Revizii Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Multumiri colegilor abc si valioglu pentru sfaturile utile date pe acest forum. De apreciat timpul lor alocat pentru a impartasi din experienta. Mai ales plus valoarea tehnica adusa forumului.
    Intrebari sunt multe. Bine ca mai sunt colegi cu experienta care vor sa ajute.
    La benzinare bujiile le schimbam pe la 50 000 km. La ultima am luat si "sculele" necesare dar tot la mecanic le-am schimbat (comoditate, spatiu, timp ...).
    Cu folosirea tarodului trebuie avut grija. Mai ales la span. Dar restul punctelor sunt binevenite. Egal daca facem noi operatia asta sau un mecanic auto (se poate verifica daca stie ce face sau nu). Eu am salvat punctele astea (in folderul dedicat lui Sanderica) mai ales pentru mentiunea filetului chiuloasei de aluminium, plus degriparea si preincalzirea motorului.
    Teoretic la diesel nu apare in fisa de intretinere. Dar e bine de stiut.

    Atasez si eu un fisier cu reviziile. Sper sa fie de folos (nu mai stiu de unde l-am luat).
    Attached Files

    Comment


    • Am descarcat si eu fisierul cu reviziile si observ ca recomandarea pentru schimbarea bujiilor la motor diesel NU exista.
      Ca si concluzie trebuie schimbate daca si atunci cand se strica.
      La motoare pe benzina recomandarea pt schimb este la 60.000 km

      Comment


      • Dupa iesirea din garantie credeti ca mai merita sa fac reviziile la reprezentanta? Ma gandeam ar fi ok un service multi marca avand in vedere ca aceleasi piese sunt cu mult mai ieftine. Voi cum ati procedat?

        Comment


        • Eu merg in continuare la reprezentanta cu o masina de 10+ ani. Probabil sunt o exceptie. Nu m-au deranjat niciodata preturile de la reprezentanta si nici consumul de combustibil al masinii. (am vazut ca se discuta mult aici pe forum despre aceste doua aspecte) Cei drept fac in medie 3000 km/an. Dupa expirarea grantiei revizia o fac la 2-3 ani. Pana acum pe langa ulei si filtre am schimbat si placutele de frana (ulei Dacia iar restul pieselor de origine). Am mai schimbat si bateria dar la reprezentanta Rombat. In rest nimic (doar mici reparatii la caroserie facute tot la reprezentanta si platite de asigurator).
          abc
          Loganist de 5 stele
          Last edited by abc; 25 December 2018, 13:14.

          Comment


          • Eu nu stiu mecanici de incredere. Daca tu stii, mergi acolo. Unde prin incredere eu inteleg mecanic cu experienta in motorizarea Renault din zilele de azi, nu Dacia de acum 15 ani cand si-a facut mecanicul ucenicia. Dacia de azi este un Renault sub tabla de Dacia. Si cum nu stiu un astfel de mecanic/service, eu merg la o reprezentanta despre care am observat ca este mai ieftina (adica nu din Bucuresti, ci din apropiere pe unde oricum mai merg ocazional). Am astfel incredere in marca si in perfectionarea pe care Dacia ar trebui sa o faca asupra propriilor mecanici din service. Am observat ca service-urile sub sigla Dacia au chiar o frica fata de opinia clientului. Dupa fiecare vizita ma suna o voce feminina de la service care ma intreaba daca am fost multumit si ma roaga sa dau note mari cand ma va suna Vocea Clientului de la Dacia. Deci ma simt influent.
            gecmc94
            Loganist de 5 stele
            Last edited by gecmc94; 25 December 2018, 13:30.

            Comment


            • Așa și trebuie, felicitări!

