Incidente din trafic-Accidente

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Când mă refeream la depășire, mă refeream la cea făcută de cel care filma. Manevra de revenire a fost făcută cu 136 km/h. Poate că nu era atât de multă apă ci doar ștergătoarele erau inadecvate iar viteza lor prea mare.



    The Results

    The first series of tests undertaken were for braking friction levels - these results will be either identical (or at least indicative) of acceleration performance as well. As vehicle speed rose, the grip provided by the tyres decreased - it really does make sense to drive more slowly in wet conditions.

    With a water depth of just 1.3mm a new 215/75-15 (no we don't know why such a high profile tyre was picked, either!) Michelin Symmetry tyre dropped in frictional coefficient from just under 1.2 down to 0.6 as speed rose from ~30 km/h to ~130 km/h. So, a brand new tyre with a tread depth of 7.9mm had around half of the braking and acceleration grip at high speed on a wet road than it had at slow speeds!

    And if a brand new tyre was that bad, what about a worn tyre? With the tread of the same tyre reduced in depth to 1.6mm, by 100 km/h the longitudinal peak frictional coefficient had dropped to 0.1 - basically, the tyre had no grip at all. Even the gentlest braking would result in wheel lock-up. And you didn't think that a tyre with 1.6mm of tread depth was dangerous?
    Cred că studiul de mai sus, făcut cu un Michelin Symmetry, all season, arată scăderea DRAMATICĂ de aderență la creșterea vitezei, la 130 km/h. Ai jumătate din coeficientul de frecare.

    Referitor la manevra pe care a făcut-o când i-a evitat pe berbecii care bagă botul, m-am uitat cu atenție și omul s-a asigurat, ba chiar a așteptat 4 secunde să treacă cineva de pe banda 1 și apoi a plecat în siguranță. Eu îl critic doar pentru viteza de 136 km/h pe asfalt ud, cu nevasta în mașină.
    Last edited by gecmc94; 5 December 2017, 14:19.

    Comment


    • N-am zis ca nu s-a asigurat cand i-a depasit pe berbeci pe banda 1, ci doar ca a facut un efort inutil fata de situatia cand ii lasa pe berbeci sa treaca.
      Ca dovada ca berbecii n-au inteles nimic din faptul ca nu le-a dat voie sa treaca, e reactia ulterioara a ovinei cu Skoda.

      Comment


      • Originally posted by bossake View Post
        dar sa mergi pe autostrada in linie dreapta cu 135-140 real cat avea femeia aia nu vad niciun pericol, chiar daca este ploaie si temperatura in jur de 0-5-7 grade cat or fi fost.
        Pericolul poate nu-l vezi, dar nici ilegalitatea nu-ti sare in ochi? Pe autostrada, in conditii de ploaie, ai voie cu maximum 80 la ora. Poate ca n-or fi chiar atat de cretini aia care impun limitele astea de viteaza...zic si io.
        M-am născut cu prea puține degete mijlocii în raport cu lumea în care trăiesc.

        Comment


        • Ai dreptate, Cherubino. Limita asta nu este în Regulamentul Rutier (de asta nu mi-a sărit în ochi). Dar îmi aduc aminte foarte clar că pe A. Soarelui este un indicator cu viteza max 80 când plouă. Nu îmi este în reflex asta, dar prudența m-ar fi tinut sub 80-90 pe carosabil ud.

          Last edited by gecmc94; 5 December 2017, 17:27.

          Comment


          • ma las-o naiba de treaba, adica voi din octombrie pana in martie (cand in 80% din cazuri ori ploua ori carosabilul este ud/umed) mergeti cu MAXIM 80 la ora PE AUTOSTRADA?

            Mai ca m-as simti ca un cioban care incalca regulile, asta daca nu as trai in lumea reala unde 90% din masini merg peste 100 pe autostrada chiar si in conditii de ploaie.

            De asemenea, eu cred ca regula asta cu 80 pe ploaie nu este ceva universal valabila, se aplica doar pe acele sectoare de pe autostrada unde intalnim indicatorul specific, nu este o reglementare in codul rutier si nici indicator la vreo intrare de pe autostrada (la intrarea pe a2,a1 din Bucuresti nu exista acel indicator).
            Deci?

            Originally posted by mr.K View Post
            Totusi, cum va explicati ca, desi a oprit la un moment dat masina de tot, cel cu camera n-a lasat masinile care erau deja cu botul pe banda 2, sa intre in trafic?
            Adevarul ca mi-a scapat asta. Ai dreptate, a existat o mica ambitie si din partea celui care filma.
            Adica, frate, daca tot m-ai blocat si ma obligi sa opresc pe loc, iti bag 2 pwli pe gat in gand dar te las sa treci, nu de alta dar mai mult ma incurc pe mine daca opresc pe loc, apoi ma asigur (in zona aia la intrarea pe autostrada multi circula cu viteza f mare!), si schimb banda doar de-al naibii sa nu te las pe tine;

            sa nu mai zic si de creearea unei stari de pericol. Cand aia m-au vazut ca am oprit foarte probabil in mintea lor vor intelege ca am oprit sa ii las sa treaca si se petrece un moment de confuzie (se observa si pe filmare) cand aia vor sa se bage crezand ca ii lasa, iar cel care filmeaza de fapt doar schimba banda.
            Last edited by bossake; 5 December 2017, 18:01.
            Dacia Logan Prestige 1.6 16v - B 21 xxx

            Comment


            • Nu spun ca nu aveti dreptate dar... uite asa incurajam oameni de genul unor vecini de-ai mei:
              "-Da-i, ma in p...mea! Bag botu si intru cu tupeu, trebuie sa ma lase fraieru' ca doar nu o sa ma loveasca acum si sa stea cu masina prin service! Si daca ma loveste ii dau si una-n dinti!"

              Comment


              • Rumani adevarati!

                Comment


                • Originally posted by bossake View Post
                  Mai ca m-as simti ca un cioban care incalca regulile, asta daca nu as trai in lumea reala unde 90% din masini merg peste 100 pe autostrada chiar si in conditii de ploaie.
                  Duminica dupa-amiaza pe A1 ploaie torentiala, vizibilitate maxim 200 m, pe banda 1 se mergea cu 90-110, banda 2 150 si peste! La un moment dat pentru ca era mai aglomerat pe B2 se devansa pe B1 si se revenea in forta pe B2! Aiurea rau! Cireasa de pe tort, un tampit cu un autocar care facea balet printre benzi!

                  Originally posted by bossake View Post
                  ...indicator la vreo intrare de pe autostrada (la intrarea pe a2,a1 din Bucuresti nu exista acel indicator).
                  Deci?
                  Pe A1 este, nu la intrare adevarat, dar pe traseu se repeta de mai multe ori!
                  Last edited by DannyMC; 5 December 2017, 20:33.

                  Comment


                  • @bossake ruman adevarat...si nu, nu vorbim de lumea reala...ci de rumunia...unde toti sunt soferi bazati. Ai ramane uimit, pe dincolo, cand ploaia este putin mai tare se circula si sub 80km/h. Am avut ocazia sa merg spre viena...o ploaie destul de intensa...toata lumea merge cu 60-70km/h. Evident...doar rumunii mergeau cu 100km...ca-s soferi bazati...si vor sa junga pe hotnews/tion etc

                    Comment


                    • evident, exagerati la maxim si o interpretati cum vreti voi.

                      una este ploaie torentiala si alta sunt 3 stropi care erau prezenti in filmul despre care vorbeam.
                      Dacia Logan Prestige 1.6 16v - B 21 xxx

                      Comment


                      • @bossake cred ca m-ai inteles gresit! Nu am scris ca o critica la ce spuneai, doar relatam cum s-a circulat intr-o situatie mult mai nasoala decat cea din clipul cu doamna care face drifturi! Te-am citat pentru ca se potrivea cu ce voiam sa spun!
                        P.S. As fi ipocrit sa sustin ca eu nu merg decat cu viteza legala si sunt intotdeauna corect!
                        Last edited by DannyMC; 5 December 2017, 21:09.

                        Comment


                        • Originally posted by bossake View Post
                          una este ploaie torentiala si alta sunt 3 stropi care erau prezenti in filmul despre care vorbeam.
                          Dacă ai fi citit datele tehnice din studiul prezentat anterior, ai fi aflat că și doar 1.5 mm de apă pe carosabil produce pentru un cauciuc nou-nouț o pierdere de aderență de 50%. Nu vorbim de acvaplanare ci de aderență redusă. Și dacă ți se pare că acum poți să mai manevrezi direcția la 130 km/h, poate peste 3000 km nu vei mai putea, cauciucurile tocindu-se puțin.

                          Comment


                          • Incident tragic in aceasta dimineata la Iasi! Un accident rutier deosebit de grav s-a produs pe raza localitatii Carlig.

                            O tanara de 21 de ani, aflata la volanul unui autoturism marca Hyundai, din motive neelucidate a pierdut controlul volanului, a patruns pe contrasens si a izbit in plin un Volkswagen Bora care circula regulamentar din sens opus. In urma impactului, Gabriela B., o pasagera din Hyundai a decedat pe loc, iar cea care conducea autoturismul a fost ranita grav
                            BZI.ro - Cotidian local de investigații și anchete politice. Accesează site-ul nostru pentru a fi la curent cu informația zilei.


                            Asa arata un impact frontal Bora vs lateral Accent.

                            In ultima vreme, tot mai multe tute la volan, care intra pe contrasens.
                            Emaciparea in trafic suna prost.
                            Attached Files

                            Comment


                            • Erata: masina era un i10, nu Accent.
                              Motivele:
                              Poliţiştii au precizat că, din cauza vitezei şi a şoselei umede, şoferiţa a pierdut controlul volanului într-o curbă la stânga, a încercat redresarea, dar a pătruns pe contrasens, şi a fost izbită în lateral de un autoturism Volkswagen, condus de un bărbat.
                              Daca mai ai si o masina "scurta", gen i10, poti sa te rasucesti usor daca o bruschezi.
                              Last edited by mr.K; 6 December 2017, 11:16.

                              Comment


                              • au invatat ce era mai prost din soferie am intalnit in ultima vreme vreo 3 care accelerau cand le depaseam si asta doar un exemplu...

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google