Intrebari Logan 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • De pe site-ul lor Renault Brazilia, reiese ca masinile sunt dotate cu 1.6 8v sau 1.0 16v. Doar cele din Rusia apar ca fiind dotate cu 1.6 16v(K4M). Cele din Ukraina dotate tot cu 1.6 8v si 1.2 16v.
    Last edited by plasStik3; 17 July 2015, 00:27.

    Comment


    • La BRazilieni K4M a rămas mai nou doar pe SL E (seria limitată exclusive) un fel de SL10, iar 1,6 8v are 98CP/105CP. oricum au F4R pe Sandero RS, deci compensează.

      În Ukraina mașinile vin din RO(UU1), iar o parte de la Autoframos(Rusia)(X7L)
      Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

      Comment


      • Stie cineva daca se poate desface doar partea de sus a barei (aia din poza)? Si daca da, cum se face asta?

        Daca nu se poate imi poate indica cineva cum se desface toata bara fata (pe unde are suruburi, cleme, etc)?
        Attached Files

        Comment


        • Originally posted by prazvan View Post
          cred ca am cam deviat putin de la subiect. Fiecare sta la semafor sau in panta, cum vrea. Intrebarea initiala era daca ati observat o "inmuiere" a pedalei de frana cand stati cu piciorul pe ea.
          Sa sti ca si eu am observat chestia asta. Chestia este ca la mine nu face tot timpul.

          Comment


          • Originally posted by Spiridusu View Post
            Stie cineva daca se poate desface doar partea de sus a barei (aia din poza)? Si daca da, cum se face asta?

            Daca nu se poate imi poate indica cineva cum se desface toata bara fata (pe unde are suruburi, cleme, etc)?
            Deschizi capota si desurubezi suruburile ce tin masca ( sunt 5 sau 6 suruburi, trebuie, cred, torx de 25 si 30 ). Dupa ce desurubezi acele suruburi, vezi ca mai ai un surub ce tine emblema. Trebuie si acela dat jos. In cele din urma, dupa ce ai toate suruburile scoase, acel grilaj este prins de spoiler prin cleme. Incepi usor dintr-un capat si incerci sa impingi de partea de jos inspre habitaclu.
            La sfarsit, ar trebui sa vezi deflectoarele de aer, din spatele acestui grilaj ( sau fagure, cum l-o mai fi chemand... ). Alea nu stiu cum se mai dau jos, ca nu le-am mai dat.

            Comment


            • Ma puteti lamuri daca e ok nivelul uleiului?

              Am vorbit cu aris86 si mi-a zis sa verific nivelul uleiului (prima data de cand am realizat revizia in septembrie). Uleiul a depasit limita maxima, iar in manual (am gasit acum) spune ca daca nivelul maxim este depasit, sa nu pornesc masina si sa chem un reprezentant al marcii (manual 4.3). Si eu am mers aproape 4500 km de cand am pus uleiul...
              Attached Files

              Comment


              • Originally posted by Midnighte View Post
                Deschizi capota si desurubezi suruburile ce tin masca ( sunt 5 sau 6 suruburi, trebuie, cred, torx de 25 si 30 ). Dupa ce desurubezi acele suruburi, vezi ca mai ai un surub ce tine emblema. Trebuie si acela dat jos. In cele din urma, dupa ce ai toate suruburile scoase, acel grilaj este prins de spoiler prin cleme. Incepi usor dintr-un capat si incerci sa impingi de partea de jos inspre habitaclu.
                La sfarsit, ar trebui sa vezi deflectoarele de aer, din spatele acestui grilaj ( sau fagure, cum l-o mai fi chemand... ). Alea nu stiu cum se mai dau jos, ca nu le-am mai dat.
                Mersi de informatii. Am desfacut si eu suruburile de sus, si l-am vazut si pe ala de la emblema dar nu am avut atunci surubelnita sa pot intra acolo. Imi era sa nu mai fie vreunu ascuns si sa rup ceva.

                Comment


                • Originally posted by Crs. Sandel View Post
                  Ma puteti lamuri daca e ok nivelul uleiului?

                  Am vorbit cu aris86 si mi-a zis sa verific nivelul uleiului (prima data de cand am realizat revizia in septembrie). Uleiul a depasit limita maxima, iar in manual (am gasit acum) spune ca daca nivelul maxim este depasit, sa nu pornesc masina si sa chem un reprezentant al marcii (manual 4.3). Si eu am mers aproape 4500 km de cand am pus uleiul...
                  De curiozitate, ai verificat de mai multe ori ? Pentru ca, eu din poza vad ca pana la maxim, tija e "murdara" complet, dar dupa maxim, este doar pe o parte. Intreb asta, deoarece este posibil ca atunci cand o scoti, sa mai atingi de pereti etc...

                  Comment


                  • Am scos o data joja, am sters acea zona, apoi am introdus-o din nou si am scos-o incet, fara a atinge vreo parte a motorului.

                    Comment


                    • Mașina trebuie să fie pe plat, nu parcată înclinat, în plus faza cu nivelul peste maxim e cu 2 tăișuri:
                      -dacă de la reumplere a fost peste maxim(1-2mm nu 5mm), să zicem că e ok(deși motorul îl va "consuma" într-un fel sau altul) - poate fi extras via joja cu un furtun și o seringă.
                      -dacă ieri ai verificat și era sub minim iar azi la verificare e peste maxim e o problemă și nu trebuie pornit motorul.
                      Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                      Comment


                      • Masina a fost pe teren plat.

                        Oare o conta faptul ca masina nu a mai fost pornita de marti?

                        Maine o pornesc, ma plimb putin cu ea si vad luni dimineata cum se prezinta nivelul uleiului.

                        Comment


                        • Ciudata problema...
                          Nu cred sa conteze ca nu a mai fost pornita.
                          Pana acum cand mai verificai, era ok?


                          Sent from mobile
                          Keep walking...

                          Comment


                          • Originally posted by Crs. Sandel View Post
                            Am vorbit cu aris86 si mi-a zis sa verific nivelul uleiului (prima data de cand am realizat revizia in septembrie).
                            Originally posted by jonnie007 View Post
                            Pana acum cand mai verificai, era ok?
                            Răspunsul îl ai mai sus.

                            Comment


                            • Intrebare

                              Bine v-am gasit!
                              Sunt posesorul unui Logan fabricat in 2009,Preferance 1,4 pe benzina si din 2014 si GPL.In urma cu 3 sapttamani am avut o intalnire nedorita cu o caprioara,din care am iesit cu fata usor sifonata.Am efectuat reparatiile necesare,dar in momentul cand am preluat-o de la un atelier particular,nu functiona telecomanda de la blocare usilor.Aceasta problema a disparut dupa cateva minute .In schimb, a reaparut azi, la 8 ore dupa ce blocasem usile,normal, cu telecomanda.Poate cineva sa-mi spuna si mie, daca e o problema rezolvabila a telecomenzii, sau necesita un "consult" la un specialist? Mentionez, ca butonul de blocare -deblocare de pe bord, lucreaza.
                              Va multumesc.

                              Comment


                              • Mergi la " mecanicii lu" peste" ce ti.au reparat masina..ps..tu ai logan 1..aici e topicul pentru logan 2.
                                Vrei sa te remarci ca fiind idiot?Atunci da quote la ultimul mesaj postat!!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google