Incidente din trafic-Accidente

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Asa stiam si eu. Daca reuseste cineva sa traduca ce e scris, il astept. M-am caznit de cateva ori, nu am reusit...
    A fost demarat procesul initierii contestatiei, am imputernicit o firma pentru acesta sarcina, insistand pe a prezenta dovezile mele instantei de judecata.

    P.S. Post editat prin inserare atasament suplimentar
    Attached Files
    Last edited by 77sky; 21 March 2022, 18:01.
    Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

    Comment


    • Referitor la PV am reusit sa ”descifrez” doar la Articol prevedere: 45\5 (este din Codul Rutier) si il citez integral, vezi si punctul 5:
      Articolul 45
      (1) Depasirea este manevra prin care un vehicul trece inaintea altui vehicul ori pe langa un obstacol, aflat pe acelasi sens de circulatie, prin schimbarea directiei de mers si iesirea de pe banda de circulatie sau din sirul de vehicule in care s-a aflat initial.
      (2) Conducatorul vehiculului care se angajeaza in depasire trebuie sa se asigure ca vehiculul care circula in fata sau in spatele lui nu a initiat o asemenea manevra.
      (3) Atunci cand prin manevra de depasire se trece peste axa care separa sensurile de circulatie, conducatorii de vehicule trebuie sa se asigure ca din sens opus nu se apropie un vehicul si ca dispun de spatiu suficient pentru a reintra pe banda initiala, unde au obligatia sa revina dupa efectuarea manevrei de depasire.
      (4) Nu constituie depasire, in sensul alin. (1), situatia in care un vehicul circula mai repede pe una dintre benzi decat vehiculele care circula pe alta banda in acelasi sens de circulatie.
      (5) Depasirea se efectueaza numai pe partea stanga a vehiculului depasit. Tramvaiul sau vehiculul al carui conducator a semnalizat intentia si s-a incadrat corespunzator parasirii sensului de mers spre stanga se depaseste prin partea dreapta.
      (6) Tramvaiul aflat in mers poate fi depasit si pe partea stanga atunci cand drumul este cu sens unic sau cand intre sina din dreapta si marginea trotuarului nu exista spatiu suficient.
      In rest la Act normativ si Articol sanctionare nu am putut sa inteleg ”hierogrifele” militianului (clar ca acesta nu este politist), pare sa fie OUG95 dar cea pe care o stiu este OUG 195\2002, nu am inteles nici articolul asa ca nu stiu ce a ”invocat” organu’. Dar despre astea cred ca se vor ocupa cei de la firma imputernicita, altceva insa as dori sa subliniez: din pacate acest (ne)caz al colegului reflecta o parte negativa a ”fetelor” tarii in care traim, infrastructura este la pamant, acest DN2 este un bun exemplu si sunt multe alte astfel de ”drumuri ale mortii”, legislatia este prost facuta si lasa multe lucruri neclare, legile sunt vechi neadaptate si interpretabile tocmai de aceea (poate) nu sunt nici cunoscute\intelese sau respectate, aplicarea legilor este aleatorie si de multe ori aiurea si anapoda facuta de catre oameni incompetenti sau chiar rau intentionati, justitia este foarte oarba si de multe ori nedreapta, etc...Iar rezultatul acestor lucruri se vede in traficul de zi cu zi, plus ca astfel am ajuns ”campioni” la numarul de accidente si victime.
      Chiar si nevinovat colegul a fost sanctionat de un ”om al legii” pentru ca asa a doritt acesta, acum colegul trebuie sa piarda timp nervi si bani pentru a-si dovedi nevinovatia, culmea ca si in instanta poate sa fie considerat vinovat (asta depinde si peste ce ”fel” de judecator nimereste si sper sa nu dea de vreunul de genul celor despre care s-a tot mediatizat)...

      PS: am fost crescut in spiritul respectului fata de lege iar cand\daca gresesc nu am vreo problema sa admit\recunosc si chiar sa ”platesc” pentru asta, un ex ar fi si radarele ”luate” pana acum (am fost intrebat daca contest si am spus clar ca nu, am admis greseala fara alte comentarii). Insa imi repugna nedreptatea, iar in cazul colegului aceasta este evidenta (si eu am avut un mic ”incident” cu un astfel de organ\militian insa nu il mai povestesc si detaliez pentru ca ar trebui sa lungesc foarte mult postul, mai ales concluziile)

      Drumuri bune, in siguranta si mai ales fara evenimente rutiere tuturor!
      Last edited by Gil26; 21 March 2022, 21:45.

