Stiri auto de tot felul

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • ...................
    Noua unitate turbo cu injecție directă de 1,33 litri
    In plus, regăsim pe această motorizare tehnologia “Dual Variable Timing Camshaft” (sistem de distribuție dublu variabilă), care controlează supapele de admisie și evacuare în funcție de sarcină aplicată, determinând un cuplu superior la turații mai mici și un cuplu mai liniar la turații mari.
    Interesant motorul, poate asta va fi mai bun decat 1.2 tce, avand in vedere ca a lucrat si Mercedes la el.
    Last edited by mr.K; 7 September 2018, 12:21.

    Comment


    • Motorul de 1.33L, este deja pe A200.

      Motores com genes franceses
      A grande novidade, ao nível dos motores, é a estreia de um novo propulsor a gasolina para o A 200. Com 1.33 litros, um turbo e quatro cilindros, trata-se do motor desenvolvido em parceria com a Renault. Na Mercedes-Benz, este novo propulsor recebe a designação M 282, e as unidades destinadas ao Classe A e à futura família de modelos compactos da marca, serão produzidas na fábrica de Kölleda, na Alemanha, pertencente à marca alemã.
      Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

      Comment


      • Ce masini (noi) mai cumpara romanii

        Comment


        • Falimentu scrie pe baietii astia ....
          În Germania începe cel mai mare proces din scandalul Dieselgate. Vor fi audieri până în 2019, iar judecătorii trebuie să stabilească dacă Volkswagen ar fi trebuit să îşi anunţe acţionarii că a trucat rezultatele testelor de emisii pentru motoarele...


          Ne pare rau pentru voi VAG ...pa-pa !

          Comment


          • Companiile mari nu dau faliment.

            Despre Diesel - la noi si in Europa
            Piața europeană de automobile înregistrează o scădere abruptă a înmatriculărilor diesel în favoarea benzinei, precum și o accelerare a vânzărilor de mașini electrice.
            Last edited by abc; 10 September 2018, 17:15. Reason: Automerged Doublepost

            Comment


            • Constructorul german spune însă că a fost vorba despre acţiuni ale unor ingineri ai companiei, care nu şi-au informat superiorii. Aşadar, aceştia nu avea cum să informeze pieţele.
              Si uite asa niste injineri, s-au gandit ei asa, de propriul loc cap, sa puna la cale o escrocherie, ca...daca tot se plictiseau si nimeni nu-i intreba si nimeni nu le-a zis si...sefii le-au zis ca, daca top se plictisesc, sa faca ceva si...au trait pana la adanci batranete.
              Cam asta a fost.
              Ba, voi sunteti normali? Ati facut o traba buna, o masina apreciata, v-ati castigat un segment important de piata, de ce dreaq v-a mancat sa furati?
              ...
              Astazi, Parlamentul European, va vota stabilirea unor noi obiective pentru emisiile medii de dioxid de carbon pentru constructorii auto; acestia insa, avertizează ca aceste viitoare norme (care vor favoriza constructia de masini electrice), vor avea un impact negativ asupra locurilor de muncă din industria auto, inclusiv în România.
              Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

              Comment


              • cum industria auto la noi se bazeaza pe electronica si asamblare de masini, nu productie de motoare, nu cred ca ne va afecta prea mult. in afara de motor si alea electrice au nevoie de faruri, ecu, borduri, centuri, airbaguri, volane, suspensii, etc.
                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                Comment


                • Diesel

                  Comment


                  • Foarte bine!
                    Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                    Comment


                    • Stire de acum 5 luni, colegului îi place sa bata apa in piua.
                      Erau si multe Porsche diesel.[emoji4]

                      Trimis de pe al meu ONEPLUS A3003 folosind Tapatalk

                      Comment


                      • Jos cu diesel!

                        Comment


                        • cine are bani de porsche isi permite si benzina, mai ales ca ii poate pune instalatie de gaz si o baga la uber.
                          cu electricele si cu hibridele nu cred ca vor avea succes. asta a fost un balon care se va dezumfla curand. deja au scazut vanzarile tesla
                          si cand vor vedea cat vor costa alimentarile in conditiile de criza energetica din europa...
                          o masina sport e pe benzina, dar audi a bagat anul asta trei motorizari diesel pe noile Q-uri, asta fiindca dieselul va diparea in germania.
                          ba chiar vor sa invadeze polonia si restul europei cu tancuri electrice si hibrid.

                          Comment


                          • cand audi si-o face dieselul calumea, nu afumatoare de carnati pe roti, atunci sa puna cate motorizari vor, pe cate masini vor. pana atunci, grupul folxvagin ar face bine sa tina ciocul mic. un pic de bun simt nu strica, decat, eventual, portofelului...
                            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                            Comment


                            • si uite ca "si-au permis" sa produca tot masini diesel. gasesti stirea pe net.
                              pe Q8 chiar de 5.000 cc.

                              Comment


                              • nu zic ca nu si-au permis, zic doar ca-s nesimtiti.
                                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google