Intrebari Logan 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • @ursu
    Eu cand am gasit-o lovita in parcare cam ca a ta nu am fost la service
    Am fost la un prieten tinichigiu care mi-a indreptat-o -max o ora si apoi a trebuit vopsit pasajul de roata ca era sarita vopseaua-cam 2 ore la niste baieti buni
    M-a costat 3 bidoane de bere si unul de suc
    Daca o bagi in service te jupoaie astia

    Comment


    • In service costa mult, cam 500 ron pe element (vopsire +manopera). In cazul tau cam 1000-1100 ron, fiind 2 elemente + indreptare.

      Comment


      • Pt astfel de lucruri este bun casco, mai ales cand nu ai prieteni tinichigii, mai ales cand masina este noua
        Cred ca poti sa faci masina in 300 - 400 de lei, la un service de cartier
        La reprezentanta,cum zice aris86, posibil sa sara de 1000 de lei

        Comment


        • La mine "case closed".
          Dupa ce am desfacut elementul din plastic si am izolat tot ce am putut eu pe acolo, am descoperit ca sunetul venea de la...... manivela cricului, din portbagaj.
          Oricum, multumesc pentru tot ajutorul.
          Last edited by cosmins2000; 24 April 2015, 19:56.

          Comment


          • Este bine de stiut in caz ca avem zgomote prin masina,sa verificam si treaba asta

            Comment


            • Ai patit-o ca la mine, auzeam un zgomot in timpul mersului si era de la antena ridicata........
              „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

              Comment


              • Se apropie timpul sa ma apuc de aplicat ceara de cavitati, problema este ca vreau sa desfac fetele de la usi pentru a aplica ceara cat mai bine, rugamintea mea este daca are cineva vre-un bratut de fata de usa pozat sa stiu cum arata sa cumpar cativa in caz ca rup la demontare.
                Captain of the black pearl

                Comment


                • Am pus eu la coduri piese, cosmin_uau parca are la vanzare......
                  PS
                  ai grija cu capacul (v poza), la mine sa rupt (deformat) o clema..
                  Attached Files
                  Last edited by Oti; 25 April 2015, 12:09.
                  „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

                  Comment


                  • Multumesc Oti, am sa ma duc sa imi cumpar din targ de la Vitan zece bucati sa fie acolo.
                    Captain of the black pearl

                    Comment


                    • Nu este prea devreme....nu lasi masina sa se coaca mai bine la soare? sa se evapore orice urma de umezeala?, cand am fost la revizie si am intrebat de izolare cu ceara, mecanicul mi-a aratat sub masina ca nu este nevoie, a facut-o fabrica f bine, erau urme pe la praguri, nu stia ca am facut-o eu inainte, as vrea sa repet operatiunea sub masina si din nou in portiere, eu am folosit doua spray-uri dat in strat f subtire. Grija mare ...protejati cu banda adeziva unele repere daca este nevoie inainte.........
                      Attached Files
                      Last edited by Oti; 25 April 2015, 12:28.
                      „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

                      Comment


                      • Ba da ,tocmai din cauza asta intreb si ma pregatesc cu tot ce trebuie cand prin o zi calduroasa o trag la soare si tabar pe ea(masina )
                        M-am inarmat cu 5 tuburi de ceara sa dau fara economie prin toate cotloanele.
                        Cu ocazia asta am fa imi trag cabluri pentru tweetere in usile din fatza.
                        Captain of the black pearl

                        Comment


                        • Ar trebui aplicata procedura de la vopsire....straturi succesive......uscare etc, sa nu faci risipa...altfel se duce totul pe jos......dupa uscare partiala, de obicei a doua zi un drum cu masina prin praf (recomand praf de argila sau piatra, vezi prin zona....)
                          „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

                          Comment


                          • Da, pai cel putin doua straturi prin locurile predispuse la intemperii.Cu praful de care zici cam greu pe aici,cred ca si praful din Bucuresti o sa ii prinda bine pana la urma.
                            Captain of the black pearl

                            Comment


                            • Corect....la cat se construieste....aveti destul....nu este bun pamantul de pe aratura, este degradabil si atrage umezeala, astfel stratul de protectie ce se formeaza nu este destul de rezistent.....
                              „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

                              Comment


                              • Un cod pentru piesa asta ? E partea cu fagure, de la filtrul de aer, partea care contine clipsurile in care se prind clemele de la filtru.
                                M-ar interesa doar acea piesa...sau cum se numeste
                                O alta intrebare ar fi, in cazul in care este spart ( lipseste o portiune din plastic, la faguri ), ce consecinte ar fi ?
                                Attached Files

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google