Probleme Tehnice Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Se degreseaza? Sau se greseaza? Sunt un pic comfuz!

    Comment


    • Se unge. Cu vaselina siliconica sa ceva de genul. E simplu, daca ai chef poti sa o rezolvi acasa. Intai incerci cu un spray siliconic. Pui o hartie sub pedala sa nu murdaresti mocheta si aplici un pic de spray cu paiul acela care iti permite sa dai precis unde ai nevoie.

      Comment


      • Astea noi au pedala de ambreiaj din plastic, axul e metalic și între sunt niște bucși din teflon - se poate gresa cu vaselină siliconică și/sau care vrea demontează tot ansamblul și la montare elimină și jocul stânga dreapta
        Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

        Comment


        • asa ce noutate ne spui, si loganu 1 are pedala de ambreiaj din plastic

          Comment


          • Deci (asa cum se incepe o fraza academica) pedala de ambreiaj se "manjeste" cu un spray cu ar fi w40 sau cum se cheama, sau cu orice spray lubrifiant, in zona de sus, unde culiseaza. Asa am facut la L1, la L2 n-am "deranjamente" de genul asta. La L2 ma deranjeaza cand schimb vitezele dar inca nu am descoperit solutie pentru asta. Cred ca o alta cutie ar fi o solutie potrivita

            Comment


            • Originally posted by george.sce View Post
              asa ce noutate ne spui, si loganu 1 are pedala de ambreiaj din plastic
              Logan II ph1 are pedala de ambreiaj din metal, deci o pedală de plastic e noutate

              https://www.loganclub.ro/forum/filed...tch?id=3135850

              de aici https://www.loganclub.ro/forum/forum...-control/page4


              atenție la data postării!
              Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

              Comment


              • Am inceput sa folosesc turatira crescuta la prima pornire fara a mai astepta stabilirea la ralanti.
                Pornesc motorul, deschid poarta (aprox 30 secunde), ies din curte (fara a accelera, doar cu turatia marita a primei porniri), inchid poarta, plec.
                Nu am avut probleme de mers gatuit, tremurat sau alte comportamente.
                Logan 0.9 TCe 2018

                Comment


                • Poi, nu asa zice si la " carte " ?

                  Comment


                  • Da, asa zice, dar practica spune sa asteptam stabilirea turatiei la ralanti....(care acum a crescut de la 20-40 secunde la 2-3 minute)
                    Inca un aspect ...nu accelerez la iesirea din curte, iar primii 200 m nu depasesc 2000 ture...fac slalom
                    Logan 0.9 TCe 2018

                    Comment


                    • You do not have permission to view this gallery.
                      This gallery has 1 photos.

                      Comment


                      • Nu as asocia prima pornire + plecare de pe loc cu incalzirea motorului.
                        Logan 0.9 TCe 2018

                        Comment


                        • Sau asa cum spunea si t0rquemada: fiecare face ce vrea cu masina, pe banii si pe barba lui.

                          Comment


                          • anduvirgil -eu zic ca sunt interdependente.

                            Comment


                            • Nu avea cum sa scrie Dacia in manual ca trebuie sa se incalzeasca motorul inainte de a pleca de pe loc macar din doua motive: unul ar fi ca la masinile moderne teoretic ar trebui sa nu se mai practice asa ceva si al doilea tine de ecologie. Daca stai sa incalzesti motorul consumi combustibil suplimentar iar daca consumi mai mult automat si poluezi mai mult.

                              Ar mai fi si al treilea motiv despre care nu o vedem scris ceva niciodata, cel putin in documentele oficiale de uzina. Cred ca ati ghicit cu totii, este vorba de instabilitatea turatiei la ralanti imediat dupa pornirea motorului. Daca dimineata, cand este racoare, nu ciupesc o idee acceleratia cand tinde sa revina undeva spre 1000 rpm, nu astept maxim 30 de secunde pana la o oarecare stabilizare si plec cu D, uneori masina da in nas daca o calc mai tare iar alteori schimbarile, cam pana la a treia, sunt cumva mai "abrupte" si ai senzatia ca te dai in leagan. Daca plec manual si lungesc cat vreau schimbul nu se mai intampla dar trebuie sa o duc undeva peste 3000 pentru a schimba si nu-mi place sa fac asta cu motorul rece chiar daca la "turbatele noastre" se spune ca le plac turatiile mari. Poate ca le-or place, nu zic nu, dar eu sunt de moda veche si cred ca plecarea de pe loc imediata, fara o minima incalzire, cel putin in sezonul rece, poate duce la o ungere deficitara a elementelor turbocompresorului.

                              Totusi, din punctul meu de vedere, sunt doar niste neplaceri minore care nu-mi strica de loc placerea oferita de acest 0,9 TCe.

                              Comment


                              • Elementele alea ale turbinei se ung primele la pornirea motorului. Daca se defecteaza pompa de ulei - putin probabil, turbina e prima care te paraseste. La pornirea la rece uleiul ajunge la axa cu came un pic mai tarziu. Secunde intarziere adica. Poti pleca imediat dupa pornirea motorului, e mai bine pt motor, se incalzeste mai repede.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google