      Comment


      • asa scrie acolo :

        "in afara loc Cosereni la km 48 efectuand manevra de depasire cand din sens opus se apropia un alt vehicul "

        Comment


        • Asta a fost clar inca din postul #1866 :
          Originally posted by 77sky View Post
          ....
          "A condus auto….xxxxx….. pe DN2 in afara loc. Cosereni, la km 48 efectuand manevra de depasire cand din sens opus se apropia un alt vehicul"
          ....
          Acum era vorba despre Act normativ si Articol sanctionare....

          Comment


          • Cineva a reusit sa descifreze hieroglifele organului, din cate se pare actul normativ este OUG 195\2002 iar articol sanctionare 101\3\g, si eu am presupus asta dar nu am fost sigur, in fata lui 95 pare un 1, mazgaleala 2002 dar nu aveam la punctul 3 litera g, doar pana la d, citez si acest punct integral:
            (3) Constituie contravenție și se sancționează cu amendă prevăzută în clasa a III-a de sancțiuni și cu aplicarea sancțiunii contravenționale complementare a suspendării dreptului de a conduce pentru o perioadă de 60 de zile săvârșirea de către conducătorul de autovehicul sau tramvai a următoarelor fapte:
            a) nerespectarea regulilor privind prioritatea de trecere, depășirea sau trecerea la culoarea roșie a semaforului, dacă prin aceasta s-a produs un accident de circulație din care au rezultat avarierea unui vehicul sau alte pagube materiale;
            b) nerespectarea interdicției temporare de circulație instituite pe un anumit segment de drum public;
            c) nerespectarea regulilor de circulație la trecerea unei coloane oficiale sau intercalarea într-o astfel de coloană;
            d) circulația pe sens opus, cu excepția cazurilor în care se efectuează regulamentar manevra de depășire.
            Daca altcineva poate sa inteleaga mai bine ce s-a scris in PV si are sau gaseste o varianta actualizata a OUG in care sa apara si litera g il rog sa posteze, orice ajutor din acest punct il consider binevenit si bineprimit. Pentru ca daca in OUG nu exista litera g atunci aceasta este o alta gafa facuta de "omul legii" care poate avea relevanta si in instanta.
            Multumesc anticipat oricui poate clarifica aceste aspecte.
            Last edited by Gil26; 25 March 2022, 19:37.

            Comment


            • 1. Exact ce scriau si comentatorii youtube: jungla! Cel cu masina alba putea stopa elegant situatia conflictuala, a ales sa arunce cu ceva. Secundul se arata si mai cocos...si avariaza 2 autoturisme. Se va alege cu dosar penal, politia se va autosesiza din oficiu
              2. O depasire nu se executa in felul acela; nu il acuz, dar lipseste conduita preventiva. Daca vrei sa depasesti, nu te arunci "in scurt" pe contrasens, la o distanta atat de mica de cel de care vrei sa treci. La o distanta rezonabila de el, te plasezi pe sensul opus, stai cateva secunde si observi reactia. Cei cu experienta intelegeti foarte bine manevra. Am patit nu o data asa ceva, incluisv cu un camion, care aproape ca m-a aruncat de pe sosea. Am sesizat ca nu era "la volan", nu am trecut de cca 3-4 m de spatele remorcii (20 to), m-am retras, ulterior cand am trecut de el, cand ne-am uitat la el...vorbea la telefon...
              Tot timpul trebuie sa te gandesti ce rau se poate intampla, se creezi scenarii de risc si sa actionezi cu planuri in consecinta.

