Suspensie Sport, De Care Si De Ce?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • va salut
    vad ca nu se mai posteaza aici
    vroiam sa imi las si eu garda la sol si prima data ma gandeam la praguri si prelungiri bara dar m-am hotarat sa nu fac

    si ma gandeam sa imi iau doar arcuri HR sau Eibach si sa pastrez amortizoarele originale

    intrebarile mele sunt: mai trebuie ceva ajustari? se strica mai repede alte piese odata cu schimbarea aceasta, si se vede diferenta la drum lung?

    mersi!

    Comment


    • sunt ferm convins ca in cele 75 de pagini gasesti raspunsul.
      s-a discutat si rasdiscutat.

      Comment


      • skd inteleg ca o sa gasesc dar 75 de pagini cred ca nu termin in 1 zi de citit

        Comment


        • Raspunsuri :

          1. Da, trebuie
          2. Da, evident
          _
          B 48 C U P - Ligheanul Agitat

          sigpic

          Comment


          • Dupa ce am schimbat toata articulatia pe fata am zis ca este timpul pentru arcuri sport. Mai exact H&R si sunt foarte multimit, a coborat cat am vrut si cel mai important egal (fata este la nivel cu spatele). Cat am mers pana acum nu s-a intamplat sa imi topaie de spate sau alte patani. O poza in configuratia arcuri sport + amortizoare de fabrica.
            Attached Files
            sigpic
            Ca sa stii incotro te indrepti trebuie sa stii de unde ai venit. Richard Burns

            Comment


            • ai o poza di lateral ? am obsevat ca in general ph2 e putin mai inalt in spate cu arcuri H&R. cum de la tine e la nivel ?
              Attached Files

              Comment


              • @NDL, la tine conteaza motorul, care e mai greu, ti se p[are ca sta ridicata de spate, de fapt sta mai lasata de fata.

                Bucsele de pe spate au fost reglate la noua setare?
                _
                B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                sigpic

                Comment


                • poate ca ai dreptate. n-am mai umblat la nimic de cand am vorbit pe topicul lui Adi "marocanu'". e nevoi de cineva care se pricepe. nu cred ca prin service-uri au facut multe reglaje din astea.
                  s-ar putea sa i dreptate cu motorul (90%). ma gandisem si eu, dar tot asa ma gandisem ca s-ar mai putea lasa putin de spate. sau fata se duce si mai jos si va sta la fel ?

                  Comment


                  • La o privire mai atenta spatele este putin mai sus, cu aproximativ 2 sau 3cm. Mentionez ca nu am repozitionat bucsile de la punte!
                    Attached Files
                    sigpic
                    Ca sa stii incotro te indrepti trebuie sa stii de unde ai venit. Richard Burns

                    Comment


                    • La arcurile stoc foarte deranjant este faptul ca atunci cand franezi brusc se apleaca foarte mult de fata si cu cat franezi mai mult cu atat se apleaca mai mult.


                      dintre arcurile testate de voi, care din ele sunt cu rigiditate progresiva?adica sa nu deranjeze la gropitze de 2-3 centimetri (cum sunt majoritatea pe drumurile patriei) dar dupa o anumita limita sa fie rigide, astfel incat sa nu se aplece cand franezi?

                      multumesc!
                      vand fonomin (pasla) pentru antifonare, pret avantajos
                      vand lampa adaptabila la torpedo

                      Comment


                      • H&R...............

                        Comment


                        • Sau Eibach
                          My Ride sigpic

                          Comment


                          • eibach sunt considerabil mai moi decat h&r, si nu stiu daca fac ce vrea colegul.
                            dar eu am h&r si motor diesel (greu) si nu se lasa de bot daca franez.

                            Comment


                            • Nici la mine. H&r mi se par prea dure pe drumurile de la noi
                              My Ride sigpic

                              Comment


                              • Are cineva idee ce ulei merge in telescoape? Ma intereseaza in cele intarite.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google