Revizii Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Se numește reducere de costuri și nu am contrazis nimic, cine vrea vede trendul(mărire intervale) din tabele... cine nu confundă forumul cu softpedia, cu gargara ieftină de rioare

    Uite o diferență:
    0,9 TCe are 3 tipuri de curea de accesorii:

    prima poză = 1 întinzător + 2 role
    a2a poză = 1 întinzător +1 rolă (același kit de pe 1,2 TCe)
    a3a poză = doar curea (același kit de pe 1,0TCe)
    Attached Files
    Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

    Comment


    • Legat de modificarea intervalului de schimb ulei, nu stiu daca are vreo legatura sau nu cu modificarea producatorului Dacia Oil de la inceputul anului acesta.
      Vechiul Dacia Oil era produs de Total iar cel nou e importat de Castrol.
      Poate are cineva mai multe informatii.
      PS: stiu ca normele din fisa de intretinere nu corespund cu normele Dacia Oil.
      Attached Files

      Comment


      • @ t0rquemada ,pai "Fie e X52 ph1 sau X52 ph2 piesele sunt aceleași (eventual cu alte coduri) operațiile sunt aceleași" apoi "Uite o diferență: 0,9 TCe are 3 tipuri de curea de accesorii" (doua role, una, niciuna).
        Cine creeaza confuzie si se contrazice tehnic? (asta ca trimiere la confuzie, softpedia, gargara - si nu ai sa intelegi/admiti niciodata ca asta e problema ta).

        Trendul este evident pentru toti. Despre asta doar discutam. Dar privind din alt unghi se poate ca asta sa fie chiar o "bulina alba" pentru Dacia.

        Comment


        • Din ce ani sunt cele 3 poze cu rolele? In 2018 cum era?

          Comment


          • Poza fara intinzator si rola e din 2019.
            In 2018 ai intinzator si rola din cate stiu.
            Last edited by 77sky; 10 December 2019, 21:23.

            Comment


            • Originally posted by iatagan View Post
              Din ce ani sunt cele 3 poze cu rolele? In 2018 cum era?
              Al meu din 2015 are kit de accesorii cu 2 role si un intinzator.

              Comment


              • Revizie intermediara 30000 km efectuată astăzi la Dacoserv Salaj: ulei Elf rn-tech 5W40 5l 180 lei (de pe net), filtru ulei și aer 63 lei (magazin de piese auto pe Văcărești), filtrul de aer înlocuit de mine, manopera 80 lei. Băiatul de la garanție la cererea mea a verificat daca există un soft nou pentru injecție și cv, mi-a curățat senzorul de oxigen in amonte, mi-a dezactivat stop&start.

                Comment


                • La orice X52 vei avea de schimbat filtru de aer, filtru de ulei, garnitură bușon golire, filtru habitaclu, accesorii, distribuție, lichid răcire și lichid de frână, și punctual pentru 0,9 TCe:

                  Filtru de aer e același la 0,9 TCe, 1,0SCe și 1,5dCI - evident pot avea cod diferit anul ăsta s-a schimbat furnizorul
                  Filtrul de ulei e același la 0,9 TCe și 1,2TCe
                  Filtru de habitaclu e același (o diferență de 2mm între sistem Valeo și Denso nu contează)
                  Cureaua de Accesorii (cu sau fără role și întinzător) le vei schimba tot la un număr de km
                  Lichidul de frână și răcire vor fi și ele schimbate la un număr de km
                  Operațiile efectuate la revizie sunt aceleași

                  Unul "vede" diferențe și acolo unde nu sunt.
                  Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                  Comment


                  • Insa toti “vad” ce a scris unul: “Uite o diferență: 0,9 TCe are 3 tipuri de curea de accesorii:”. Oricum nu conteaza o piesa – doua in plus sau in minus. Dar asa e, la toate autovehiculele trebuie facute revizii. inlocuite aceleasi componente facand aceleasi operatii.

                    Cureaua de Accesorii (cu sau fără role și întinzător) le vei schimba tot la un număr de km.
                    Lichidul de frână și răcire vor fi și ele schimbate la un număr de km
                    Gresit iarasi, poducatorul spune asta: "Intervalul de schimb este determinat de prima limita atinsa (kilometrii sau ani)" determinat "in conditii normale de utilizare".
                    Strict la “curelusa” desi numarul de kilometrii s-a dublat intervalul de timp a ramas acelasi: 4 ani.
                    Iar majoritatea colegilor ce au postat pe acest topic au facut reviziile la atingerea intervalului de timp.

                    Comment


                    • Cureaua de accesorii se înlocuiște la fel, dpdv manoperă, iar din punct de vedere tehnic tipurile 2 și 3 solită mai mult unele componente, combinat cu intevalul super lung de schimb = reduceri de costuri pentru producător și mărirea TCO pentru utilizator.

                      Ai 2 tipuri de clienți:
                      casnici (sau normali) care nu fac mulți km/an - majoritatea de pe forum, care vor intra pe limită de zile
                      transportatori (taxi /distribuție) multi km/an - câțiva pe forum care se vor încadra la limită de km

                      Cum nu toți au 5 ani fără griji ci garanția standard (marea majoritate a unităților cumpărate) adică 3 ani garanție sau 100000km, iar reviziile se fac la 30000km sau 1an și utilizatorul e casnic a 4a revizie o va face din buzunar - deci postul meu inițial stă în picioare

                      Cum spuneam... mai ușor cu garagara

                      De reținut, pentru toată lumea:
                      De studiat fișa de întreținere primită la livrarea mașinii.
                      De ridicat capota și identificat tipul de curea de accesorii (în special 0,9TCe).
                      De identificat tipul etrierilor față și al tamburilor spate.
                      De consultat și celebrele tabele (pentru coduri)

                      Ulei
                      non WLTP 10/2012 - 12/2018
                      RN0700 5w30 benzină aspirat
                      RN0710 5w40 benzină turbo (preferabil 5w40 Elf RN Tech)

                      WLTP
                      RN17(castrol) 5W30 înlocuiește RN0700 și RN0710
                      Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                      Comment


                      • Eu am ulei 5w40 in fisa de intretinere la un Logan 1.0 SCe...

                        Comment


                        • Si eu la fel, merg cu 15w40 ca consuma la greu de nici nu apuc sa-l schimb, pun mereu tot timpul e proaspat Si colegi mei la 1.0 sce taxi facem toti asa

                          Comment


                          • ciudosule!
                            in loc sa fii recunoscator ca faci revizia "din mers" si nu pierzi timp prin serviceuri...

                            Comment


                            • Originally posted by george.sce View Post
                              Si eu la fel, merg cu 15w40 ca consuma la greu de nici nu apuc sa-l schimb, pun mereu tot timpul e proaspat Si colegi mei la 1.0 sce taxi facem toti asa
                              La dacia 1300 puneam 15w40 si il consuma,Mai bine full sintetic..poate nu il mai arde

                              Comment


                              • Originally posted by george.sce View Post
                                Si eu la fel, merg cu 15w40 ca consuma la greu de nici nu apuc sa-l schimb, pun mereu tot timpul e proaspat Si colegi mei la 1.0 sce taxi facem toti asa
                                Iarna ce faci cu acel 15w ? s-a trantit un 1 !
                                sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google