Suspensie Sport, De Care Si De Ce?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Madutzu, stai sa inteleg o treaba, in poze ai 215/45/17 cu arcuri Eibach?
    B997NDL, am rasfoit putin topicul tipului, intr-adevar a avut H&R, dar nu in combinatie cu jante pe 18".
    Am inteles corect ca daca tai 1/2 spire din "gogosile" alea, se mai lasa putin de spate cat sa fie egala?
    Somebody stop me, I'm outta control please
    before I do autopsies on these MC's

    Comment


    • nu, aia se face din reglarea bucselor. gogosile alea doua se taie ca sa nu toptaie masina, fiindca ar lovi in ele la o denivelare si te arunca de spate.
      n-are importanta ca n-a avut pe 18". reglajul arcurilor, bucselor... etc se face la fel, indiferent de jante

      Comment


      • Pai cam are importanta, pentru ca eu la anvelopa pana la aripa, cum se poate observa si in poza pusa de mine sunt undeva putin peste 4.5cm. Daca pun H&R poate sa atinga, drept urmare nu pot circula asa, drept urmare am aruncat niste bani pe niste arcuri care nu merg in configuratia mea.
        Restul de reglaje si ce mai trebuie facut, se pot rezolva ulterior. Cu anvelopele care ating de aripa nu pot rezolva nimic.
        Somebody stop me, I'm outta control please
        before I do autopsies on these MC's

        Comment


        • Am trecut la configuratia de arcuri H&R albastre(netaiate) cu amortizoare scurtate si intarite(initial am avut monroe gas),pot sa spun ca " e ce trebuie" .
          Attached Files

          Comment


          • Originally posted by Spliff View Post
            Madutzu, stai sa inteleg o treaba, in poze ai 215/45/17 cu arcuri Eibach?
            B997NDL, am rasfoit putin topicul tipului, intr-adevar a avut H&R, dar nu in combinatie cu jante pe 18".
            Am inteles corect ca daca tai 1/2 spire din "gogosile" alea, se mai lasa putin de spate cat sa fie egala?
            Exact. Amortizoare stock
            My Ride sigpic

            Comment


            • e vorba de 8mm diferenta intre stock si ale tale. eu zic ca merg linistit.
              Tyre Size Calculator - click here or call 01244 813030 for more information

              Comment


              • Corect. Am constatat si eu acelasi lucru, numai ca in calcul mai intra si J-ul si ET-ul, care difera de stock. Oricum, una peste alta, aparent Eibach e ok.
                Mai astept putin totusi, poate apare cineva cu H&R+18"
                E corect ca garda la sol e data de arc? Exemplu: H&R cu amortizoare stock si H&R cu amortizoare sport, rezulta aceeasi garda la sol?
                Attached Files
                Somebody stop me, I'm outta control please
                before I do autopsies on these MC's

                Comment


                • cam da, e data de arcuru. eu am et 35 si merg f bine. cu cat et-ul e mai mic, vor iesi mai spre exterior, ceea ce e bine. eu as vrea jante alpin cu et21.
                  nu freaca fiindca pasajele nu coboare peste anvelope.

                  Comment


                  • @ spliff azi am facut o echilibrare asa ca m-am uitat la et. Pe janta e stantat ET 40
                    My Ride sigpic

                    Comment


                    • Originally posted by Spliff View Post
                      Intr-un final, dupa ce am citit topicul asta de cateva ori cap-coada m-am hotarat la H&R + Blistein b4. Am inteles ca garda la sol va fi cu 4-4.5cm mai mica. Jantele sunt pe 18, 214/40 J8, et36. Mi sa spus sa-mi iau gandul atata timp cat am jantele alea. Pana sa ajung la un service as vrea sa aflu o parere de la voi.
                      Sau daca e cineva care detine combinatia asta de arcuri si amortizoare si dispune de ceva timp (se intelege ca nu moka) si doreste ma ajute, as putea sa pun jantele mele si atunci as sti clar fara niciun dubiu, intra sau nu
                      Ca de obicei, s-a plecat cu spatele!!!

                      Mai intai trebuia sa ai suspensia, abia apoi sa pui jante de tzishpe inch.

                      Oricum nu ajuta la nimic jantele pe 18" pe Logan, asta pana nu pui ce trebuie (suspensie, modificari de aripi, etc.) Daca mai vrei sa te si plimbi mai mult decat o tura pe bulevard sambata seara, atunci chiar ai ales gresit

                      Cu arcuri H&R netaiate poti sa mergi linistitfara sa tai din tampoanele de cauciuc.
                      _
                      B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                      sigpic

                      Comment


                      • La mine cu eibach fara tampoane taiate pe spate, cu 5 persoane in masina ma zguduia de nu mai stiam de mine, banui ca si cu h&r se intampla acelasi fenomen.

                        De cand am gpl se simte greutatea buteliei, cand am plinul facut si mai umplu si portbagajul se lasa pe tampoane in conditiile in care amortizoarele sunt mai scurte cu 5cm fata de stock. Inainte de gpl umpleam masina si nu aveam probleme.

                        Cu parere de rau in weekend voi trece la arcuri stock [emoji17]
                        Last edited by bad_hrc; 15 April 2015, 17:25.

                        Comment


                        • Va salut domnilor si va multumesc pentru pareri si sugestii.
                          In prisma unor evenimente recente, m-am decis sa nu mai investesc in masina pentru ca intentionez sa-mi iau altceva. Ce sau cand, inca nu stiu, cert e ca va fi altceva.
                          Inca o data va multumesc, va salut si bafta!
                          Somebody stop me, I'm outta control please
                          before I do autopsies on these MC's

                          Comment


                          • Ha, ha, ce tare...

                            Comment


                            • Tare , tare asta

                              Comment


                              • stau cu amortizoarele noi in casa si imi pun intrebari... sa tai gogoselele din tampoanele alea sau nu.... greu... dubii... scooby-dooby

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google