If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Ca si cum ai zice: e diferenta intre renault si skoda Normal ca sunt chestii diferite. La D4F merge 5w40 brici, dar si M1 0w40 merge brici. Am auzit si eu ca M1 0w40, nu mai e ce era M1 0w40. Din punctul meu de vedere, pentru Logan 1,2 16V e suficient 5w40, penru clima de la noi, chiar daca sunt zile cu -25 de grade sau cu +40 de grade, 5w40 rezista. Ca marca de ulei, fiecare ce considera pentru masina lui.
Am facut schimbul de ulei. Manopera 28lei, am lasat si o mica atentie la baiatul...
A verificat ce era de verificat la masina si mi-a atras atentia ca am ulei la o planetara. Bineinteles, filtrul de ulei a fost strans cu simt de raspundere de cei din reprezentanta. S-a chinuit un pic pana la dat jos. Pun un film cu o comparatie zgomot si poze cu planetara. https://youtu.be/Wy3tVfrYAl4
Intrebare: a folosit cineva la Logan II 0.9 TCe Mobil One NewLife 0W40 in perioada de garantie !!!...(in sensul ca daca cei de la reprezentanta fac "mofturi")
Tehnic vorbind respecta normele API/ACEA SN A3/B4...
PS: La fosta 1.4 Mpi din primul an (exceptând uleiul din fabrica 2008) si pana la împlinirea a 8 anișori (2016) am folosit exclusiv MO NL 0W-40 comportându-se foarte bine...chiar ireproșabil (fara zgomot pronuntat, fara consum/pierdere ulei, etc).
Oti, la tine aia e planetara stinga ( aia scurtă ) din faţa şoferului şi burduful ei ţine şi uleiul din cutia de viteze, ceea ce se vede acolo e uleul din cutie care scapă pe la simering şi pe lângă burduful ( colier ) planetarei ajunge pe asfalt.
În cazuri nasoale se poate pierde tot uleiul din cutie, trebuie atentie, completat ulei şi eventual remediat.
Multumesc pt atentionare. Nu credeam ca poate fi grav. Sa ramai brusc fara ulei in cutie nu este de dorit, mai ales ca sunt ghinionist si cred in legile lui Murphy. De obicei se intampla cand ai o urgenta si vrei sa mergi vreo 400km, pe vreme nefavorabila. O rezolv, nu mai stau.
„Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”
Am patit sa pierd uleiul din cutie. La cum curgea am mers vreo 3-400 de km. Se simte la mers. Intai iti intra in viteza mai ciudat apoi ai un suierat in mers, in treapta V-a mai ales, care nu stii de unde vine, iar cand nu prea mai ai ulei huruie si "rasneste" cumva.
Aia ar putea fi vaselina din burduf. La planetara stânga vine si uleiul din cutie dar nu e musai sa si curga, doar sa musteasca. Poti sa incerci sa mai strangi putin colierul.
Si pana la urma este vreo problema?, ca acu 2 ani mi-a zis ca este vorba de ceara aplicata pe dedesupt. Mi se pare ca garantia la planetara expira la 50000 km (cu dacia extenso). Trebuie sa mai citesc inca odata conditiile contractuale.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment