,puși pe ciubucareala, nici nu au instrumente, sare alde Renate Weber ca nu respecta drepturile omului.

              Comment


              • https://www.viata-libera.ro/evenimen...strada-brailei

                Am sosit acolo la cca un minut de la producere; traversam strada pe la spital cand am auzit bubuitura.
                Soferita speriata, motociclistul era constient si cineva ii tinea capul in palme. sper sa nu aiba traumatisme grave. Masina, avea parbrizul infundat, semn ca impactul a fost destul de violent.
                Dupa cca un minut au venit in ordine ambulanta smurd, politia si salvarea cam in acelasi moment dupa care o autospeciala de pompieri.
                Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                Comment


                • Faimosul viraj la stanga si fortarea virajului. Ce imi mai aduc aminte de examenul auto. Eram pe banda a doua, prima era partial ocupata de mașini parcate. Vine o primă mașină și se poziționează să facă stânga de pe sensul opus. Eu mă aflam la vreo 30 m și rulam cu 35-40 km/h. Și mai vine încă o mașină și vrea și ea să facă stânga. Se poziționează în paralel cu prima, în spatele ei. Atunci m-am cam temut și nu mă uitam decât la ele. Am mutat piciorul de pe accelerație pe frână, și am decuplat ambreiajul lăsând mașina să curgă liber. Eram pregătit să mă înfig în frână. În special mă temeam de această configurație în care, cel din spate, când se poziționează în paralel cu mașina din față care este deja oblică, pregătită să facă virajul la stânga, atunci mașina din spate, ca să aibă vizibilitate la ce vine, se bagă mai în față cu un pas. Deci te cam înghesuie pe sensul tău de mers înainte. Am impresia ca și cel de la permise din MAI tot doar la cele două mașini se uita..... doar, doar se va găsi una care să forțeze trecerea....

                  Nu au făcut-o. Am trecut lin cu mașina fără motor prin intersecție și apoi am accelerat și recuplat ambreiajul. Dar și acum tot aceste momente mi se par periculoase în orașe.

                  Comment


                  • Da, si ieo, nasol cu virajele astea mi-luat dacit 3 ani de profesionism sa nu mai tai coltul la viraj stinga

                    Dar am reusit

                    Comment


                    • Admirați tentativa de omor făcută de un șofer de Dacia. Judecătorul ar trebui să îi interzică urcatul la volan câțiva ani de zile. Dincolo de pușcărie sau suspendare. Ce a făcut el este o tentativă de omor.


                      Comment


                      • Fara dubiu, din manevra soferului se observa clar faptul ca "l-a aruncat" in dreapta, spre autoturismul stationat, care s-a si miscat putin...(!!)
                        Alta stire, subiect oarecum similar, tot pe 2 roti, motorizate. https://www.buzoienii.ro/ca-n-filme-...recut-pe-rosu/
                        Si cand te gandesti ca totul a pornit de la observatia politistului cum ca nu functiona un bec!
                        Ce poti sa ai in cap? Acum s-a ales cu dosar penal si, in mod cert, cativa ani de inchisoare!
                        Nu, nu a consumat nici alcool, nici alte substante stupefiante

                        Ce am scris mai sus se adevereste, iar acestea sunt cazurile vadite, mai sunt o groaza cele care nu sunt raportate.
                        Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

                        Comment


                        • Da, am auzit ieri de accident dar atunci inca nu o prinsesera pe criminala.
                          Procurorul de caz a încadrat-o deja la tentativă de omor sub forma ultrajului (pentru că a virat înspre motociclist și l-a lovit cu mașina!). Tentativa de omor se pedepsește cu cinci ani!

                          Comment


                          • După mine faci asa ceva numai dacă ai un spate beton, sau ai linia roșie pe buletin. O sa vedeți ca o sa scape, numai sa mai aflam ceva de mersul anchetei.

                            Comment


                            • Puteți să o vedeți în carne și oase, dar mai ales ce privire aruncă spre camera TV. Eu înclin spre linia roșie.

                              Comment


                              • Anda Vlădescu are 32 de ani, este psiholog, şi lucrează la RA-APPS Bucureşti.
                                Tânăra a lucrat la spitalele Săpoca, Sfântul Sava, din Buzău, și la Fundeni, după care s-a angajat la RA-APPS.

                                Cred că la Săpoca o să ajungă.
                                Last edited by gecmc94; 20 August 2020, 23:12.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google