Probleme Tehnice Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Sigur ca motorul se incalzeste sensibil mai repede daca pleci imediat de pe loc mai ales ca este din aluminiu. Dupa cum am spus din start este un atribut al motoarelor moderne. Cu 1,5 dCi puteai pleca ca din pusca imediat. Doar iarna, la pornire si la temperaturi scazute bine de tot, se auzeau cateva secunde niste zgomote dubioase la motor dar dupa aia pleca fara poticneli. Motorul avea 140.000 km si mergea brici. Nici alte motoare cu care am mers, fie ele benzinare turbo, benzinare aspirate sau "motorinare" nu aveau fluctuatii la ralanti. Toate, odata pornite, "inghetau" la turatia de ralanti. Nu stiu cum face 0,9 TCe in varianta euro 5, dar pe euro 6 am eu asa o senzatie ca au cam impiedicat calutii din herghelie la plecarea de pe loc tocmai pentru a se incadra in norma de poluare. Daca-i asa sau nu, nu am eu de unde stii cu certitudine, pot doar specula. Stiu doar ca uneori are fluctuatii relativ mari la ralanti mergand in cazuri extreme pana la oprirea motorului si pentru a le evita prefer ca imediat ce ma sui in masina sa pornesc motorul si dupa aceea sa-mi leg centura, sa pornesc clima, sa mai caut printre posturile radio si dupa vreo 30 de secunde sa o iau usurel din loc in D. In maxim 200 metri lucrurile revin la normal si masina se comporta fara repros.
    Cu noul aspirat de 1 litru si cu 1,2 nu am mers si sunt curios ce comportament au la ralanti.
    Last edited by gabrieln1960; 9 June 2019, 21:25.

    Comment


    • @ gabrieln1960, ce bine si frumos spus.
      Cam aceleasi tabieturi le am si eu la pornire si plecarea de pe loc.
      As mai adauga doar ca si tractorasul turbat Euro6 are calutii impiedicati. Si cat de curand ii voi mai da ceva jaratec. Eu nu am oscilatiile de turatie de care spun alti colegi dar m-am saturat sa se tot chinuie motorul.

      Comment


      • Dumnezeu stie cand ajunge motorul la temperatura optima, caci desteptii de la uzina au considerat ca nu ne trebuie afisaj pentru asta....

        La iarna vreti sa-mi spuneti ca nu o sa pot sa stau cu ea pornita ca sa se incalzeasca sa se topeasca zapada...? Uneori cu fosta masina stateam si 20-30 minute cat dadeam zapada de pe ea si de langa ea.... in timpul astam, cu -10 grade afara, aeroterma deja baga aer cald si plecam la drum cu masina semi-incalzita.

        Comment


        • 1,2 are relantiul stabil, la 750 rot/min după circa 1 min, timp în care scade progresiv de la 1200 rot/min de la pornire.

          Comment


          • Originally posted by Maskatu View Post

            Dumnezeu stie cand ajunge motorul la temperatura optima, caci desteptii de la uzina au considerat ca nu ne trebuie afisaj pentru asta....

            La iarna vreti sa-mi spuneti ca nu o sa pot sa stau cu ea pornita ca sa se incalzeasca sa se topeasca zapada...? Uneori cu fosta masina stateam si 20-30 minute cat dadeam zapada de pe ea si de langa ea.... in timpul astam, cu -10 grade afara, aeroterma deja baga aer cald si plecam la drum cu masina semi-incalzita.
            Cred ca ai inceput gresit "relatia" cu masina ! Bucura-te frate de masina, ca e noua, nu mai te ingrijora pentru toate prostiile citite pe forum!
            La iarna intri in masina (cand ai dat suficienta zapada ca sa poti deschide usa ) o pornesti, apoi continui linistit sa cureti zapada. Cand ai terminat te urci la volan si pleci! Eu fac chestia asta de patru ani si nu are nici pe dracu' !
            Iarna cand nu e zapada de dat, dureaza mai putin dar tot trebuie sa degivrez parbriz si geamuri laterale! Oricum 0.9 are o problema cu mersul la rece si dupa 2-3 minute la ralanti va merge mai "rotund".

            Comment


            • Pai ce rau poate sa faca unui motor nou (care si a trecut perioada pioneratului) faptul ca il lasi sa se incalzeasca cat timp dai zapada de pe masina sau o dezgheti?
              Plus ca incepe sa bage si putin aer caldut.
              Ca doar trebuie sa facem asa cum scrie litera cu litera manualul: " In loc sa incalziti motorul in stationare, conduceti moderat......".
              Last edited by Gil26; 10 June 2019, 18:48.

              Comment


              • Mno daca tot o am de noua, vreau sa am grija de ea, ca deaia am luat masina noua. Hai ca 20-30 minute sunt multe dar 10-15 minute nu cred ca-i bai sa stai cu ea pe loc. Da polueaza stand dar este Euro 6...

                Comment


                • Bineinteles ca nu parcata cu spatele sub geamul cuiva. Iar daca tinem la poluare atunci trecem pe electrice daca ne tine buzunarul.
                  Eu sunt de moda veche, chiar si vara o las 1-2 minute la relanti inainte sa plec de pe loc.
                  Se pare ca Dacia face totusi masini fiabile. De ceva timp nu s-au mai postat probleme majore pe acest topic.

                  Comment


                  • Da, astept iarna sa vad cum se comporta polizorul de sub capota. Acum cand au mai fost 10-15 grade de dimineata, parca avea un usor tremurat pana se incalzea motorul. Azi dimineata mi-a taiat si start stopul. Ajungeam la semafor si cand ma opream aparea sageata aia in forma de cerc taiata. Probabil nu ii placea ei ceva. Stiu ca si fosta masina facea la fel deci nu e panica. Dupa cativa km a inceput sa intre start stop.

                    Comment


                    • Lui 0.9 nu-i place umezeala! Stiu, suna aiurea dar se comporta mai bine la -10 ° decat la +5 si umiditate mare.

                      Comment


                      • Originally posted by Maskatu View Post
                        Da, astept iarna sa vad cum se comporta polizorul de sub capota. Acum cand au mai fost 10-15 grade de dimineata, parca avea un usor tremurat pana se incalzea motorul. Azi dimineata mi-a taiat si start stopul. Ajungeam la semafor si cand ma opream aparea sageata aia in forma de cerc taiata. Probabil nu ii placea ei ceva. Stiu ca si fosta masina facea la fel deci nu e panica. Dupa cativa km a inceput sa intre start stop.
                        Sistemul stop-start are nevoie de mai multe conditii indeplinite cumulativ ca sa functioneze, baterie incarcata peste 85%, temperatura motor la 90 de grade, temperatura exterioara in intervalul 0-30 de grade.
                        Last edited by liviunvl; 11 June 2019, 12:30.

                        Comment


                        • Da stiu ca sunt un cumul de factori care il activeaza. Probabil era prea mare umezeala, cum a scris si colegul mai sus. Ce-i drept, abia se terminase o ploaie torentiala si incepuse alta...

                          Comment


                          • Originally posted by Maskatu View Post

                            Dumnezeu stie cand ajunge motorul la temperatura optima, caci desteptii de la uzina au considerat ca nu ne trebuie afisaj pentru asta....
                            O posibila solutie.
                            screenshot.jpg



                            Comment


                            • Frumos!
                              Dar cum (cu ce)?

                              Comment


                              • Pai asa pot sa pun si eu obd-ul cu bluetooth pe ea si deschid aplicatia. Era vorba de afisare permanenta din masina, insa e o idee si asta pe timpul iernii...

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google