Intrebari Logan 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by nelu_242000 View Post
    Și resetarea intervalului de service cum l-a făcut?
    Asa este, am gresit si am uitat.

    Comment


    • Faptul ca se face sau nu testul CLiP nu este oricum problema Dacia ci a reprezentantei si a clientului.

      Este bine cand pentru un lucru sunt mai multe optiuni, fiecare poate alege dupa cum doreste.

      Dar ca dezactivarea software a S&S după ureche se vede la interogare suna urat. In primul rand cineva a gasit o solutie mai ingenioasa (cand celilalti foloseau S&S disable for diagnostic tool) si mult mai de apreciat este ca a oferit-o si celorlati. Apoi nu este chiar ”dupa ureche”, functioneaza, este testata (de cel putin alte doua persoane), este simpla, si nu costa absolut nimic. Iar asta cu vazutul la interogare este ca bau-baul cu contorizarile la Easy-R (celebrul simdrom). Plus ca in cazul inhibarii S&S se poate reveni cu cateva clickuri la starea initiala daca chiar este necesar si se doreste.
      Bun, si in cazul activarii\dezactivarii software a altor functii ”cu plata” ex: activare HSA (asistență demaraj în pantă), dezactivare avertizare sonoră centură, etc acestea se vad sau nu la interogare (desi pentru multi acest lucru chiar nu are asa mare importanta)?
      Experienta, cunostintele si priceperea sunt de remarcat. Dar este asa greu de acceptat faptul ca si altcineva poate oferi si alte variante? Ca unii isi pot asuma anumite lucruri? Nu cred ca este teama de a pierde clienti (au fost, sunt si vor fi). Pana la urma fiecare procedeaza asa cum stie si asa cum crede referitor la propria masina.

      Insa as nota altceva, faptul ca un coleg s-a oferit sa ajute si pe altii absolut dezinteresat, cred ca acesta este spiritul forumului. Ciocnesc si eu cu el o Corona (desi totusi trebuie avut grija cu asta)
      Last edited by Gil26; 4 weeks ago.

      Comment


      • Originally posted by Silviu View Post

        E posibil ca modificarea pe care o fac eu sa fie vizibila din CLiP. Din cate tin minte, in CLiP, optiunea de modificare Stop&Start apare la UCH.
        Cand ajung la o sonda CLiP verific.
        Dacă mașina e euro 6 are S&S, implicit și buton de S&S. Dacă ăla nu funcționează și pe uch ai toate optiunile pe FĂRĂ, e clar ceva modificat acolo.

        @Gil26: Între a activa ceva pe o mașină în garanție și pe una fără garanție (taxi/gpl/scaune de audi/etc) e mare diferentă. Una e să beneficiezi de un serviciu plătit și alta e să faci același lucru singur pentru că a scris x sau y că se poate și "trebuie să faci la fel" dar tu ești paralel și perpendicular pe subiect iar apoi să te plângi pe diverse forumuri că ai stricat ceva. Termenul de script kiddie e cea mai bună definiție: dacă nu știi 100% ce face o setare nu umbli acolo, chiar dacă ai toate plasele de siguranță (acces la serverele renault.net) , indiferent că e mașina ta sau altui (nefericit) cobai.
        P.S. HSA e neactivat doar pe Logan II ph1 majoritatea ieșite din garanție - deci nu vor mai da (unele deloc) pe la service.



        Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

        Comment


        • Notificarea privind revizia poate fi dezactivata? Adica sa nu ma mai anunte niciodata ca trebuie sa fac revizia. Sau ca nu am facut-o.

          Comment


          • Există unii (inclusiv pe aici) care vor dezactiva intervalul de revizie, însă eu nu recomand. Intervalul de revizie e legat de km parcurși și/sau zilele trecute și/sau OilControlSistem, OCS care poate influența logevitatea motorului.

            Sunt destui care au umblat și 50000km cu martotul aprins în bord și nu au pățit nimic
            Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

            Comment


            • Originally posted by Gil26;n3645120Dar ca dezactivarea software a S&S [B
              după ureche[/B] se vede la interogare suna urat.
              Dar este asa greu de acceptat faptul ca si altcineva poate oferi si alte variante? Ca unii isi pot asuma anumite lucruri? Nu cred ca este teama de a pierde clienti (au fost, sunt si vor fi)
              Eu cred ca e important ce a scris t0rquemada : daca modificarea asta se poate vedea in CLiP, va aparea cu 'Fara' si cum toate modelele cu S&S au activa functia poate sa sara in ochi asta. La HSA e mai complicat de vazut asa vizual (fara o verificare in baza de date) deoarece nu exista o singura regula, clara, pentru toate masinile.

              Nu stiu daca metoda mea este mai "ingenioasa" pur si simplu mi s-a parut mai normala deoarece UCH are modulul de EM ce controleaza, printre altele si S&S.

              Eu prin "modificarea pe care o fac eu" sa se inteleaga ca o fac doar la mine. Eu nu ofer servicii altor persoane, nu am interese comerciale si tot ce postez aici postez doar dupa ce sunt sigur ca e sigura modificarea.

              ~~~

              As vrea sa ne calmam, nu trebuie sa luam tot timpul anumite posturi ca fiind gica-contra chiar daca forma de exprimare pare mai dura.
              I have no special talent. I am only passionately curious.

              Comment


              • Originally posted by Gil26 View Post
                Faptul ca se face sau nu testul CLiP nu este oricum problema Dacia ci a reprezentantei si a clientului.
                Eu cred ca este total gresit. Problema este pentru Dacia, in primul rand, dar si pentru clienti in al doilea rand.
                Fisa de revizie periodica nu ar trebui sa aiba "optionale", cel putin in perioada de garantie.

                De exemplu la masina de serviciu, Ford Focus, in garantie, nu sunt intrebat ce vreau. Se aplica fisa de service corespunzatoare.
                S-a facut anual update de software la acele calculatoare care nu erau "la zi" si la ultima vesiune recomandata de producator.

                Comment


                • Ce sa isi dea semama? eu m-am dus cu iluminat permanent la ceasuri la 2 revizii si nu au vazut/zis nimic, dar au reusit performanta sa-mi puna cu un litru in plus de ulei ... cam asta e nivelul "reprezentantelor". Oricum, iese masina din garantie si schimb service-ul ...

                  Comment


                  • Originally posted by JNic View Post

                    Eu cred ca este total gresit. Problema este pentru Dacia, in primul rand, dar si pentru clienti in al doilea rand.
                    Fisa de revizie periodica nu ar trebui sa aiba "optionale", cel putin in perioada de garantie.

                    De exemplu la masina de serviciu, Ford Focus, in garantie, nu sunt intrebat ce vreau. Se aplica fisa de service corespunzatoare.
                    S-a facut anual update de software la acele calculatoare care nu erau "la zi" si la ultima vesiune recomandata de producator.
                    Nu exista "optionale" la revizia in garantie. Nici eu nu am fost intrebat ce vreau. Cand am facut programarea am anuntat ca am cei 5 ani fara griji si am solicitat in mod expres sa se puna la motor ulei 5W40. La receptie le-am adus aminte de ulei si de faptul ca trebuie sa se faca si igienizarea aerului conditionat. Nimeni nu a a avut nimic de obiectat sau de comentat.
                    In "Programul de intretinere a autovehiculului dvs." exista "Operatii de efectuat la intervalul de km sau de timp, oricare survine primul" si "Urmatoarele operatii trebuie efectuate in timpul reviziei".
                    Printre operatiile incluse in acest al doilea capitol exista, printre multe altele, "Control calculatoare cu ajutorul testerului de diagnosticare".
                    De asemenea se face verificarea on-line daca pe VIN-ul masinii exista anumite atentionari sau actualizari de softuri. Oricum eu la anumite intervale de timp sun la VC si solicit aceste informatii.
                    La sfarsit am primit un "Certificat de control" in care au fost bifate pe coloana RD (revizie Dacia) toate controalele legate de operatiunile de intretinere si reparatie.
                    De la receptie am fost invitat ori in sala de asteptare ori sa stau langa masina si am fost atentionat sa fiu atent pentru a nu ma murdari sau lovi.
                    La sfarsit, dupa ce am semnat toate hartiile am fost condus de la receptie pana la masina.

