Viteza Maxima 1.4 MPI

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Red_Alin
    replied
    Nu numai de caine.Mie de la 140 imi tremura picioarele.Cel putin in Logan

    Leave a comment:


  • Octavian
    replied
    ....si nu-ti era frica de cainele ala ca putea sa moara de frica la viteza aia in Logan?

    Leave a comment:


  • V@ly 1.4 MPI
    replied
    @seba: eu afirm doar din punctul meu de vedere.Am logan cu abs si sincer nu sunt este chiar atat de bun ca pe alte masini gen vw,mercedes saul altele.Poate cu ceva in plus la acest Bosch 8.0 ar conta mai mult pt o frana mai stabila si mai eficienta,ceva gen ESP sau altele care se gasesc la masinile mai sus amintite.Oricum eu am mentionat mai sus ca decat fara abs mai bine cu el.
    @octavian: deacord cu tine la garda la sol si inaltimea masinii.In ceea ce priveste garda la sol se pot pune prelungiri ale barilor fata+spate,ceea ce va mai cobora din garda inalta.In ceea ce priveste stabilitatea Loganului,eu aveam 5 persoane + un caine la 35 kg in masina si portbagajul plin de bagaje.Cred ca de aici si "impresia" mea ca Loganul 1.4 MPI este stabil la 170 km/h.Repet,aceasta e parerea mea.

    Leave a comment:


  • Octavian
    replied
    Originally posted by V@ly 1.4 MPI View Post
    MIrcea eu am mers cu a mea cu 170 pe A2 si nu mi-i s-a parut instabila.............
    Nu e instabila, e foarte instabila.
    Orice din clasa supermini (sau cum i-o zice) Corsa, Fabia, Fiesta, Polo, Punto, Clio, sta mai bine pe drum la 150-170.
    Loganu e penalizat din doua parti: garda la sol ceva cam mare + pavilionul inexplicabil de inalt (oameni la 1,90-2,0m am vazut ca au mai bine de un lat de palma de la cap la pavilion).

    Leave a comment:


  • Seba
    replied
    pe renou, mercedes si folxvagan e bun, pt noi nu e...

    Leave a comment:


  • V@ly 1.4 MPI
    replied
    de acord cu tine cristi dar nu mi-i se pare eficient pe logan.Eu asta ziceam.
    PS eu aici inchei off

    Leave a comment:


  • Cristi_LCD
    replied
    ABS-ul asta de pe "Golan" este unul dintre cel mai des folosite de producatorii auto.

    Leave a comment:


  • V@ly 1.4 MPI
    replied
    MIrcea eu am mers cu a mea cu 170 pe A2 si nu mi-i s-a parut instabila.Despre frana ce sa zic,am abs dar nu mi-i se pare cine stie ce abs-ul asta de pe "Golan".Ceea ce pot spune cu siguranta este ca este mai bine sa fie decat sa nu fie deloc,mai ales la logan.

    Leave a comment:


  • Myrcea21
    replied
    Salut sunt nou pe aici si am vazut ca se vorbeste de viteza... uni chiar exagereaza cu "180 lejer" la un logan 1.4 MPI. Si eu tot 1.4 am si eu am mers aproape 175 KM/h si trebuia sa tin bine de volan ca nu este stabila fata de o super nova.

    Loganul este zlab si franele.......eu ma patit pe transfagarasanu sa pierd surubul de la etrier........asa nu mai zic nimic.....sunt putin dezamagit de logan
    Last edited by Myrcea21; 22 September 2009, 15:39. Reason: Automerged Doublepost

    Leave a comment:


  • andrushk_mib
    replied
    Fac si eu putin off, dar trebuie sa explic postul meu de mai sus, ca sa nu zica cineva ca sunt de parere ca pentru a stabiliza masina, ea trebuie ingreunata. Clar masina goala va merge mult mai bine decat masina incarcata, cu orice bagaje ar fi. Dar din experienta am constatat ca daca ai doua valize grele, comportamentul masinii va fi mai bun daca le pui in spatele scaunelelor decat in portbagaj

    Leave a comment:


  • Cezar
    replied
    Sa-mi scuza-ti off-topicul insa trebuie sa intervin: Octaviane, sacii de glet cu 20 kg, cele de CM9 au 25.
    Mortal, de-a dreptul

    Leave a comment:


  • Octavian
    replied
    Nu nu, sacii de glet (sau adeziv de faianta) sunt buni ca au 25 de kile.
    Folosesti 3 saci: unu pe podea in dreapta fata si ceilalti doi in spate stanga si dreapta.
    Va merge leizar, stabila ca un bemve si ia 180/h lejer.

    Leave a comment:


  • andrushk_mib
    replied
    Originally posted by Ceayna View Post
    daca e goala masina pentru stabilitate sunt necesari 2 saci de ciment aplasati central in portbagaj...
    Mai bine ii amplasezi in spatele scaunelor din fata. Daca ii pui in portbagaj mergi bine in linie dreapta, pentru ca la anumite curbe s-ar putea sa te depaseasca spatele daca intri prea tare (seba, corecteaza-ma daca gresesc) si cum la noi sunt numa doua autostrazi vrei nu vrei, in rest dai si de curbe
    Last edited by andrushk_mib; 17 September 2009, 19:38.

    Leave a comment:


  • Seba
    replied
    arata "perfect real" la o singura viteza, oricat ai mesteri la el. pt orice km/h in plus sau in minus fata de viteza aia "mesterita", ai eroare de afisaj...mica, dar exista.

    Leave a comment:


  • Cezar
    replied
    La 6000 rpm ai 160 km/h in tr 4.
    Daca nu, atunci ori dat ceasul inapoi, ori iti patineaza ambreiajul.
    Cat despre 120/130 km/h cu un consum de 5.5, se poate doar daca cu 50 km in urma ai coborat Transfagarasanul, ori mergi in fata unei camionete mari ( incercat de catre mine, stand in spatele unui Dodge Ram).
    In rest, masina mananca intre 6.5 si 7. Putand urca si mai mult depinzand de starea anvelopelor si conditiile atmosferice.
    Last edited by Cezar; 15 September 2009, 20:06.

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google