              Comment


              • Abc nu ești o excepție. Sunt mulți care apelează la serviciile reprezentantelor si după iesirea din garanție si la fel voi proceda si eu. Cât am fost cu masina la revizie in garanție am văzut mai multe mașini si chiar trecute de prima tinerețe plus ca unele nu erau numai Dacia/Renault. Preturile manoperei nu sunt foarte diferite de ale unor service-uri universale diferența mare facand-o proveniența pieselor daca le iei de acolo sau ti le procuri din alte surse.
                Confirm si eu cele spuse mai sus cum că am fost sunat dupa revizie pentru a acorda o nota serviciilor oferite in reprezentanta de unde rezulta si faptul ca isi dau interesul pentru a-si păstra clientii care vin in reprezentanta mai mult obligati pentru a-si păstra garanția.
                Eu am fost mulțumit de serviciile oferite de reprezentanta si voi continua sa apelez la ei si dupa garanție având grijă bineinteles sa-mi procur înainte piesele necesare.

                Comment


                • Merry x-mass !

                  Comment


                  • In final si eu voi apela tot la serviciile reprezentantei si anul care vine char daca se termina garantia. Ma simt mai in siguranta apeland la serviciile lor.

                    Comment


                    • Originally posted by gecmc94 View Post
                      Eu nu stiu mecanici de incredere. Daca tu stii, mergi acolo. Unde prin incredere eu inteleg mecanic cu experienta in motorizarea Renault din zilele de azi, nu Dacia de acum 15 ani cand si-a facut mecanicul ucenicia. Dacia de azi este un Renault sub tabla de Dacia. Si cum nu stiu un astfel de mecanic/service, eu merg la o reprezentanta despre care am observat ca este mai ieftina (adica nu din Bucuresti, ci din apropiere pe unde oricum mai merg ocazional). Am astfel incredere in marca si in perfectionarea pe care Dacia ar trebui sa o faca asupra propriilor mecanici din service. Am observat ca service-urile sub sigla Dacia au chiar o frica fata de opinia clientului. Dupa fiecare vizita ma suna o voce feminina de la service care ma intreaba daca am fost multumit si ma roaga sa dau note mari cand ma va suna Vocea Clientului de la Dacia. Deci ma simt influent.
                      Cred ca în Alexandria voi merge și eu, acu după ce a expirat garanția. Tot am un zgomot în spate și nu știu de unde provine, apare aleator, când și când.

                      Comment


                      • Eu cred ca am postat... Dar nu îmi vad postul. Cu L1 merg in reprezentanta. De fapt acum merge maica-mea ca eu nu mai circul cu masina aia decat extrem de rar. Am fist și in alt service ptr:
                        - vopsire aripa spate (piatra sarita). Ei au fist de acord sa vopseasca doar... semiaripa? Nu stiu cum se numește zona aia de vreo 10 cm din jurul rotii... A iesit perfect.
                        - sudare tampon tobă. Reprezentanta a sudat doar o data... Au zis ca a 2-a oara nu se mai baga Ptr 50 de lei am mai mers un an .. Apoi am schinbat toba in reprezentanta.


                        Cu asta noua nu am curaj sa merg in alta parte. Plus ca mai e și resetarea cb la revizie...

                        Comment


                        • Salut, pun si eu o intrebare si anume cand schimbi distributia la cati Nm se strange surubul care tine fulia de la cureaua de accesori pe vibrochen (motor 1.5 dCi). Scuze daca nu am postat unde trebuie. Mersi frumos.

                          Comment


                          • M12 - 60 Nm + 100 grade, M 14 - 120Nm + 100 grade (conform Dayco, nu am manualele disponibile, daaar verificam )
                            E foarte importanta aici strangerea suplimentara, la un "anumit unghi"

                            P.S. Am verificat si manualul de service, sunt valorile de mai sus.
                            Last edited by 77sky; 7 January 2019, 18:53.
                            Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

                            Comment


                            • Revizia de la 65600 km, 4 ani si 9 luni
                              am schimbat , ulei, filtre, antigel si lichid de frana
                              320 lei ( 4 lei a fost un bec pt climatizare ca s a ars ) piesele plus 291 lei manoperă
                              Cam 600 lei revizie în reprezentanta cu tot cu schimb de antigel si lichid frana
                              eu zic ca este un pret decent pt o revizie la reprezentanta
                              You do not have permission to view this gallery.
                              This gallery has 2 photos.

                              Comment


                              • Se apropie si la mine revizia de 4 ani si am o nelamurire legate de uleiul de motor, exista vreo diferenta intre Dacia Oil Plus si Elf?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google