                    Cum spunea si torquemada poti sa mergi si fara resetarea intervalului de service dar e naspa sa vezi in bord doi martori aprinsi in permanenta.
                    Last edited by gabrieln1960; 4 weeks ago.

                    Comment


                    • Si inca ceva. In devizul care mi-a fost prezentat pentru semnare manopera pentru revizie si inlocuire filtre a fost de 1,5 ore cu valoarea 129,84 lei cu TVA iar toata revizia de doi ani a fost 612,49 lei.

                      Comment


                      • @ JNic , nu vad ce vina ar avea Dacia ca o reprezentanta la o revizie face\sau nu testul CLiP pe o masina. Poate cel mult daca\cum auditeaza reprezentanta respectiva. Eu oricum sunt multumit de relatia cu reprezentanta unde merg, au raspuns la intrebarile\solicitarile mele, personal amabil si profesionist, etc.. Si subscriu celor spuse de gabrieln1960.
                        @ Silviu , pentru mine nu ar fi asa important daca modificarea asta (sau chiar si altele) se poate vedea in CLiP, se poate reveni la configuratia initiala daca se doreste si este necesar, dar OK. Mie inhibarea asta mi s-a parut deosebita de disable fata de care aveam unele reticente. Nici eu nu ofer servicii contracost iar eventualele modificari le fac doar pe masina mea si imi asum acest lucru (egal ca il fac in cele cateva luni ramase din garantie sau dupa expirarea acesteia).
                        De acord si cu ultima parte. Dar cum suna asta: ” dar tu ești paralel și perpendicular pe subiect iar apoi să te plângi pe diverse forumuri că ai stricat ceva”?

                        La afirmatia despre script kiddie as spune doar ca folosesc multe programe (unele foarte specializate) fara sa imi bat capul cu ce este in spatele lor, urmaresc procedura si ma intereseaza rezultatul. E adevarat insa ca in unele ”am intrat” mai adanc si am creat tot felul de rutine, macro, etc pentru a imi usura munca de utilizator.
                        Si la subiect, daca se urmeaza pasii, se respecta regulile, se lucreaza cu atentie si rabdare atunci cu ddt4all sau chiar pyren se pot activa\dezactiva fara probleme cam toate functiile ce sunt la rubrica anunturi. Clar ca trebuie sa te informezi corect, sa intelegi, sa stii ce faci si sa fi sigur de asta. Dar nu cred ca trebuie sa fii ”doctor docent” pentru a folosi programul. Dovada este colegul playmaker831, in urma cu foarte putin timp a intrat in contact cu acest program si a facut 2-3 activari\dezactivari fara strice ceva, sa planga pe forumuri si mai ales sa plateasca pentru asta si sa se deplaseze din Tg. Jiu la Bucuresti.
                        Nu raspund celorlalte afirmatii ale colegului si inchei aici.

                        Pentru ca topicul este Intrebari Logan 2 multe din raspunsuri se pot gasi in Dialogys (documentatie, manuale de reparatie si diagnosticare, coduri piese de schimb, note tehnice, etc.).

                        Comment


                        • Originally posted by Silviu View Post

                          E posibil ca modificarea pe care o fac eu sa fie vizibila din CLiP. Din cate tin minte, in CLiP, optiunea de modificare Stop&Start apare la UCH.
                          Cand ajung la o sonda CLiP verific.
                          Ce opțiuni oferă CLIP, puteți vedea în Pyren. Văd doar vă puteţi activa S&S, nu dezactivaţi. Dezactivarea poate fi adăugată în Pyren.

                          sas1.jpg sas2.jpg
                          Attached Files

                          Comment


                          • Si pe unde "gasim" Dialogys?

                            Comment


                            • @ Silica, pentru mine Dialogys e inca "cald", mai am "de lucru" cu el, daca totul va fi OK voi posta detaliile pe topicul dedicat.

                              Comment


                              • Teaser New Dialogys, online only
                                https://www.youtube.com/watch?v=Sorli9XT414
                                Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google