Viteza Maxima 1.4 MPI
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
dupa cum am spus mai sus am tot testat masina stock,dupa remapare urmeaza inca o serie de teste iar dupa aceea va voi anunta.
-
Dupa remapare la capitolul viteza nu castigi, sau daca e ceva, e insignifiant (2-3 km).
Castigul il ai doar la demaraj, viteza maxima marita cu 5 km scoate-o din calcul
Poate sunt 2-3 km in plus cum am spus, dar nu prea sezisezi treaba asta.
Leave a comment:
-
Nu a facut nimeni test inainte si dupa remapare la top speed (pe ceas ca sa nu existe confuzii)
Leave a comment:
-
eu am tot testat loganul meu si pe linie dreapta dar si in curbe cu viteze relativ mari.tin sa precizez ca deocamdata masina imi este sotck.nici o remapare nimic pe ea(deocamdata).am luat diferite curbe cu 120 respectiv 130 km/h dar acele curbe fiind putin mai urate, intradevar foarte mult nu-i place masinii dar tot timpul am simtit ca am control deplin asupra masinii.niciodata nu s-a pus problema unui posibil eveniment neplacut.pe linie dreapta in treapta a 4-a am mers aproape 150 km/h.pe scurt pt un motor de 1.4 MPI merge destul de bine,iar eu sunt multumit de masina mea.isi face treaba.
Leave a comment:
-
Atunci inseamna ca Raduprov e sefu' nostru la viteza maxima.
Ieri am dus-o un pic peste 175/h (~177), in conditii de drum drept cu vale 2-3 grade si vant din pupa (Seba tu tre' sa stii, spre TM unde se bifurca drumu, inainte de intersectia cu Moravita) . Retur a mers 150 si gata, s-a terminat pedala.
De data asta n-am mai filmat sa mai dau idei la lume.
Leave a comment:
-
Cred ca aici ar trebui sa se posteze pur si simplu viteza maxima atinsa cu 1.4 , nu conteaza ca pe ceas,pe gps,la deal, la vale, cu vant, fara vant, atata timp cat se mentioneaza toate detaliile.
Eu personal am mers de vreo 2-a ori cu 150 pe ceas(dar am acele date inapoi un pic,deci cred ca arata viteza reala acum) era iarna si vant din fata,drum drept.Nu eram pe autostrada...din acest motiv nici nu am avut loc unde sa merg mai tare...oricum eram in tr4 si batea tare vantul din fata...(stiu acest lucru ..ptr ca in momentul in care dadeam tr5 scadea viteza. Mentionez ca am remapare.
Cand nu batea vantul din fata...mi-a fost frica sa merg mai tare..ptr ca directia devenise foarte usoara...si nu ma simteam in siguranta.Last edited by mumus; 3 August 2009, 09:23.
Leave a comment:
-
Bre, concluziile sunt destul de clare, ca sa nu ne mai invartim in jurul cozii.
Stabilitatea acestei masini, este demna de clasa din care face parte si target-ul ei.
NU putem avea pretentii de la o masina low-cost, sa poate face fata celor din alta categorie.
Cert este, ca in aceasta categorie ( low-cost, masina mica de familie), nu are stabilitatea cea mai slaba.
Hai sa revenim la topic va rog.
PS: tavi, fa un thread separat despre stabilitate. Sau continua pe unul deja facut. Sa putem muta discutia acolo. Ms de intelegere.
Leave a comment:
-
Dupa cum se vede nu stiu de ce va ofticati ca nu sta Loganu pe drum la viteza mare/maxima.
Eu poate am gresit ca am pomenit de bmw, trebuia sa spun de Polo sau Fabia(1) care si ele stau ceva mai bine pe drum la 150-160.
Toata treaba e sa vedem realitatea, nu sa inducem oamenii in eroare, mai avem doamne fereste pe careva apoi pe constiinta.
Cezar, topicu a fost facut varza de nenumarate ori, l-ati inchis si deschis de cateva ori.
Inchideti-l definitiv si gata, dar daca s-a inceput o discutie in care s-au antrenat in ea si moderatori, cu scuzele necesare, sa incercam s-o ducem pana la capat, sau macar sa tragem neste concluzii (daca mai e cazul).
Leave a comment:
-
Dupa cum se vede, exista oameni ce au mers cu Ford Turneo Connect, si au ajuns la concluzia ca este mai stabila.
Continuati tot asa.
Acum sa revenim la viteza maxima logan, nu vb de stabilitate sau altele.
Daca se doreste asta, se face pe thread-uri special dedicate deja formate, sau urmand a fi formate. Ms de intelegere.
Leave a comment:
-
Corect,Originally posted by Octavian___30 View PostPai si de la ce crezi ca e directia fleasca?
Din cauza faptului ca se ''ridica'' de bot, contactul cu asfaltul la rotile din fata e infim, trece aer mult sub ea+greutatea relativ mica pt garda la sol, e reteta perfecta.
Mai bine sta daca e o pers de ~90-100 kg in dreapta si mai unu in spate de 90-100 kile, pacat ca nu mai are putere.
PS: (off) dizalu spre exemplu sta o idee mai bine pe drum, sau tradus - are directia mai sigura.
La 1.4 la gol, se poate pierde usor controlul directiei daca necesita ceva manevre la 140-150 (am simtit-o o data cum nu m-a mai ascultat, drum cu criplura dar bun, drept, a batut si vantu si a trebuit sa depasesc, pur si simplu n-a mai vrut sa ma asculte volanul, era sa fac ceva pe mine).
Un Polo, Golf, Focus n-ai sa vezi niciodata sa faca asa ceva.
Garda mare, inaltimea pavilionului inexplicabil de mare (n-am vazut om nici de 2 metri sa ajunga cu capatana sus) si greutatea relativ mica pt volumul masinii conduc la directia slaba la viteza si instabilitate.
Nu e cu suparare (ca la general sunt super multumit de utilaj) , dar cine spune ca la viteza mare e o masina sigura (pe autostrada sau oriunde)....sa se mai dea si cu alte masini sa poata face o comparatie.
mai nou ma dau, pe langa loganelul meu 1.4, cu un Ford Turneo Connect de servici. Desi este foarte inalt( prima oara am crezut ca m-am suit intr-un autobuz), este uluitor de stabil( pe langa logan ) ca si directie, la vant lateral, la depasiri de tiruri chiar si la 170 pe ceas( nu a vrut mai mult in ruptu' capului), greutatea lui fiind de 1500kg.
Loganul e o masina OK pentru Romania, dar testarea ei la maxim pe drumurile noastre si cu o gramada de soferi dezordonati care te fac sa recurgi la manevre bruste, e un pic nebunie.
Scuze moderatorilor pentru off topic.
Leave a comment:
-
A facut cineva un test pentru viteza maxima inainte si dupa remapare ?
Teoretic ar trebui sa creasca cu 5 km/h. Din testele facute de Octavian la reprize un 1.4 remapoat sa mai bine ca unu stoc, oare diferenta este sesisabila si la top speed ?
Leave a comment:
-
unele problemele de directie s-ar rezolva si cu o servo variabila; unde poti controla mai bine/fin directia la viteze mari.
S.
Leave a comment:
-
Masina sigura nu este si iti garantez eu ca si cu un Accent (exemplu) daca vrei sa faci vre-o manevra relativ brusca, te duci in balarii in doi pasi si trei miscari.
Este o diferenta intre cum se merge pe sosea si cum se merge pe autostrada, asa tentative cum sunt aici. Conteaza destul de mult si factorul psihologic. Tocmai pentru ca m-am dat cu o gramada de masini pot sa spun ca, atata timp cat nu-ti vibreaza vre-o roata sau ceva pe la directie masina nu flutura ca drapelul....oricum, cu o masina fara controlul tractiunii, esp si alte sisteme, sa faci vre-o manevra mai in forta de la 140 km/h in sus inseamna risc enorm.
Leave a comment:
-
Pai si de la ce crezi ca e directia fleasca?Originally posted by darksid3 View Post................ Se simte insa directia FLEASHCA sau daca treci pe langa vre-un Tir, sau bate vantul. ...........
Din cauza faptului ca se ''ridica'' de bot, contactul cu asfaltul la rotile din fata e infim, trece aer mult sub ea+greutatea relativ mica pt garda la sol, e reteta perfecta.
Mai bine sta daca e o pers de ~90-100 kg in dreapta si mai unu in spate de 90-100 kile, pacat ca nu mai are putere.
PS: (off) dizalu spre exemplu sta o idee mai bine pe drum, sau tradus - are directia mai sigura.
La 1.4 la gol, se poate pierde usor controlul directiei daca necesita ceva manevre la 140-150 (am simtit-o o data cum nu m-a mai ascultat, drum cu criplura dar bun, drept, a batut si vantu si a trebuit sa depasesc, pur si simplu n-a mai vrut sa ma asculte volanul, era sa fac ceva pe mine).
Un Polo, Golf, Focus n-ai sa vezi niciodata sa faca asa ceva.
Garda mare, inaltimea pavilionului inexplicabil de mare (n-am vazut om nici de 2 metri sa ajunga cu capatana sus) si greutatea relativ mica pt volumul masinii conduc la directia slaba la viteza si instabilitate.
Nu e cu suparare (ca la general sunt super multumit de utilaj) , dar cine spune ca la viteza mare e o masina sigura (pe autostrada sau oriunde)....sa se mai dea si cu alte masini sa poata face o comparatie.Last edited by Octavian; 2 August 2009, 08:52.
Leave a comment:
-
am un logan pe care lucrez ..de la firma cu 140.000km si e cam praf pe la directie , bucse , in fine cam suna
ma limitez singur la 80 cu el ca mai mult mi frica daca e drumu rau tot dintr`o parte in alta ma arunca ... e foarte nasol
chestia asta se vede si la alte masini(ex alfa romeo)
in filmuletul meu in care am mers cu 190 pe ceas am ajuns alta data (dar nu am filmat) chiar si la 195 , aproape de 200 :>
acum am gume second si mi frica sa merg tare , cu viteza aia dar cand imi voi baga gume noi si jante echilibrate calumea promit ca va arat 1.4 MPI cu 200km/h :P LA VALE clar
)
Leave a comment:

Leave a comment: