Probleme Tehnice Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by nelu_242000 View Post
    Când se aude zgomotul, opreste aerul din interior si vezi daca mai face.
    Eu cred ca este de la aeroterma, sau ventilatorul de aer, ce o fi.
    nuu, in nici un caz ! totul este stins ! zgomotul este dat parca de o supraturare a motorului ! dar nici asta nu e ! nu se supratureaza !
    nici un mecanic nu stie !
    cineva zicea ca ar fi un senzor pe blocu motor care comanda injectia si aceasta ar fi cauza !
    astept sa vad daca a mai avut cineva acest zgomot

    Comment


    • Bună seara. Astăzi mi s a aprins 2 martori fără alte simptome. Este vb de martorul multifuncțional(ala cu line în zig zag) și cel de esp. Mașina este un Logan din 2013 cu motor de 1.2.practic pun contactul și chiar și după ce pornește motorul rămân aprinde portocaliu. Pana o pun pe tester, ce ar putea fi, în mare? Eu M am gândit la ceva senzori esp. Mulțumesc anticipat.

      ​​​​​

      Comment


      • La mine s-au aprins in februarie martorii de ABS, ESP, multifunctional si presiune roti (e indirect, din senzorul ABS; masina din 2016). A fost un senzor ABS care nu mai facea bine contact, insa a trebuit si curatat rulmentul dreapta-fata; cred ca se deplasase senzorul.

        Insa aveam si alte simptome, adica nu aveam ABS si ESP. Poti sa verifici ABS-ul si ASR-ul (traction control). ESP-ul e mai dificil de verificat.

        Comment


        • revin si eu cu o problema minora, pe la 65.000 km s a spart cutia de viteze. Am inlocuit o cu totul, initial am vrut sa vad ce este spart prin ea, dar m am lasat de pasiunea asta. Precizez ca niciodata n am carait-o, uleiul era schimbat in ea de pe la 58.000 km. Eram in treapta a doua, am accelerat-o si a crapat.
          laureate 1.5l, albastru marin

          Comment


          • Cutie manuala sau automata ?

            Comment


            • In mod clar este manuala. Robotizata nu ai cum sa o carai nici macar daca mergi in M. In plus nici nu este relevant. Practic este exact aceeasi cutie de viteze si la manuala si la robotizata, difera doar un pic carcasa exterioara.

              Comment


              • cutie manuala 5 trepte jr5-336, an 2014, 1.5 dci 90 cp.
                Last edited by ten; 29 March 2019, 22:23.
                laureate 1.5l, albastru marin

                Comment


                • revin si eu cu o problema minora, pe la 65.000 km s a spart cutia de viteze. Am inlocuit o cu totul, initial am vrut sa vad ce este spart prin ea, dar m am lasat de pasiunea asta. Precizez ca niciodata n am carait-o, uleiul era schimbat in ea de pe la 58.000 km. Eram in treapta a doua, am accelerat-o si a crapat.
                  ''Problema minora'' zici ? Iti admir echilibrul si starea de calm ,dar sa se sparga cutia de viteze la 65000 km e AIUREA RAU !
                  Ori esti ghinionist ori fiabilitatea unor componente garantate aproape ''pe viata'' scade vertiginos spre zero !E ca si cum distributia ar cadea pe la ...6500-10000 km ! Ma gandesc ca la Loganul 1.4 din 2005 am schimbat primul cap de bara la 96000km !!!

                  Comment


                  • Azi am făcut schimbul de ulei și am constatat urme de ulei la capacul de plastic de lângă cutie, care se învecinează cu baia de ulei. Mașina are 84600 km, nu ma așteptăm să apară asa repede probleme la cutie. Va rog sa ma ajutați, ce cauze ar putea produce acea scurgere. Săptămâna viitoare, oricum merg în service pt alte piese/consumabile de înlocuit. O seara buna.
                    You do not have permission to view this gallery.
                    This gallery has 4 photos.

                    Comment


                    • Urmează sa schimb bascula pe partea dreapta peste o săptămână.

                      Comment


                      • În curand vor face astia mașini pe care sa le inlocuim la 5 ani de zile ..

                        Comment


                        • am o impresie cum c-ai ramas putin in urma: ei le-au facut, deja; si, unii, le folosesc.

                          Comment


                          • Dacă te porți cu masina ca un bibelou, km putini, normal ca e cea mai fiabila mașina. La 54k am schimbat burduful la cutie, noroc ca mai era în garanție.

                            Comment


                            • Trebuie data cutia jos si investigat de unde vine uleiul, eu zic ca scurgerea provine fie de la simeringul ax central cutie , fie de la simeringul din spatele volantei.
                              Din alta parte nu cred ca are de unde sa curga ulei , eu stiu ca si la tine ambreiajul este pe sufa.
                              Vazand si capatul planetarei drepte fiind transpirat de ulei , tind sa cred ca-i din partea cutiei si aceasta scurgere.
                              sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                              Comment


                              • Verifica uleiul la cutie si daca este cazul completeaza. Poate sa fie de oriunde, inclusiv un mecanic destept care a varsat niste ulei la schimb, si pe sus a sters dar pe jos a neglijat. E foarte putin ulei si foarte multe masini au umezita zona aia. Nu iti face probleme cat nu vezi picatura jos pierderea e absolut neglijabila. Poate fi si un semering neetans. Iti dai seama dupa mirosul uleiului daca e din motor sau cutie.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google