Viteza Maxima 1.4 MPI

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • vdmihai
    replied
    Frate care e rostu sa prindeti viteze "astronomice"?
    Parca am merge in fiecare zi cu 200 la ora sau pana la magazin cu 180.
    Am atins 195.2 km la ora
    Ce premiu iau?

    Leave a comment:


  • silviu_79
    replied
    160 pe a1, doua persoane in masina, fara vant si parea destul de stabila pentru viteza aia. Cred ca putea si mai mult dar nu am insistat.

    Leave a comment:


  • ROLion
    replied
    eu 155-160 cam atat am reusit pe drum national ...nu european sau altele ...
    intradevar nu prinzi viteza la fel de repde cu masina incarcata dar ai stabilitate mult mai buna
    Last edited by ROLion; 28 November 2009, 13:27. Reason: Automerged Doublepost

    Leave a comment:


  • Ciuap
    replied
    I-am dat 175 pe Bucuresti-Pitesti pe sensul spre Bucuresti

    Leave a comment:


  • Florin80
    replied
    Domnilor, demult nu am mai intrat pe aici, ce discutii aprinse. Nu mai stiu exact cine ce zicea, dar plafonul ala nu prea influenteaza stabilitatea la viteza. Nu stiti ce simt cand trec dupa Ford Tourneo de servici pe Loganul personal: am impresia ca ating plafonul cu capul desi am 1.68m, iar cand ma urc iar in Tourneo parca ma urc in autobuz, ford-ul e mult mai stabil la viteza si/sau in curbe; secretul este ca Tourneo are garda la sol ceva mai mica ca la Logan si e mult mai greu( 1500kg).
    Last edited by Florin80; 11 November 2009, 23:49.

    Leave a comment:


  • Red_Alin
    replied
    Na la treaba baieti,ce mai asteptati?
    Acuma sincer vorbim mie imi ajunge viteza ce o prind cu Logan-ul.Atat doar ca e instabila si as vrea un 16 V pentru forta in depasire ..

    Leave a comment:


  • Octavian
    replied
    Corect, ai aceeasi suprafata lateral pe care bate vantul, dar suprafata asta are contact cu solu prin roti.
    Insist cu aia 3-4 cm garda mai mica, luam un caz banal(aiurea, dar ca sa arat ce vreau sa spun), doua placi pe care bate vantul(cu aceeasi putere), cazu A si cazu B.
    In cazul A (garda lasata ))) ) vantul va misca placa sa zicem 1 cm, in cazul B (garda stock) vantul va misca sigurat placa mai mult de 1 cm (2-3, nu conteaza cat, dar ca idee), bratu de sustinere e mai mare, forta de apasare si suprafata e aceeasi, dar efectul e altul.
    Si cred ca are influenta chiar si din lateral 3-4 cm garda mai jos.

    Din fata cel mai important la garda miscorata e ca trece o cantitate mai mica de aer pe sub masina, f important pt stabilitate si viteza, cu cat o lipesti mai mult de sol, cu atat ai sanse mai mari sa mai iei 1-2-3 km in plus la viteza maxima.
    Attached Files
    Last edited by Octavian; 24 September 2009, 18:25.

    Leave a comment:


  • Seba
    replied
    multi zic de logan ca-i instabil pe viraje pt ca e inalt. ce zice tavi e ok, dar la vant lateral ai aceeasi suprafata in care impinge vantul. la fel si la vant din fata, degeab o lasi mai jos, ca suprafata frontala tot aia e. singura varianta e sa-i scurtam plafonul, cum zice tavi...adica "scurtat" in sensul de lasat mai jos...

    Leave a comment:


  • Macs
    replied
    In linie dreapta si fara vant lateral, diferenta ar fi practic insesizabila.

    Leave a comment:


  • V@ly 1.4 MPI
    replied
    haideti sa facem o comparatie va rog.un logan cu o persoana in el si portbagajul gol este la fel de stabil la 150 km/h ca un logan aceeasi motorizare si versiune care are 5 persoane in el plus portbagajul plin de bagaje?

    Leave a comment:


  • Octavian
    replied
    Nu e asa de mare ca si garda la sol/centru de greutate ridicat, dar are influenta la rezistenta la inaintare. Sigurat ii imbunatatesti aerodinamica daca mai turtesti plafonu cu 3-4 cm.
    Atunci ma duc si cu microbuzu cu 200... ca n-are importanta ca e asa de inalt plafonu...ca doar e gol sus, n-are greutate.
    Scoate numai palma afara pe geam la 150 sa vezi ce rezistenta opune aeru, sau scoate o rigla lata de 3 cm, sa vezi cum se rupe.
    Last edited by Octavian; 24 September 2009, 11:07.

    Leave a comment:


  • Cezar
    replied
    Bre, plafonul chiar nu e problema aici. Mergi pe mana lui Seba, ca stie ce zice.

    Leave a comment:


  • Octavian
    replied
    Aia 3-4 cm la plafon conteza foarte mult, nu e ceva care nu trebe luat in calcul. La 140 gandeste la suprafata aia cat aer dizloca aiurea. Se manifesta ca un paravant.
    Coboara-i garda cu vreo 35 mm si taie din plafon mai vreo 3-4 cm si sa vezi cum o sa stea pe drum, exact ca o masina normala.
    Motoru e sus...las' ca-l punem jos ca la F1 (numa' ca ramane in fata)

    PS: numa cu garda coborata vreo 35 mm (si daca se poate alte telescoape in cuplu) isi schimba mult comportamentu la viteza, stii f bine asta.

    Leave a comment:


  • Seba
    replied
    la mine la 2 foi de-abia se deschide apetitul...
    valy, degeaba pui prelungiri, ca tot inalta ramane, chiar daca atarni foile alea de plastic pe ea. tavi si altii, nu va mai cacati pe voi cu cabina aia inalta la logan, ca e goala pe dinauntru, nu e plina sa zici ca dom'le uite ce influenteaza centrul de greutate. motorul e sus si podeaua inalta, de aia e barca, nu ca e inalta cabina. ar fi cum ziceti vi daca ar avea bagaje pe acoperis si s-ar balangani, atunci da, dar atata timp cat e gol sptiul respectiv, nu de acolo vine problema.

    Leave a comment:


  • mumus
    replied
    la mine dupa 150 incepe sa devina instabila..si asta pe drum cat se poate de drept(nu autostrada)

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google