Viteza Maxima 1.4 MPI

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • bogdan_1984
    replied
    cu siguranta, ceilalti "mergeau la consum"

    Leave a comment:


  • PCH
    replied
    Eu am dat in ea pana la 170 pe A2 la intoarcerea de la mare acum 2 luni.Masina mea nu mai vazuse asa viteza pana acum.Nu am lasat mai jos de 150 toata autostrada.Chiar s-a comportat bine,m.a suprins faptul ca loganurile 1.6 8v mergeau cuminti,in jur de 120.Si se dau cocosi ca au 1.6,adica 15 cai in plus pe care nu ii folosesc.Sunt de parere ca se exagereaza cu motorul asta de 1.4,toata lumea il desconsidera nemeritat,e un motor EXTREM de fiabil care duce loganul la viteze pe care le prinde si cu motoarele mai "bune".Consider ca dupa 130-140 nu merita sa dai in ea.Eu sunt foarte multumit de alegerea pe care am facut-o.

    Leave a comment:


  • ham04
    replied
    Originally posted by Octavian___30 View Post
    Cu amortizoare mai rigide oleaca si arcuri care sa lase suspensia cu 30-35 mm (defapt un kit complet) isi schimba destul de mult comportamentul la viteze mari.
    Avantaju e pe drumuri rele cu susp asta stock (ce frumos a fost cand pe drum nasol de munte - acu 2 luni - numai eu si un SangYong am putut trece de niste santuri - drum unde altii s-au oprit, gata, pana acolo au putut merge ) si eram cu masina incarcata).
    Dar cat mergem noi pe drumuri de munte si de tara...?

    PS: Oricum si asa, pana in ~130 e ok sa mergi cu ea, pt drumurile noastre suficient.
    Din pacate multi dintre noi confunda Loganu(masina de familie) cu masina super serioasa, de clasa domle, care face de ras masini cu pretentii....asa suntem noi cateodata (si eu) nematurizati/ne mai apuca vandaliile
    se intampla ca uneori sa confundam loganul cu o masina de clasa superioara sau cu o masina cu valente sportive, dar loganul ramane o masina simpla care te duce de la A la B in siguranta cu costuri reduse de intretinere...Oricum decat un second-hand de marca, mai bine un Logan nou ;)

    Leave a comment:


  • A.L.E.X
    replied
    ham04 Din cate am inteles calculatorul masini se adapteaza dupa stilul de condus al soferului pentru o economie mai buna a combustibilului..asa ca poate de asta nu iti trage masina ca nu e "obisnuita".

    Leave a comment:


  • Octavian
    replied
    Cu amortizoare mai rigide oleaca si arcuri care sa lase suspensia cu 30-35 mm (defapt un kit complet) isi schimba destul de mult comportamentul la viteze mari.
    Avantaju e pe drumuri rele cu susp asta stock (ce frumos a fost cand pe drum nasol de munte - acu 2 luni - numai eu si un SangYong am putut trece de niste santuri - drum unde altii s-au oprit, gata, pana acolo au putut merge ) si eram cu masina incarcata).
    Dar cat mergem noi pe drumuri de munte si de tara...?

    PS: Oricum si asa, pana in ~130 e ok sa mergi cu ea, pt drumurile noastre suficient.
    Din pacate multi dintre noi confunda Loganu(masina de familie) cu masina super serioasa, de clasa domle, care face de ras masini cu pretentii....asa suntem noi cateodata (si eu) nematurizati/ne mai apuca vandaliile
    Last edited by Octavian; 18 August 2009, 14:34.

    Leave a comment:


  • ham04
    replied
    Originally posted by bogdan_1984 View Post
    am franat eu de pe la vreo 130/h pana la 40-50/h, dar nu a fost nici o senzatie nasoala, abs-ul si-a facut treaba
    Bine zis ABS-ul....pe Laureate 1.4 model din 2004 nu exista asa ceva ))

    Originally posted by Octavian___30 View Post
    Eeee fii cuminte, e foarte stabila pt unii
    Asa este, instabila la viteze mari si la franare violenta e senzatie super nasoala (am fo' nevoit odata sa franez tare de la 150 la ~80, nasol, parca vrea sa se rostogoleacsa pe lungime).
    Vezi poate a batut un pic vantu din fata cand ai luat numa 120/h cu ea, fiind si neforjata n-a putut.
    Acum poate s-au mai curatat injectoarele
    Ai dreptate, masina asta nu prea e umblata, in general merge o zi, vreo 2-3 zile pauza, e masina tatalui meu, care nu le are cu plimbarile ))) E posibil sa fi fost de la injectoare, rar vede masina turatii de 4000 - 4500 ture. Cand o conduc eu mai vede, ca in general schimb la 3000 - 3500 si cand sunt nevoit 4000. Referitor la stabilitate, trebuie sa admit ca eram pe un drum plombat, cu denivelari pe unele portiuni...dar ma asteptam sa fie mai stabila, poate cu amortizoare sport sta mai bine.
    Last edited by ham04; 18 August 2009, 13:35. Reason: Automerged Doublepost

