Modificarea Sistemului De Franare.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Cauta de la echipare cu ABS, ai 2 iesiri din pompa pt fiecare punte. La fata pleci cu un T direct catre roti, iar la spate intri in frana de mana hidraulica, abia apoi o desparti catre roti cu un alt T
    _
    B 48 C U P - Ligheanul Agitat

    sigpic

    Comment


    • frane spate logan

      Varianta mea pe spate:

      Comment


      • Stie cineva daca aerisitorul de la etrierul lucas pentru disc plin se potriveste pe etrierul ATE de logan van/pick up?

        Comment


        • Am vazut niste symboluri noi cu tamburi de frana spate cu aripioare de racire... Ar fi o solutie omologata pentru cine nu vrea mari batai de cap.
          Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

          Comment


          • Cred ca si pe Loganul nou sunt astfel de tamburi dar controlul franei pe disc e altul.
            Nu prea iti permiti sa blochezi rotile si mai ales spatele.

            Comment


            • Originally posted by einstein1984 View Post
              Am vazut niste symboluri noi cu tamburi de frana spate cu aripioare de racire... Ar fi o solutie omologata pentru cine nu vrea mari batai de cap.

              Solutia adoptata de Renault pt noul Sandero RS este deja de 2 ani la mine pe masina.
              Singura chestiune care mai trebuieste ca sa fie chiar totul ca de fabrica : niste cabluri e frana de mana, pe care oricum le-am modificat cu simt de raspundere (vezi cursele de indemanare, unde nu s-a rupt nimic - daca nu s-a rupt acolo, apoi unde ? )

              Tamburii aia cu aripioare sunt o solutie disperata de a mentine un sistem de franare invechit pe masina, presupus mai ieftin la prim montaj.

              Paraul Rece- Rasnov deja mi-a fiert franele actuale (configuratie VAN fata + discuri 240mm spate) Am trecut prin Rasnov incet, cu fumul dupa mine, iar la startul probei de coasta (la cetate) inca mai fumegau. Si daca nici eu nu ajut cu frana de motor...
              _
              B 48 C U P - Ligheanul Agitat

              sigpic

              Comment


              • Design, te rog sa-mi spui cum s-a comportat Loganul cu pompa de Megane 2 diesel si cat de greu s-a adaptat la conducte?

                Comment


                • Nu am de Megane diesel, habar n-am daca e la fel cu ce am eu.

                  Eu am o pompa de la Megane 2.0ide Coach, 23.8mm, pe care inca n-am montat-o.

                  Trebuie modificata furca de prindere la pedala (i-am pus reglaj), iar conductele sunt asezate in partea opusa fata de Logan.

                  Pe podul pedalier se potriveste la fix
                  _
                  B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                  sigpic

                  Comment


                  • Am inteles , multumesc!

                    Comment


                    • E spanac invechit, e plin de alte amsini de 80-90 de cai cu frane cu tamburi pe spate si doar la Dacia sunt perimati.
                      Am impresia ca tamburii aia sunt si mai subtiri in grosime, aripioarele ajutand la rigidizare.
                      Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                      Comment


                      • Ma gandeam ca sunt aripioare pt racire. Bun si asa, pt rigidizare.
                        _
                        B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                        sigpic

                        Comment


                        • de aia crapa. ca sunt mai rigizi.

                          Comment


                          • Ma poate ajuta cineva cu o parere? Am schimbat etrierii de berlina cu unii de logan van la un service. Mecanicul de acolo a zis ca face aerisirea la pedala si m-a pus pe mine sa apas. Am citit atat pe forum cat si pe blogul cu tutoriale ca aceasta metoda nu scoate tot aerul. Ipotetic vorbind sa spunem ca mecanicul e meserias, ce sanse a avut sa scoata tot aerul?

                            Comment


                            • Sanse 100%. Daca e meserias.

                              Comment


                              • am citit de la inceput tot topicul si am urmatoarea intrebare: citisem postul lui dsign in care spunea ca si-a montat discuri spate plus abs apoi postul de pe topicul sau de la my ride in care avea la vanzare piesele pe care le montase si nu am inteles o chestie..partea cu "abs cu 48 de poli,echipare dupa 2007". sa inteleg ca v-ati montat abs de pe loganurile de dupa 2007 sau..? loganul pe care il am este ambition din 2005 si am cautat pe google sa vad ce fel de abs are dar nu am gasit nimic legat de asta..iar intrebarea mea este urmatoarea (nu mi-am dat seama din topicul asta,poate sunt eu mai batut in cap sau nu stiu..)s-a discutat foarte mult de conversia de la tamburi pe spate la discuri dar majoritatea care au facut asta au avut loganuri fara abs..poate cineva sa imi spuna (daca nu cumva s-a spus deja,sa imi zica numarul paginii de la acest topic sau sa imi lase link de la topicul cuiva de la my ride sau asa..) ce ar trebui facut in plus pe langa achizitionarea de discuri,etrieri,fuzete,suruburi,cablu de frana de mana si nu mai retin exact ce mai trebuia, pentru logan cu abs din 2005?
                                Semințele acelaș gust are.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google