              Si uite cum era sa moara o cunostinta de-a mea (sau cel putin un accident extrem de urat!): https://www.buzoienii.ro/sofer-felic...pe-acostament/ (asta este depasire neregulamentara, nu mizeria de actiune relatata de mine mai sus...)
              Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

              Comment


              • Originally posted by 77sky View Post
                Va rog sa vizionati filmuletul atasat si sa identificati fapta (daca exista), care sta la baza unei sanctiuni de suspendare a permisului de conducere. Vimeo

                YouTube
                Am revenit cu rezumatul uneia din intamplarile care mi-a afectat viata anul acesta

                1) PV de contraventie a fost contestat, avand si suportul juridic initial, al firmei Contesto, ei au intocmit aproape toate etapele contestarii: plata taxei de timbru, inregistrare la Judecatoria Urziceni, sesizare catre Pol IL pentru radierea sanctiunii din baza de date (foarte important), ei m-au sfatuit a transmite dovada platii a jumatate din cuantumul amenzii, catre o anumita adresa de e-mail (amenda platita prin Ghiseul.Ro, de acasa); in permanenta am avut dreptul de conducere
                2) Prima infatisare a avut loc in data de 02.06.2022, Primul detaliu care m-a surprins total (o alta surpriza a acestei spete!) a fost declaratia agentului constatator, care marturisea ca am semnat PV fara obiectiuni. Aberant, cand langa declaratia lui era si copia PV, unde se citea vizibil: "Contest faptele savarsite" desi corect trebuia "Contest faptele consemnate/inscrise/mentionate...!"
                NU a exitatat inregistrare video a lor, nici nu avea cum sa fie, de la o asemenea distanta, data fiind si pozitia camerei in auto MI, avea unghi "mort".
                L-am introdus pe tatal meu drept martor, a fost intrebat daca era linie continua, evident, ca NU!
                I-am solicitat instantei acceptul si a probei cu inregistrarea video, a admis-o, DAR trebuia in format DVD nu alt suport-stick usb...
                3) Termenul secund a fost 29.09.2022, drept ragaz pentru depunerea DVD (multe peripetii si cu acesta, nu aveam program, metoda etc...) L-am depus undeva pe la jumatatea lui Septembrie, iar in preziua termenului secund am fost anuntat de grefier ca este inutilizabil DVD. Seara de 28.09.2022 ore bune m-am chinuit a-l inregistra corect, am reusit, astfel ca in 29.09.2022 l-am depus, nu au fost prea multe discutii, doar am fost intrebat ce pretentii am. Evident: anularea PV, dar si recuperarea banilor
                4) Al treilea termen si ultimul a fost fara prezenta mea (nu mai era necesara) in data de 10.10.2022 prin care Instanta a admis cererea (!), dispunand anularea PV de contraventie si a masurilor generate de acesta (cateva imagini am inserat cu texte din ea, cel mai interesant, si NIMENI nu a sesizat, un mare Bravo Instantei! "Agentul X nu avea capacitatea de a conduce auto a MI si sa observe prin oglinda retrovizoare toate detaliile unei depasiri la o distanta considerabila
                Acesta a fost motivul pentru care au ezitat a ma opri atunci, la momentul depasii dar si o eroare grosolana, un ABUZ il consider, atat timp cat fapta prezenta mari semne de intrebare, ea trebuind a fi fara echivoc (depasirea neregulamentara presupusa...)
                5) Sentinta mi-a fost comunicata prin plic, am asteptat curgerea celor 30 de zile puse la dispozitie pentru un eventual apel
                6) Am depus documentatia pentru redactarea Sentintei Definitive, apoi cu aceasta si cu setul de acte diverse m-am adresat Registraturii Primariei mele, pentru recuperarea acelei sume, 435 de lei
                7) La primarie totul a fost foarte rapid, Joi, 23.12.2022 am depus documentele, astazi, 30.12.2022 mi-au fost virati in cont

                In total am avut 2 drumuri pentru infatisari, 1 pentru depunere DVD, 1 pentru preluare sentinta definitiva

                Daca as fi avut resursele (timpul si banii) l-as fi dat si in judecata pe acel agent, pentru o fapta aberanta, imaginara, presupusa, care m-a afectat foarte mult, in mai multe planuri...
                Le recomand tuturor, cu maaare caldura o camera de bord performanta! Acesta a fost unul din evenimentele rutiere din acest an, in care mi-a fost de un mare ajutor!
                Attached Files
                Last edited by 77sky; 30 December 2022, 20:54.
                Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

