Viteza Maxima 1.4 MPI

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Red_Alin
    replied
    Cunoastem senzatia.

    Nu mai posta ca pe messenger. Multumesc de intelegere.
    Last edited by Cezar; 1 August 2009, 11:43.

    Leave a comment:


  • bogdan_1984
    replied
    viteza mea de top din we. 3 pers in masina, AC pornit, incredibila viteza de ...... 140 km/h, mai mergea, dar intram in alt sat
    cel mai mult imi place cand afara bate puternic vantul si stau in spatele unui TIR. din cauza curentilor din spatele TIR-ului face loganul stanga - dreapta (fara mistouri)

    Leave a comment:


  • Octavian
    replied
    Adica virgula cu piciorul stang sa calc frana sau cum?
    Probabil ca fara trei pers in masina si fara AC si racoare afara te puteai duce la 190-200.

    Leave a comment:


  • uniku
    replied
    Am dat si eu la a mea 175Km/h , pe ceas cu 4 insi in masina, AC pornit, pe E85. Cu cat e mai grea masina cu atat e mai stabila , singura chestie e ca atunci cand trece unu pe langa tine cu 200 Km/h tre sa calci oleaca frana ca sa se intareasca servodirectia ), in rest toate bune si frumoase. Masina este un 1.4 MPI stock, fara remapare sau alte accesori de tuning.

    Leave a comment:


  • darksid3
    replied
    Eu am mai spus-o: Pe autostrada chiar nu da senzatia ca zboara de pe asfalt la viteza. Se simte insa directia FLEASHCA sau daca treci pe langa vre-un Tir, sau bate vantul. Daca nu vibreaza vre-o roata dezechilibrata, etc nu e sa zici ca-ti iei zborul. Spun asta necomparand Loganul la stabilitate cu vreun Audi A6 ci cu o masina de clasa apropiata. Adica nu diferente foarte mari.

    Leave a comment:


  • viorelu
    replied
    ...totusi vorbind de instabilitate...care?.I-am dat si eu 175 (pe ceasul de bord) pe A1(masina remapata restul stock) si nu am vazut instabilitate,poate e doar o impresie la unii amestecata cu putina teama...sa nu fie tremurul celui de la volan...sau poate depinde si de starea tehnica a directiei la unele masini...

    Leave a comment:


  • vasile78
    replied
    Pai de la 140 a inceput caderea, eu recunosc, mi-e frica!

    Leave a comment:


  • Seba
    replied
    i-o dat a 5-a cu pinion de dizal...

    Leave a comment:


  • mariandci
    replied
    Mie imi place ca dela 140 la 190 accelereaza mai repede decit de la 100 la 120.

    Leave a comment:


  • Seba
    replied
    @geonny: ai nimerit-o, da, mie chiar imi e frica sa merg tare...
    nu pot sa-ti zic ce poate 1.4, ca ma da icspe afara. reveniti-va, la vale, incarcat, cu vant din spate, deja e legea caderii libere, nu mai vorbim de puterea motoarelor si de cat poate masina, ci de cat de tare isi da pe un plan inclinat...

    Leave a comment:


  • Red_Alin
    replied
    Eu nu as incerca niciodata atata oricum si sugerez sa nu incerce nici altii.
    Mie de la 140 incolo mi si frica sa nu cumva sa se intample ceva(sa pierd controlul sau Doamne fereste altceva).
    Ce a reusit Radu nu multi reusesc,cred ca nici el daca mai incearca o data nu mai prinde viteza aia.

    Leave a comment:


  • Geonny
    replied
    Originally posted by raduprov View Post
    Bravo frate!!
    I-ai lasat fara vorbe cu filmarea asta pe cei mai necredinciosi de pe aici(Octavian_30, Seba etc).
    Cred ca le este si frica sa mearga cu viteza asta si de aici se trage tot ...
    HI, HI, deci 1.4 poate ...chiar daca la vale ca doar aici e vorba de cat ati prins maxim cu masinile voastre.

    Leave a comment:


  • aleXpeed
    replied
    Originally posted by Octavian___30 View Post
    Alex poate ma cari intr-o zi (not! ) ) si pe mine cu dizalu ala sa vad cat de foarte stabil e la 180, pe mama autostrazilor.

    Atata timp cat nu tre sa misti mai deloc de volan (doar sa ti directia ''drept'') si Trabantu merge bine cu 140 daca ar avea motor sa-l duca.
    Loganu nu e instabil, e foarte instabil (aveti grija pe autostrada daca bate vantu lateral, va puteti trezi pe banda doi asa din senin...) la viteze mari, la 140-150 tre' sa fie drept, fara manevre prea hotarate la directie pt ca poate intra usor in balans.
    Si cu o masina mai serioasa nu e chiar apa de ploaie sa se mearga cu 180 (pe autostrada) dar mergem noi cu exemplul de stabilitate numit Logan...
    Dai bani (not!!!) si te duc numai ca merg foarte rar cu dci-ul (ultima oara ieri am venit, 120-140 dinspre Alexandria spre Bucuresti) ma suparase o masina de politie, tot Logan de-al nostru, care venise din sens opus cu tulumba de pe contrasant si am zis ca daca ma ia macar sa stiu o treaba. Cu a mea merg pe autostrada cu 160 fara frica, sunt eu mai nesimtit poate dar nu mi se pare deloc instabil decat in virajele luate in viteza mare. Pe autostrada mi se pare foarte ok, imi plac drumurile lungi cu Loganul insa dupa editia pana la Zalau si retur (pe Transfagarasan) daca mi se va parea instabil atunci voi spune o parere concreta desi stiu ca in curbe luate in viteza Loganul subvireaza. Evident ca nu strica o suspensie sport. Deocamdata trebuie sa schimb sabotii spate la 1.4 care n-au fost schimbati niciodata. Imi face cateodata ca autobuzul cand termin franarea dar foarte fin si ma enerveaza. La Logan urasc franele cu discuri pline chiar daca folosesc tot timpul frana de motor. edit: Daca Loganul este instabil, am un vecin cu un Cielo mai barca decat o 1310, aia da instabila!
    Last edited by aleXpeed; 27 July 2009, 22:20.

    Leave a comment:


  • Red_Alin
    replied
    Cu niste arcuri sport sta mai bine pe drum.

    Leave a comment:


  • Octavian
    replied
    Alex poate ma cari intr-o zi (not! ) ) si pe mine cu dizalu ala sa vad cat de foarte stabil e la 180, pe mama autostrazilor.

    Atata timp cat nu tre sa misti mai deloc de volan (doar sa ti directia ''drept'') si Trabantu merge bine cu 140 daca ar avea motor sa-l duca.
    Loganu nu e instabil, e foarte instabil (aveti grija pe autostrada daca bate vantu lateral, va puteti trezi pe banda doi asa din senin...) la viteze mari, la 140-150 tre' sa fie drept, fara manevre prea hotarate la directie pt ca poate intra usor in balans.
    Si cu o masina mai serioasa nu e chiar apa de ploaie sa se mearga cu 180 (pe autostrada) dar mergem noi cu exemplul de stabilitate numit Logan...

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google