Cel putin in Logan
Viteza Maxima 1.4 MPI
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
....si nu-ti era frica de cainele ala ca putea sa moara de frica la viteza aia in Logan?
Leave a comment:
-
@seba: eu afirm doar din punctul meu de vedere.Am logan cu abs si sincer nu sunt este chiar atat de bun ca pe alte masini gen vw,mercedes saul altele.Poate cu ceva in plus la acest Bosch 8.0 ar conta mai mult pt o frana mai stabila si mai eficienta,ceva gen ESP sau altele care se gasesc la masinile mai sus amintite.Oricum eu am mentionat mai sus ca decat fara abs mai bine cu el.
@octavian: deacord cu tine la garda la sol si inaltimea masinii.In ceea ce priveste garda la sol se pot pune prelungiri ale barilor fata+spate,ceea ce va mai cobora din garda inalta.In ceea ce priveste stabilitatea Loganului,eu aveam 5 persoane + un caine la 35 kg in masina si portbagajul plin de bagaje.Cred ca de aici si "impresia" mea ca Loganul 1.4 MPI este stabil la 170 km/h.Repet,aceasta e parerea mea.
Leave a comment:
-
Nu e instabila, e foarte instabila.Originally posted by V@ly 1.4 MPI View PostMIrcea eu am mers cu a mea cu 170 pe A2 si nu mi-i s-a parut instabila.............
Orice din clasa supermini (sau cum i-o zice) Corsa, Fabia, Fiesta, Polo, Punto, Clio, sta mai bine pe drum la 150-170.
Loganu e penalizat din doua parti: garda la sol ceva cam mare + pavilionul inexplicabil de inalt (oameni la 1,90-2,0m am vazut ca au mai bine de un lat de palma de la cap la pavilion).
Leave a comment:
-
de acord cu tine cristi dar nu mi-i se pare eficient pe logan.Eu asta ziceam.
PS eu aici inchei off
Leave a comment:
-
ABS-ul asta de pe "Golan" este unul dintre cel mai des folosite de producatorii auto.
Leave a comment:
-
MIrcea eu am mers cu a mea cu 170 pe A2 si nu mi-i s-a parut instabila.Despre frana ce sa zic,am abs dar nu mi-i se pare cine stie ce abs-ul asta de pe "Golan".Ceea ce pot spune cu siguranta este ca este mai bine sa fie decat sa nu fie deloc,mai ales la logan.
Leave a comment:
-
Salut sunt nou pe aici si am vazut ca se vorbeste de viteza... uni chiar exagereaza cu "180 lejer" la un logan 1.4 MPI. Si eu tot 1.4 am si eu am mers aproape 175 KM/h si trebuia sa tin bine de volan ca nu este stabila fata de o super nova.
Loganul este zlab si franele.......eu ma patit pe transfagarasanu sa pierd surubul de la etrier........asa nu mai zic nimic.....sunt putin dezamagit de logan
Leave a comment:
-
Fac si eu putin off, dar trebuie sa explic postul meu de mai sus, ca sa nu zica cineva ca sunt de parere ca pentru a stabiliza masina, ea trebuie ingreunata. Clar masina goala va merge mult mai bine decat masina incarcata, cu orice bagaje ar fi. Dar din experienta am constatat ca daca ai doua valize grele, comportamentul masinii va fi mai bun daca le pui in spatele scaunelelor decat in portbagaj
Leave a comment:
-
Sa-mi scuza-ti off-topicul insa trebuie sa intervin: Octaviane, sacii de glet cu 20 kg, cele de CM9 au 25.
Mortal, de-a dreptul
Leave a comment:
-
Nu nu, sacii de glet (sau adeziv de faianta) sunt buni ca au 25 de kile.
Folosesti 3 saci: unu pe podea in dreapta fata si ceilalti doi in spate stanga si dreapta.
Va merge leizar, stabila ca un bemve si ia 180/h lejer.
Leave a comment:
-
Mai bine ii amplasezi in spatele scaunelor din fata. Daca ii pui in portbagaj mergi bine in linie dreapta, pentru ca la anumite curbe s-ar putea sa te depaseasca spatele daca intri prea tare (seba, corecteaza-ma daca gresesc) si cum la noi sunt numa doua autostrazi vrei nu vrei, in rest dai si de curbeOriginally posted by Ceayna View Postdaca e goala masina pentru stabilitate sunt necesari 2 saci de ciment aplasati central in portbagaj...Last edited by andrushk_mib; 17 September 2009, 19:38.
Leave a comment:
-
arata "perfect real" la o singura viteza, oricat ai mesteri la el. pt orice km/h in plus sau in minus fata de viteza aia "mesterita", ai eroare de afisaj...mica, dar exista.
Leave a comment:
-
La 6000 rpm ai 160 km/h in tr 4.
Daca nu, atunci ori dat ceasul inapoi, ori iti patineaza ambreiajul.
Cat despre 120/130 km/h cu un consum de 5.5, se poate doar daca cu 50 km in urma ai coborat Transfagarasanul, ori mergi in fata unei camionete mari ( incercat de catre mine, stand in spatele unui Dodge Ram).
In rest, masina mananca intre 6.5 si 7. Putand urca si mai mult depinzand de starea anvelopelor si conditiile atmosferice.Last edited by Cezar; 15 September 2009, 20:06.
Leave a comment:

Leave a comment: