Revizii Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ulei motor dupa 10000 km.
    Attached Files
    Logan 0.9 TCe 2018

    Comment


    • Încă e ok. Nu e negru ,nu are spune deci mai duce.

      Comment


      • Mai duce ... pana la 30 mii ?

        Comment


        • Sa-l fi vazut pe cel de fabrica la 11.000 km ... subtire si negru tuci
          La mine revizia e la an sau 20.000 km ...dar nu-l apuca anul
          Logan 0.9 TCe 2018

          Comment


          • Imi place mult logica asta marca Dacia... la masinile din loturile anterioare dadeau 20 mii sau an, la astea mai noi dau 30 mii sau an...

            Comment


            • Pai ideea este sa pice motorul cat mai repede o data ce ai iesit din garantie , ca sa cumperi alta noua , eventual tot de la ei.
              Multi considera ca acei 30.000 km se pot face in toate conditiile , prin oras , bara la bara in fiecare zi , fie ca-i foarte frig / foarte cald , distante scurte si cu turatii ridicate , se insala amarnic , constructorul este foarte parsiv , nu specifica clar in ce conditii se pot face acei 30k la un schimb , care oricum in opinia mea sunt foarte multi chiar si pentru un mers exclusiv extraurban.
              prometheus
              Loganist de 5 stele
              Last edited by prometheus; 29 October 2019, 10:33.
              sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

              Comment


              • O chestie ciudată la noi românii, atunci când Dacia te chema la 10k la revizie lumea era nemulțumită că uite în alte țări Dacia te cheamă la 15k sau 20k și vor să ne jupoaie de bani. Sau că producătorul x sau y te cheamă la 15k sau 20k sau 2 ani în România și nu se mai satură Dacia de luat bani. Acum s-au aliniat cu intervalele de service cu cele oferite și în vest și iar nu e bine, că vor aștia de la Dacia să se strice mașinile... cine să ne mai înteleagă? Părerea mea e că nu ar trebui să fie probleme cu motoarele nici cu aceste intervale de service mărite. Gândeștete că în exploatare personală marea majoritate se încadrează la aproximativ 15k pe an. Plus că producătorul oferă contra cost garanție extinsă la 200k km, deci nu s-ar faulta singur dacă acest interval de service ar dăuna motorului.

                Comment


                • Eu nu m-am plans niciodata ca ma obliga Dacia sa fac la 10/20k revizia anuala , oricum dupa doua revizii facute la ei ,restul mi-am facut singur schimburile de ulei si filtre .In vest sunt alte drumuri , alta infrastructura rutiera , alta calitate la uleiuri si servicii oferite.
                  sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                  Comment



                  • Am vazut un video blog despre uleiuri si categoriile acestora... I, II, II, IV, normele este / vest... te ia cu calduri cand te gandesti ce bagi in motor si vrei sa te tina 10-15 km ....fara a lua in calcul falsurile.
                    anduvirgil
                    Loganist de 5 stele
                    Last edited by anduvirgil; 29 October 2019, 11:24.
                    Logan 0.9 TCe 2018

                    Comment


                    • O marca de ulei care e aprope imposibil de falsificat este Ravenol (cel putin eu doar despre aceasta stiu). De ce ? Pentru ca:
                      - toate fabricile Ravenol se gasesc exclusiv pe teritoriul Germaniei. Deci nu poti cumpara acest ulei fabricat in alta tara;
                      - absolut toate bidoanele au o holograma de securitate si un cod unic razuibil cu care poti certifica autentifitatea produsului pe site ul Ravenol.
                      Nu am cunostiinta de vreo alta marca ulei care sa prezinte aceste elemente de siguranta.
                      Ma bate gandul sa trec la utilizarea acestui ulei, avand in vedere ca au game special pentru motoarele turbo si care respecta normele Renault 0700 si 0710 si multe altele.

                      Comment


                      • Salut. Da am tot citit pe aici diverse pareri si sincer vineri urmeaza sa duc masina la a 2-a revizie cum ar veni, prima am solicitat-o eu la 10.000 km si am platit putin peste 200 lei pentru schimbul de ulei + filtru ulei, acum la cea de-a 2-a revizie de 20.000 km, la o intrebare la cei de la reprezentanta, mi s-a spus ca la aceasta revizie ar trebui sa platesc intre 600 - 700 lei. Sincer nu mai inteleg nimic, adica pentru inca 2 filtre (aer si habitaclu) trebuie sa mai platesc peste 400 lei.
                        V E S

                        Comment


                        • Strict pentru a evita uleiurile contrafacute eu folosesc uleiul de marca. In cazul Dacia folosesc Dacia Oil. Similar in cazul VW.
                          Un ulei contrafacut (am experimentat asa ceva) este mult mai nociv pentru motor decat cel mai slab ulei care nu este contrafacut.

                          Comment


                          • Originally posted by prometheus View Post
                            constructorul este foarte parsiv , nu specifica clar in ce conditii se pot face acei 30k la un schimb , care oricum in opinia mea sunt foarte multi chiar si pentru un mers exclusiv extraurban.
                            Ba da. O specifica. Scrie in manualul masinii la intervalul de service, scrie ca intervalul se reduce la jumatate in conditii dificile (si sunt enumerate).

                            Comment


                            • Originally posted by valioglu View Post
                              Un ulei contrafacut (am experimentat asa ceva) este mult mai nociv pentru motor decat cel mai slab ulei care nu este contrafacut.
                              De unde ai cumparat uleiul contrafacut? Da-ne, te rog, niste detalii.

                              Comment


                              • Am avut cel putin doua momente. Pe vremea Daciei1300 pe la sfarsitul anilor 1990 am cumparat un ulei de la un magazin de piese auto din acele cum aparusera peste tot. Cred ca Valvoline. Dupa 500 de km era extrem de fluid, aveam becurile aprinse si a trebuit sa il schimb.
                                Alta data, mecanicul la care faceam revizia a cumparat Castrol de la un magazin din targ de la Vitan. Asta a fost acum vreo cinci ani, nu am stiut, omul zicea ca ia de la reprezentanta. In 2000 de km am schimbat axa cu came, motorul 1.9 de la VW. Am simtit de la prima cheie ca ceva parca suna ciudat in motor.
                                Mecanicul a recunoscut cand am discutat cu el.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google