Probleme Tehnice Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Daca omului ii placea mai mult matizul, care e problema?

    Comment


    • Originally posted by wolfiqed View Post
      Azi n-a plouat sa zici ca s-a acumulat alta apa asa ca nu stiu ce sa cred cu simptomatologia asta.
      Voi aţi observat câtă umezeală este în aer (ceaţă), chiar şi fără să plouă, la care trebuie să adăugaţi şi temperaturile de sub 0 grade Celsius înregistrate dimineaţa?
      Toate această umezeală pătrunde şi există şi în compartimentul motor, iar ca să vă convingeţi, ridicaţi dimineaţa capota înainte să porniţi motorul şi analizaţi atent acest lucru.

      Ca atare, după ce porniţi motorul, chiar dacă circulaţi cu maşina pe distanţe scurte, acesta totuşi se încălzeşte. Iar atunci când îl opriţi este normal ca acesta să degaje în jurul lui căldură, care ţinând cont de temperatura exterioară scăzută, face să se producă o uşoară evaporare a umezelii de care pomeneam mai înainte, adică acel abur pe care l-aţi observat că se ridică de sub capotă.
      Nu trebuie să vă îngrijoraţi absolut deloc, deoarece este doar un banal fenomen fizic, nimic mai mult.

      Comment


      • Originally posted by Oti View Post
        Sunt nevoit sa reactionez, drumurile pe care le fac cu masina nu le fac de placere......i-mi practic meseria, nu este bine sa spui ca "nu exista" sau "niciodata".....cu Matizul am mers 80kKm, 10% au fost de acest tip si sa comportat mai bine decat Sandero....., in sate gasesti drumuri acoperite cu balast de zici ca esti pe plaja, vezi foto Balanesti, intersectia cu pricina unde m-am chinuit, poze facute vara, noroc cu G...Maps.....
        nicio panta de acolo nu are mai mult de 10-12 grade
        sigpic

        Comment


        • Panta de 12 grade inseamna ( sin 12 = 0.2 ) exact panta de 20% ( 20 m inaltare de drum ) la 100 metri parcursi, 20/100 = 0.2, sin 12 = 0.2

          Nicaieri in tara asta n-am vazut drum marcat cu indicator triunghiular contur rosu de atentionare " panta 20 % ", am vazut " panta 10% ", cred ca si " panta 12 % ", 20% niciodata .
          Un inginer de drumuri si poduri poate ne lamureste, ei asta invata la scoala aia a lor, constructia de drumuri si cit e admis panta maxima, e un normativ.
          Pina atunci, poate imi spui si mie unde ai vazut tu " panta 20% " sa ma duc si eu pe acolo cind voi avea timp

          Comment


          • Iar am dat-in balarii, nu sunt nostalgic dupa Matiz, nu am condus alta masina ca sa fac comparatie, cred ca un Logan ph1 cu motor de 1.6 fara ESP+ASR face mult mai bine fata drumurilor prezentate, in legatura cu gradele alea din figura cu erorile de apreciere corespunzatoare pentru care sunt de condamnat....tineti cont ca nici un drum nu este uniform, pot aparea denivelari pe lungimi de 2m care pot duce la cresterea unghiului....dar problema principala este combinatia de motor anemic de 1.2 cu ESP+ASR care pot creea probleme in anumite conditii......
            Attached Files
            „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

            Comment


            • in continuare nu ai inteles ca intra ASR pentru ca ai pierdut aderenta, NU pierzi aderenta pentru ca intra ASR.

              Comment


              • nu sunt specialist in offroad, cineva care se pricepe poate detalia cand un SUV foloseste ESP+ASR si cand nu, in ce conditii de teren se trece totul pe manual..., este cum ai reduce puterea motorului unui vapor cu zbaturi findca acestea aluneca (patineaza) in apa.....
                „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

                Comment


                • Probleme Tehnice Logan II

                  Pe offroad nu prea se folosesc aceste sisteme
                  La offroad se folosesc masini cate au 2,3,4 diferentiale blocabile si nu mai ai mevoie de sisteme


                  Sent from my iPhone using Tapatalk
                  sigpic

                  Comment


                  • Ca sa nu va mai certati pe pante de diferite "grade" ....mai jos este un video cu o panta de 40 de grade .....daca si loganul il urca fara probleme atunci toate masinile de teren is un fleac .....va las pe voi sa decideti si sa comentati .....40 de grade https://www.youtube.com/watch?v=-Y1kqaKYntI

                    Comment


                    • Sa ti minte postul asta.
                      Astept sa se mai usuce afara sa ma duc la panta mea de incercari numai ca aia e de pamant
                      Nu stiu cate grade are dar daca sunt 40 sigur ma fac critza
                      sigpic

                      Comment


                      • la acel post drumul e cel de 40 de grade REAL

                        Comment


                        • Originally posted by stoicanu View Post
                          Sa ti minte postul asta.
                          Astept sa se mai usuce afara sa ma duc la panta mea de incercari numai ca aia e de pamant
                          Nu stiu cate grade are dar daca sunt 40 sigur ma fac critza

                          Am sa pun gagica la treaba si asa se face ca e fata mare, fac si un filmulet erotic cu "traseul parcurs"....cand o sa am timp.....
                          „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

                          Comment


                          • Originally posted by Ampt View Post
                            Voi aţi observat câtă umezeală este în aer (ceaţă), chiar şi fără să plouă, la care trebuie să adăugaţi şi temperaturile de sub 0 grade Celsius înregistrate dimineaţa?
                            Toate această umezeală pătrunde şi există şi în compartimentul motor, iar ca să vă convingeţi, ridicaţi dimineaţa capota înainte să porniţi motorul şi analizaţi atent acest lucru.

                            Ca atare, după ce porniţi motorul, chiar dacă circulaţi cu maşina pe distanţe scurte, acesta totuşi se încălzeşte. Iar atunci când îl opriţi este normal ca acesta să degaje în jurul lui căldură, care ţinând cont de temperatura exterioară scăzută, face să se producă o uşoară evaporare a umezelii de care pomeneam mai înainte, adică acel abur pe care l-aţi observat că se ridică de sub capotă.
                            Nu trebuie să vă îngrijoraţi absolut deloc, deoarece este doar un banal fenomen fizic, nimic mai mult.
                            Am lamurit problema asta pana la urma. Multumesc de feedback!

                            Am facut totusi exces de zel si am ajuns pana la service, au verificat-o baietii si au spus ca ne revedem la revizia de 20.000 km!

                            Comment


                            • LOL. Asta e arhistiuta. Sa vezi cand speli masina iarna la -5 grade la pranz si soare cu dinti. Vreo 10 min ai aburi de sub capota, pana se evapora toata dupa incalzirea motorului corespunzator. Eu la Solenza prin 2005 ma speriasem asa, pana mi-am dat seama ca numai pe vreme cu umezeala mare si dupa spalatorie aveam acei aburi.

                              Comment


                              • Arhistiusta, dar nu de mine , plus ca a facut asa dupa ceva timp. In fine, m-am alarmat degeaba...dar mi-a fost teama sa nu fie vreo problema!

                                Am observat ca imi scartie usor scaunul din dreapta. Am condus o doamna mai agabaritica la un momentdat si de atunci aud un mic scartait. Pe loc cand imping cu mana in el la fel se aude. La cel al pasagerului facand acelasi lucru nu se aude.

                                Deci ce suruburi sa strang la cel din dreapta ?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google