    Leave a comment:


  • bogdan_1984
    replied
    am franat eu de pe la vreo 130/h pana la 40-50/h, dar nu a fost nici o senzatie nasoala, abs-ul si-a facut treaba

    Leave a comment:


  • Octavian
    replied
    Eeee fii cuminte, e foarte stabila pt unii
    Asa este, instabila la viteze mari si la franare violenta e senzatie super nasoala (am fo' nevoit odata sa franez tare de la 150 la ~80, nasol, parca vrea sa se rostogoleacsa pe lungime).
    Vezi poate a batut un pic vantu din fata cand ai luat numa 120/h cu ea, fiind si neforjata n-a putut.
    Acum poate s-au mai curatat injectoarele

    Leave a comment:


  • ham04
    replied
    Originally posted by ham04 View Post
    am atins cu un preferance 1.4 viteza de 178 km/h pe E 85. Nu e o masina care sa te faca sa-ti doresti sa mergi si a doua oara cu viteza asta, mai ales daca bate vantul din lateral e destul de periculos. Recent am condus un Laureate tot cu 1.4 si mai mult de 120 km/h nu prindea sub nici o forma, pedala de acceleratie era la podea si am tinut-o cred 5 minute, dar degeaba...ramanea la 120. Masina nu a fost forjata vreodata sau sa se conduca sportiv cu ea, si are si putini km ( 26 000 km ) Aveti vreo idee care ar fi problema?
    Am mai incercat inca o data sa vad ce poate masina, si de data asta a atins 140 km/h si mai putea. Uimitor, pt ca am mers pe acelasi drum, aceleasi conditii...In schimb stabilitatea lasa de dorit la viteza, si asta datorita amortizoarelor de proasta calitate, iar daca franezi tare de la viteza aia, ai mari sanse sa faci cunostinta cu Sfantul Petru :|

    Leave a comment:


  • dj_dragos
    replied
    vreau sa spun un lucru,de preferabil pt cine are drum in strainatate.pe autobanda in germania sau oriunde altundeva sa incerce sa atinga tot speed-ul acolo ca sigur tarlaua nu se termina si daca sunt curbe nu sunt deloc periculoase,bine acum depinde si care autoband,dar cel mai bine asta ar fi.

    Leave a comment:


  • darksid3
    replied
    Ar trebui verificata intr-un service bun.
    Un Logan 1.4 prinde cam ~125 km/h in treapta a 3-a.

    Leave a comment:


  • ham04
    replied
    am atins cu un preferance 1.4 viteza de 178 km/h pe E 85. Nu e o masina care sa te faca sa-ti doresti sa mergi si a doua oara cu viteza asta, mai ales daca bate vantul din lateral e destul de periculos. Recent am condus un Laureate tot cu 1.4 si mai mult de 120 km/h nu prindea sub nici o forma, pedala de acceleratie era la podea si am tinut-o cred 5 minute, dar degeaba...ramanea la 120. Masina nu a fost forjata vreodata sau sa se conduca sportiv cu ea, si are si putini km ( 26 000 km ) Aveti vreo idee care ar fi problema?

    Leave a comment:


  • stefannt
    replied
    eu iam dat 160 pe ceas la 1.4 al meu,da parea destul de instabila...mai mult cu suspensia stock nu stiu ce sa zic

    Leave a comment:


  • Octavian
    replied
    Da da....sigur
    La 150-155 ajungi ''repede'' ca sa zic asa (pe tr IV) dupa care se mai intinde oleaca la 160-165 (in urmatorii 2-3 kilometrii) si dupa care....trebe rabdare si muuuult drum drept (fara panta ca scade viteza) ca sa vezi pe ceas un ~170. Cert e ca 5-6 kilometrii nu-ti ajung (cu o plecare de la 80/h sa spunem).

    Leave a comment:


  • mumus
    replied
    eu in 2-3 km am prins 150....deci cred ca in 5-6 km prinzi si top speadul

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google