Revizii Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Acu, ar trebui sa le fac o reclamatie la vocea clientului sa le spun ca nu au montat-o din fabrica.
    Acolo este langa admisie, de unde trage aer din radiator, pana in filtru, la Cristi era mai curat filtrul de aer, probabil ca mai protejeaza si acea garnitura. Cei care aveti 1.2, puteti sa verificati daca aveti acea garnitura?

    Comment


    • Da , stiu de acea garnitura , eu o am , fa reclamatie la vocea clientului cum ca-ti lipseste , iti intra pe acolo aer nefiltrat ceea ce e super nasol.Eu tot n-am inteles nici pana acum de ce au construit asa carcasa filtrului de aer ?? s-au complicat inutil , la ce mama naibii l-au facut cu garnitura acolo cu acel cilindru de plastic care vine pe garnitura...i have no idea!!!
      Last edited by prometheus; 11 July 2015, 22:37.
      sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

      Comment


      • Garnitura minune nu există în dialogys(4.39), oricum acolo pare a fi cutie de rezonanță, cei care au deschis o carcasa de filtrul de aer la 1,4/1,6 Mpi știu de ce vorbesc, iar aerisirea din capacul culbutorilor se "varsă" după filtru.

        Pe de altă parte,
        -Cum ați aflat că nu aveți garnitură?
        -Am demontat carcasa filtrului de aer.
        -Nasol.
        Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

        Comment


        • Asta-i din categoria; "am desfacut motoru' sa vedem de ce merge".
          Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

          Comment


          • De acea garnitura lipsa, stiam de ea de la revizie, mi-a aratat mecanicul ca lipseste, nu are rost sa ne aratam muschii pe forum pozând in cei mai corecti..

            Comment


            • Uite garnitura!
              Attached Files
              sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

              Comment


              • bad post......
                Last edited by aris86; 11 July 2015, 23:55.

                Comment


                • Nu e vorba de aratat muschii, dar

                  1. dacă știai de la revizia de 1an, în secunda doi trebuia să faci reclamație la recepție, tot erai în reprezentanță;

                  2. de unde știu eu (Dacia) că nu ai avut garnitura de la început(poate a împrumutat-o cineava înainte de livrare) sau ai avut-o și ai distrus-o voit (exagerez).

                  3. ca urmare a punctului 2 ai și celebra pată de vapori de ulei sau nu.

                  4. acțiunile tale intră la intervenții neautorizate(conform carnetului de garanție) sau nu.

                  Astea sunt "problemele".
                  Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                  Comment


                  • O las asa, pana la urmatoarea revizie si o sa fac atunci reclamatie, daca data trecuta am "inghitit" explicatia de la mecanic, acu o sa fac reclamatie. Mai spunea Amp pe forum de un prieten ca ii lipseste acea garnitura la 1.2, nu ii mai gasesc postul pe forum. Pata de ulei este prezenta cam la toate motoarele si nu are legatura cu garnitura.

                    Daca mecanicul te asigura ca nu sunt probleme, il crezi pe cuvant, deoarece este mai in masura decat un utilizator amator sa aprecieze gravitatea "lipsei" garniturii.
                    Last edited by aris86; 12 July 2015, 06:43. Reason: Automerged Doublepost

                    Comment


                    • @t0rquemada: Cu tot respectul, dar tu ai impresia că toţi posesorii Dacia au cunoştiinţele tale (jos pălăria pentru ele şi pentru informaţiile oferite de atâtea ori în paginile acestui forum) despre maşină?

                      Gândeşte-te că mai suntem şi utilizatori obişnuiţi, care nu ştim în amănunt despre cine ştie ce garnitură sau alte fineţuri care să fim serioşi, nici nu trebuie să ne privească pe noi, utilizatorii de rând, ai unui produs pentru care am achitat o sumă de bani şi de la care avem pretenţia ca acesta să funcţioneze corect, iar reprezentanţa Dacia să-şi respecte întocmai procedurile, atunci când îi călcăm pragul.

                      Şi ştii mai bine decât noi, că cei din reprezentanţele Dacia "stau" pe un munte de documentaţie primit de la uzină.

                      Comment


                      • @Ampt: Nu e vorba de experți, dar dacă de exemplu la livrare inspectezi mașina care jante cu capace și ai un capac lipsă pe dreapta, tu te uiți din față/stânga/spate semnezi și pleci apoi după un an sesizezi că nu ai capacul, ce zici Dacia îți dă capacul, asta era problema nu spune nimeni să stai cu endoscopul(era unul la Lidl) pe motor să verifici toate piesele.

                        Acum că acea garnitură a fost/a lipsit din fabrică ori a fost sustrasă ulterior, contează mai puțin.

                        Am impresia că are rol de protecție la vibrații și nu de etanșare, dacă avem vreun posesor de D4F732 care are timp liber să dea jos carcasa aia și să inspecteze traseul de aer exterior, lămurim definitiv problema.
                        Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                        Comment


                        • Suspectez un pic de nervozitate, nu are rost. Sapt viitoare sunt la tara si o sa am timp sa dau jos carcasa. Am sa incerc sa nu uit camera foto si sa fiu "treaz", o desfac in etape cu poze pe parcurs. Tutorialul cred ca am sa-l pun la threadul "curatare clapeta motor".....acolo pare mai util.

                          Trimis de pe al meu K013 folosind Tapatalk
                          „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

                          Comment


                          • Am cautat si eu in carnetul de garantie si nu gasesc nimic clar despre intervalul de revizie la 0.9tce. Scrie doar ca in anumite conditii intervalul de revizie este recomandat sa fie injumatatit. CB-ul, unde arata cat mai este pana la schimbul de ulei, imi descreste de la 20.000 km (acum a ajuns pe la 4.000) deci teoretic mai am 4.000 km pana la schimbul uleiului dar peste o luna masina face un an, deci intrebarea este: revizia se face la 1 an sau la 2 ani daca nu depasesc cei 20.000 km?

                            Comment


                            • Revizia o faci cand se atinge una din conditii : 1 an SAU "borna" din CB

                              Comment


                              • Ai deja 16.000 km cu DaciaOil si te intrebi daca sa mai stai, doar pentru ca Dacia iti garanteaza ce, ca tin motorul si lantul de distributie pana iesi din garantie? Dar dupa aia?

                                Eu as merge la revizie la fiecare 10k, daca as avea in motor DaciaOil.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google