Viteza Maxima 1.4 MPI

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Octavian
    replied
    Si acu unde era, la 190?

    Leave a comment:


  • sinx
    replied
    am luat eu pe Bucuresti - Pitesti putin peste 170 pe gps. Probabil ca aveam vant favorabil si drum in panta... Asa am tinut-o toata autostrada. Am ajuns la Bucuresti in acelasi timp cu bezme ( octavia ) si Lanceru` ( Mitsubishi Lancer)... i-am dat talpa nu gluma....

    Leave a comment:


  • Octavian
    replied
    Vreo 50/h la blana

    Leave a comment:


  • mumus
    replied
    oare in marsarierre cat prinde loganul?

    Leave a comment:


  • Octavian
    replied
    Eu cre' ca uzina a dat viteza maxima de pe ceas, ca daca luam in calcul si abaterea (cam ~11-12 km dupa 160) ar trebui sa vedem acul dupa 170, cam la 173-175/h...ceea ce cam rar, mai mult cu vant din pupa sau vale.
    Cine stie, poate batea vantu din spate cand au masurat aia viteza

    PS: personal, mai mult de 155 pe GPS n-am luat nici sa stau in cap (poate pe autostrada se intinde la ~175 pe ceas).

    Leave a comment:


  • aleXpeed
    replied
    Originally posted by mywrc View Post
    te contrazic....am 1.4 GPL di am atins 170m /h...la drum intins ... o sa revin q poza..
    Vreau sa vad acei 170 km/h scrisi pe GPS si nu indicati pe ceas! Eu am luat 165 km/h pe GPL in a 4-a indicati pe ceas, NA. In carte presupun ca acei 162 km/h pe care ii da fabricantul sunt cei reali si nu cei indicati de vitezometru ca altfel ne-am contrazice la nesfarsit. Ii urc eu rotile din fata, bag 2 borduri la rotile pe spate, a 5-a, pedala (usile inchise si nepusa frana de mana) si o las la 5800 sa para plauzibil ca 210 in limitare la 6000 in a 5-a nu ma crede nimeni si asa elimin orice dubiu, 1.4 tatii mergeeeee. Partea a doua, la viteze mari trebuie sa fii in siguranta, la 160 pe ceas pe A1 sau A2 ma simt foarte in siguranta, dar pe un DN mai mult de 130 nu am mers (120 merg mereu), poate sunt eu mai diliu de fel dar e de bine, din 1.4 se poate scoate mai multa putere, mai o suspensie, mai o frana mai buna, mai o tiganie la motor si evacuare si pana la urma iei 200 pe ceas dar nu recomand sa evaluati nota de plata ca va luati alta. Tineti minte, 1.4 MPI standard 162 km/h si atat, drum drept, la vale, la deal, ninsori, ploi, musoni, uragane, tornade, Katrina etc... . Deja incepe sa se delireze pe acest topic.

    Leave a comment:


  • Red_Alin
    replied
    Pai da bineinteles.)Chiar daca Tavi e un mic Scumacher tot baiat fain e.

    Leave a comment:


  • Macs
    replied
    No, pentru relaxarea sinapselor intru destul de des pe forum... sa mai schimbam pareri, idei si altele... tocmai de aceea tre sa fim relaxati si sa ne pastram si simtul umorului

    Leave a comment:


  • Octavian
    replied
    Originally posted by Macs View Post
    Da nu se certa nimeni, dom'ne ...polemizam si noi dupa o zi luuuunga cu servici cu tot.
    Toate faine si high speed cat mai safe !
    Uite domle un om care stie la gluma si polemici (chiar daca aiurea pe alocuri )
    Stima.

    Leave a comment:


  • Red_Alin
    replied
    Bogdane daca te refereai la mine sa stai linistit ca eu mai mult de 155 nu am reusit,iar si asta s-a intamplat pe o portiune de drum intre Oradea si Satu-Mare,portiune libera tip autostrada.Asta spuneam si eu ca nu ai unde nene si nici masina nu e facuta pentru asa ceva.

    Leave a comment:


  • Shaloo
    replied
    Nu va mai certati cu "viteza maxima" la 1.4 ca nu are nici un rost. Oricum n-o sa ajungeti sa folositi viteza aia la noi in tara mai mult de 2 minute ca si apare groapa in asfalt si ne faem avion. Eu de doua ori am ajuns aproape de capatul ceasului, odata pe autostrada la 175 (4 persoane si portbagajul plin... iar nevasta s-a trezit din somn si a inceput sa strige la mine) si o data pe un drum inspre Oradea la 190 (PE CEAS - nu stiu cat era real), dar la vitezele alea nu mai ai nici o siguranta. Am zis ca nu mai depasesc 130 - 150 km/h. Vitejilor care incearca foarte des viteze maxime cu Loganul le doresc foarte mult noroc si daca se poate sa nu mai incerce extreme d-astea pe drumurile publice de la noi care stim cu totii cat de sigure sunt. Cat mai putine evenimente neplacute va doresc.

    Leave a comment:


  • Octavian
    replied
    Ohooo, pai astea sunt mai mici in diametru cu peste 2 cm...
    Inseamna ca la 170 pe bord ai avut in jur de 150 real (maxim).

    Leave a comment:


  • tyger_eye04
    replied
    Eu in tara am mers cu 170 (probabil mai mergea dar mi s-a terminat drumul) si as fi vrut sa vad cat de repede merge, desii spun sincer ca m-am simtit asa de nesigur incat m-au trecut toate apele. A, am cauciucuri pe 195/50/15 ceea ce stiu ca influenteaza viteza dar nu stiu sa calculez diferenta de viteza intre cauciucurile pe 185/65 si ceea ce am eu pe masina

    Leave a comment:


  • Octavian
    replied
    Pai era si normal...

    Ca sa mai scurtam un pic din avant, va dau niste valori masurate cu GPS-ul (cu doua): la 3000 rpm ai exact 100 km/h (nu 102, nu 105) , la 3500 rpm ai exact 117-118 km/h.
    Asa ca vedeti cu abaterea aia....

    PS: la Focus spre ex, pana la 100 e abatere de 2-3 km (la 100 e 97 pe gps).

    Leave a comment:


  • vitriol
    replied
    Am vorbit degeaba...

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google