Modificarea Sistemului De Franare.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • NU se potrivesc !
    se potrivesc cu etriere de peugeot 307 cu mici modifcari
    sigpic
    Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
    http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html

    Comment


    • ozenel, cum iti inchipuiai ca vei pune un disc cu 2 cm mai mare in diametru in acelasi etrier?

      Comment


      • Da tu de ce crezi ca imi zice ozenel?
        Tocmai am terminat de pus discuri ventilate 260 cu 22 ATE, etrierii ATE si placutele care sunt oaaaau de mari fata de celelalte.
        Am aerisit cate doua ture a 7-8 pedale la fiecare roata fata si doar cate o tura de 7 pedale pe spate.
        Am facut stand de frana si a iesit 70% eficienta pe fata fara sa "rodez" placutele pe discuri.
        Mai nou intra abs cand franez cu anvelopele de vara. Pana acum in doua sezoane nu a intrat deloc.
        Astia mai priceputi, care stiti, de ce am inca pedala moale? Se duce pana la fund desi eu am frana calumea.
        Last edited by skd_ozenel; 22 June 2013, 13:45.

        Comment


        • Pentru ca nu s-au rodat placutele. In 400Km se intareste.

          Comment


          • Gresit . Majoritatea care am facut upgrade la frane , tot avem pedala mai moale . Am discuri brembo si placute brembo si tot am pedala mai moale . De frana nu am cum sa ma plang , deoarece am deja peste 3000 km si pot compara cu sistemele de franare de pe alte masini mult mai potente . Singuru impediment e ca uneori risc sa dau cu capul de volan , deoarece in timpul zilei schimb si pana la 4 masini diferite , atat benzina cat si motorina , jeep-uri cat si berline , si cutiile de viteze la fel . La finalul programului cand ma urc la masina mea , dureaza 30 min - 1 ora pana ma reacomodez .
            sigpic

            Comment


            • pai daca poti compara....care e impresia?
              la mine e una buna sau asa imi place sa cred ca sa nu ma gandesc ca am dat banii degeaba .
              pentru mine e la maxim din moment ce asa cum ziceam acum intra ABS-ul, iar chestia asta nu a mai facut-o de doi ani de cand am anvelopele astea.

              Comment


              • S-au schimbat niste dimensiuni la cilindrii sistemului de franare, s-au schimbat niste rapoarte volumetrice... Pentru pedala ferma e necesar trecere la pompa cu capacitate mai mare
                _
                B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                sigpic

                Comment


                • dar daca eficienta e buna la stand? mai e necesar?
                  mie imi era teama ca sa nu fi fost prost aerisita...dar asta trebuia sa se vada la stand.
                  am mai facut niste km zilele astea si s-a mai ridicat dar numai putin.
                  mersi dsign, fix de asta imi era teama - ca e din motiv de etrieri mai voluminosi.

                  Comment


                  • Eu cand am zis ca o sa se mai intareasca/ridice m-am referit fata de primii km cu placutele nepasuite pe discuri. In nici un caz nu o sa mai fie ca la vechiul sistem.
                    Ce imi place mie mult este faptul ca frana devine "progresiva": apesi usor franeaza usor, apesi mai tare te pune in cap. A nu se intelege ca exista AFU.

                    Comment


                    • Eficienta la stand este teoretica. Eficienta pe strada tine de muuulte aspecte.
                      _
                      B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                      sigpic

                      Comment


                      • Intrebare tehnica: daca la sistemul de franare cu discuri pline + tamburi de nu stiu cat pe spate (logan 1.4 2005 laureate adica echipare E2) am modificat doar etrierii pe fata cu unii de van plus placute si discuri aferente, cum trebuie modificata setarea repartitorului pentru a se obtine repartizarea teoretica de 70% fata 30% spate?

                        Se poate face in service pe stand? Stiu cei din reprezentante cum sa-mi seteze repartitorul indiferent de combinatia sistem placute fata - tamburi spate?

                        Comment


                        • cred ca se poate face din aproape in aproape - reglat, masurat, reglat, masurat...
                          pana da pe stand valorile corespunzatoare.

                          Comment


                          • Cel mai elegant se face conform manualului de service, cu inserierea unui ceas de presiune pe conductele spate, dupa repartitor. Insa e mult mai de durata, asa ca se face din aproape in aproape.
                            _
                            B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                            sigpic

                            Comment


                            • III - VALORI DE CONTROL
                              1 - Fără balanţă:
                              - Pentru nivelul de echipare E0, presiunea spate trebuie să fie cuprinsă între 27 şi 38 bari pentru o presiune de 100 bari în faţă.
                              - Pentru nivelul de echipare E1, presiunea spate trebuie să fie cuprinsă între 32 şi 43,8 bari pentru o presiune de 100 bari în faţă.
                              - Pentru nivelul de echipare E2, presiunea spate trebuie să fie cuprinsă între 33,8 şi 46 bari pentru o presiune de 100 bari în faţă.

                              2 - Cu balanţă:
                              Efectuaţi controlul presiunilor pentru următoarele două încărcări:
                              - Pentru o încărcare pe trenul spate de 425 kg şi o presiune de 100 bari în faţă, trebuie să obţineţi în circuitul spate o presiune cuprinsă între 27,7 şi 39,6 bari.
                              - Pentru o încărcare pe trenul spate de 550 kg şi o presiune de 100 bari în faţă, trebuie să obţineţi în circuitul spate o presiune cuprinsă între 45,4 şi 57,3 bari.

                              Asta teoretic cu sistemul Lucas/TRW pe fata. Dar cu sistemul ATE pe fata se mentin valorile? Asta intrebam eu de fapt?

                              Banuiesc ca la o presiune de 100 bari pe fata sistemul ATE genereaza o forta de franare mai mare decat sistemul Lucas/TRW.

                              Si cum sistemul se pune din fabrica pe VAN sau MCV 1.6.16v un manual al celor doua modele iarasi nu ajuta pentru ca distributia maselor nu este aceeasi cu cea de la berlina.

                              Vad ca intervalul de presiune pe spate e destul de larg (pana la 30% diferenta intre minim si maxim) deci o apropiere de maxim banuiesc ca ar fi indicata pentru cei cu sistem ATE pe fata.

                              Comment


                              • Pai va trebui sa pastrezi raportul presiunilor cat de cat, cu reglaj spre maximul plajei pt spate. Daca face cineva reglajul cu ceas, respectele mele, astept poze si detalii
                                _
                                B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google