Revizii Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Multumesc pentru informatie!

    Cu respect, Razvan.

    Comment


    • Originally posted by razvanCC View Post
      Salut, iata preturile Meridian Sud pentru revizia de doi ani, 25000km, plus placute de frana. Nu e Logan 2 , e Sandero 2.
      Intrebarea ar fi de ce nu apare filtru de combustibil. La cat timp sau la ce numar de kilometri se schimba? Multumesc, Razvan.
      Salut! Igienizare AC ti-au facut?

      Comment


      • Experții lovesc din nou.

        La TCe ai filtru de combustibil (și nu e în pompă) se schimbă la 120.000km sau 6 ani conform fișei de întreținere.
        Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

        Comment


        • Salut! Nu mi-au facut, nici nu am cerut pentru ca nu am nevoie. La masina pe care am avut-o inainte am rezolvat problema cu un spray special pentru asta (vreo 20 ron).
          Am intrebat insa de scartaitul ce se aude pe spate cand apas pedala de frana, se aude bine cand masina sta pe loc. Cica este de la frecarea sabotilor prin tambur pe acolo . Se face gratuit la patru ani sau 60 mii km. Altfel costa

          Comment


          • Heheh, tipic Dacia!

            Tot cu aceasta problema m-am confruntat si eu ....am facut primul drum la ei,fix acest raspuns l-am primit.Am continuat sa merg inca 2 saptamanii si deja zgomotul era enervant,am mers la o alta reprezentanta si aici fara nici un fel de comentarii am iesit in test de drum si au remediat(gresat,freaca suportul de la sabot de taler).
            Se feresc sa faca acest lucru inainte de revizia de 60.000km.
            Apeleaza cu incredere iar la ei, cu ceva atitudine!
            Niciodata nu te certa cu un idiotu.Te aduce la nivelul lui si te bate prin experienta!!!

            Comment


            • Confirm si eu. Mi-au gresat la saboti unde freca si acum nu se mai aude...gratis

              Operatiunea s-a facut pe la 30.000 km

              Comment


              • Intervalul de 60k e cam mare la ce material se aduna acolo in timpul asta.
                Dupa ce masina iese din garantie, proprietarii se ocupa si mai putin de saboti, pe motiv ca au auzit ei ca tin si 200k.
                Tin in jur de 100-120k, apoi uzura e destul de mare incat sabotii nu mai asigura o franare la fel de eficienta.

                Comment


                • Cei de la Meridian Sud asa mi-au zis dar e clar ca e cam mare intervalul avand in vedere ca deja scartie la 25 mii km. Dar n-am insistat, la urmatoarea revizie o sa vad cat vor pe aceasta interventie si eventual o sa rezolv.

                  Comment


                  • Ooooo,"prietenii mei" acolo doar cu "ranga" faci treaba!
                    Daca te duci pasnic nu rezolvi absolut nimic crede-ma (initial la ei am fost,daca era sa platesc se rezolva , atunci aveam doar cca 17.000km), dupa am fugit la Pipera, acolo am rezolvat pe garantie cum este si normal.
                    Last edited by bobbyred; 30 October 2015, 15:33.
                    Niciodata nu te certa cu un idiotu.Te aduce la nivelul lui si te bate prin experienta!!!

                    Comment


                    • In sud, in general nu prea rezolvi cu vorba buna, decat dupa o reclamatie la ANPC, vor deveni foarte receptivi la problemele reclamate.

                      Comment


                      • Originally posted by mr.K View Post
                        Intervalul de 60k e cam mare la ce material se aduna acolo in timpul asta.
                        Dupa ce masina iese din garantie, proprietarii se ocupa si mai putin de saboti, pe motiv ca au auzit ei ca tin si 200k.
                        Tin in jur de 100-120k, apoi uzura e destul de mare incat sabotii nu mai asigura o franare la fel de eficienta.
                        Am sa te contrazic putin
                        Pentru revizia de 120.000 km am cumparat sabotii cu gândul sa ii schimb
                        Am fost la un service care nu are legatura cu Dacia
                        M-am întors cu sabotii acasa pentru ca cei de pe masina nu erau nici la jumate.
                        Am facut doar curatare si gresare .
                        La 180.000 am sa ii verific din nou.
                        sigpic

                        Comment


                        • Foarte interesant... Daca intervalul de schimbare este asa de mare la saboti nu cumva eficienta franarii pe spate are de suferit? Intradevar Dacia nici nu e foarte grea...dar totusi...
                          In legatura cu Meridian Sud, am avut si eu o disputa cu ei anul trecut, vad ca anul asta este alt sef de service

                          Multumesc pentru informatii, seara buna tuturor!

                          Comment


                          • Am sa te contrazic putin
                            Pentru revizia de 120.000 km am cumparat sabotii cu gândul sa ii schimb
                            Am fost la un service care nu are legatura cu Dacia
                            Sunt obisnuit sa ma contrazici.
                            La Loganul meu sabotii erau aproape gata la 125k.
                            La alt Logan de pe forum la 90k erau praf.
                            La altii au tinut 150-180k.
                            Dupa cum vezi difera, nu toti mergem la fel si pe aceleasi drumuri.
                            Ce am vrut eu sa subliniez, ca e bine sa vizitezi tamburii mai des, nu la 60k.

                            Comment


                            • Acum am avut o dovada clară


                              Sent from my iPhone using Tapatalk
                              sigpic

                              Comment


                              • Am facut si eu azi revizia de 60 de mii. Ulei, filtre, distributie, placute de frane(al 2 lea set schimbat), discuri (primul set schimbat) si trb mers iarasi saptamana viitoare pentru a schimba clantele de la usa fata si spate dreapta, merg foarte greu, plus ceva la instalatia electrica, nu stiu exact ce pentru ca nu eram de fata la momentul respectiv, probabil din cauza ca maicamea a reclamat ca s-a intamplat de cateva ori ca atunci cand sunt farurile pornite si semnaliza, se stingea bordul.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google