                Comment


                • Salutare tuturor! încerc sa fiu cât mai scurt posibil;
                  Aseara, in timp ce aduceam baiatul de la fotbal, impreuna cu inca doi colegi, toti pe bancheta din spate , aproape de casa,pe bulevard cu prioritate, în fata rosu , la semafor, masina curgea lin, pe liber, cu 30/h, am fost lovit în plin , din dreapta, direct pe a 2 a banda, de o domnișoară, care a ieșit de pe o străduță secundara, privind în dreapta. În urma impactului, nu au rezultat victime, mulțumesc lui Dumnezeu, doar "fierul", care a suferit următoare daune; bara, far, aripa dr- zob, canistra carbon, conducta AC si lonjeronul atins(asta la prima vedere). Asiguratorul ei a fost promt, sunat la 9.00, la 11.00, chemat la constatare(Hellas) și imediat trimis la servis Dacia, doar ca aici, ocupat,programare tocmai pe 15 mai. Au luat actele, au făcut constatarea și pana pe 15 mi s-a spus ca pot circula , fără risc, asa cum e, în baza hârtiei.
                  Intrebare: exista vreun risc, în privința canistrei de carbon(e un miros ciudat, nu stiu daca de la ea , sau de la freon), dacă circul asa? De la servis mi s-a spus ca, merge mai turat și consuma mai mult.
                  Multumesc!


                  Comment


                  • Am avut ai eu problema cu canistra de carbon și am mers cu ea defecta ,o perioada lunga de timp (3 ani )
                    poti circula linistit fara canistra.
                    Doar ca gazele care vin de la rezervor nu vor întra în motor sa fie arse ,iese pe acel furtunas de la canistra de carbon si ies afara.Deaceea miroase la mine se simțea când era mai cald afara și stătea masina pe loc.
                    La mine ca să nu stea turata am scos furtunul de la canistra de carbon ,acolo unde intra in motor si am bagat un surub de m8 in locul la furtun si asa an mers fără probleme.
                    Last edited by adi xxl; 28 April 2023, 20:43.

                    Comment


                    • Mulțumesc pt răspuns, o sa încerc sa limitez ieșirile, pana o rezolv.

                      Comment


                      • Am făcut un drum astăzi, la casa părinților, de 40 km și am constatat ca în bord nu se aprinde nici un martor, consumul e același(canistra de carbon e in portbagaj), direcția identica si ce rau e fara AC. În continuare, sper, sa iasă bine din reprezentanta, cu toate funcționale, cum era ,pt ca, sincer,nu as vrea sa ne despărțim, atât de repede.

                        Comment


                        • La mine nu sa aprins niciun martor cât am umblat fără canistra si nu am sesizat un consum mărit exagerat.

                          Ce cred eu despre canistra de carbon:

                          -are rolul de a introduce vapori din rezervor in motor
                          in timp ce functioneaza masina .
                          -si probabil atunci cand sunt vapori da semnal la ECU sa scada un pic amestecul de benzina, aer.
                          -cand e oprita masina da vapori pe furtunul ala mic afara
                          Asta e sigur ,deoarece la mine când stătea mult în soare pornea inecata ,atunci am descoperit
                          de ce pornea masina inecata,și am anulat canistra cu gândul sa o schimb.
                          Masina a pornit si a functionat perfect pana a ajuns la remat.

                          Comment


                          • Revin cu amănunte, după reparatie:
                            -masina a ieșit bine și corespunde tehnic;
                            -s-au inlocuit: aripa, bara,far, grila, carenaj, capac roata, suport numar, armatura bara și inca o "fieratanie", conducte AC, canistra carbon;
                            -s-a îndreptat pe dispozitiv lonjeronul;
                            -s-a efectuat direcția;
                            -s-a umplut din nou instalația cu freon.
                            Baietii au lucrat îngrijit, masina s-a predat foarte curata, atât exterior, cât și interior.
                            Devizul pt asigurare - 15150 ron , garantie lucrare-3 luni.
                            Rămâne de văzut, cum se va comporta în timp.

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Anulare DPF
                            Politica de Securitate Google