Intrebari Logan 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • @ Cosho, reglajul "la zid" l-am facut initial eu dupa schimbarea becurilor, era acceptabil ("batea" destul de bine) dar la ITP a fost retusat (cu acele oglinzi speciale si toate cele), sincer acum unghiurile sunt perfecte. Nu trebuia sa platesc nimic, dar am lasat "de o cafea", a fost chiar o placere sa vad un profesinist la lucru (mi-a si spus ca multe faruri nu sunt reglate bine chiar din fabrica plus alte lucruri interesante). Eu sunt multumit de rezultat asa ca atunci cand voi efectua urmatoarea revizie voi intra si pe la statia ITP separat pentru o verificare si eventual ajustare (evident voi da cativa banuti extra dar chiar merita asta). Desi desigur ca operatia asta se poate face si in "regie proprie", prefer sa am o vizibilitate cat mai buna fara a deranja pe ceilalti participanti la trafic.

    PS: la revizii de multe ori nici macar nu se verifica asta.
    Last edited by Gil26; 7th January 2020, 18:15.

    Comment


    • Verificarea ITP la faruri se face in sensul ca trebuie trimis la RAR o poza la masina cu toate becurile aprinse ca cica sa nu ai leduri sau xenoane in faruri e interzis
      Nu verifica niciodata unde bate farul in copaci sau dupa avioane doar sa fie becuri conforme
      Last edited by george.sce; 7th January 2020, 20:00.

      Comment


      • Corect. Poate nu m-am exprimat prea bine, le-am reglat dar nu eram supermultumit (desi era acceptabil), am facut o revizie, nu le-au verificat, eu eram atent la alte cele (am uitat de asta), apoi a urmat ITP-ul si la sfarsit (cand asteptam factura, inclusiv farurile "au trecut") am vazut "oglinjoarele" alea (nu erau in service ci la statia ITP) si l-am rugat sa verifice daca bat OK sau nu. Omul a fost de acord, mi-a aratat cum bat, a spus ca le poate regla mult mai bine, le-a tot ajustat (chiar stia ce face) vreo 5-8 minute iar rezultatul a fost sesizabil asa ca i-am "platit" extra.
        Evident ca vorbesc doar de reprezentanta unde merg. Si cum orice lucru in viata are un pret asa si reglajul asta. Nu sunt chiar atehnic, ma mai pricep si eu la una alta dar nu cred ca reusesc sa le reglez atat de bine fara dotarile necesare. Asa ca prefer sa platesc o suma modica daca tot am piticul asta pe creier.
        Last edited by Gil26; 7th January 2020, 20:42.

        Comment


        • GIL26,unde faci reviziile si cat te costa?Eu am facut la meridian vest si m a costat 700 de lei,eram curios unde faci tu.

          Comment


          • @ Cosho, in primul rand avem motorizari diferite (daca te uiti in semnatura eu am "tractorasul" diesel si normal ca am costuri de revizie mai mari).
            Apoi despre revizii este un topic dedicat si poti vedea multe informatii interesante.

            PS: Meridian Vest este mult-mult prea departe de mine, insa se pare ca ai platit putin cam mult pentru revizia la "rasnita" (dar aici sunt multe alte lucruri mai obiective sau subiective - depinde ce\cum a fost facuta revizia, etc.).

            Comment


            • Originally posted by george.sce View Post
              Trage de bec iese cu tot cu oglinda poate dupa aia cauti far cu totul

              mergi mah in service lasa pe aia care au invatat carte si stiu cum se face nu mai faceti voi singuri va reparati loganu in parcare ca romanu ` impartial !
              Uite ca am făcut revizia abia azi, reprezenta dacia-renault în Austria.
              A schimbat becul, h7 am, și acum seara am descoperit surpriza! Nu este reglat, dar cel mai important, nu mai funcționează reglarea sus-jos a farului!
              Maine ma duc peste ei! Am zis ca în România sunt varza mecanicii la Dacia, dar se pare ca aici sunt și mai varză!

              Comment


              • Cel mai probabil au scos din greseala cablul de reglaj al farului. Se poate verifica usor cu capota deschisa. Daca au infipt corect becul nu trebuie nici un reglaj.

                Comment


                • Vara trecuta au scos cutia automata de pe Duster.
                  In toamna au scos-o si pe cea de pe Logan/Sandero.
                  Intrebarea mea este: oare mai intoduc vreodata (gen in timpul vietii noastre) in oferta lor cei de la Dacia vreo cutie automata?

                  Sau mergand pe calea asta Logan 3 va avea haturi pentru schimbat directia in loc de volan?

                  Si nu, nu tine vrajeala penibila a celor de la VC (ce nume predestinat...) ca le-au scos din cauza normelor de poluare.
                  Pentru ca atata timp cat la ei in grup exista variante automate pe unele modele, cu FIX acelasi grup motopropulsor ca cele de la Dacia, inseamna ca SE POATE.

                  Comment


                  • Când vei avea aceleași norme de poluare în EU ca cele din RUsia o să ai aceleași motorizări/transmisii pe Logan (praștia de )K7M + CVT
                    Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                    Comment


                    • Originally posted by meganel View Post
                      Daca au infipt corect becul nu trebuie nici un reglaj.
                      Farul se regleaza de fiecare data cand se schimba becul. Nu neaparat ca este recomandat in manualul de utilizator. Becurile au mici diferente in modul in care imprastie lumina, din fabricatie. Daca se foloseste acelasi tip de bec (se inlocuieste Osram cu Osram de exemplu) diferentele sunt mici. Daca se schimba si producatorul (se pune Narva in loc de Osram, de exemplu) farul lumineaza vizibil modificat (mai sus sau mai jos, mai la dreapta, etc). La becurile H4 este cel mai evident (au oglinda aceea de tabla in interior). La mine, cand am incercat Philips Vision Plus, faza scurta batea foarte jos din prima (ambele faruri). A urmat o vizita in service pentru reglaj.

                      Comment


                      • Reglajul este ieftin, dar nu stiu daca este necesar sa il faci dupa fiecate schimbare de bec. Eu personal il fac.
                        Din pacate 90 de procente dintre servisuri nu il fac nici dupa schimbare de far la masini lovite in fata. Noaptea pe drumurile din Romania e o porcarie cu farurile care bat aiurea ale tuturor utilizatorilor...

                        Comment


                        • Am fost la ei și în 10 minute s-a rezolvat. Ce au făcut, nu știu, nu m-au lăsat înăuntru.
                          Vad deseară cum "bat".

                          Comment


                          • Pentru mers noapte cu farurile tuturor in ochi ar merge asta. Se prinde de parasolarul auto iar daca il prinzi nu centrat ci cat mai in stanga, la marginea parasolarului, iti acopera doar sensul opus, nu in fata si nici in dreapta.
                            img_5cc18717d2f9f-900x900.png

                            Comment


                            • Sunt si niste ochelari de genul acesta. Am inteles ca totusi nu sunt prea ok. Cred ca voi cumpara ca sa incerc.
                              Dar daca oamenii si-ar regla farurile ar vedea si ei ceva si restul.

                              Comment


                              • Eu am ochelari de condus noaptea, pot spune ca pt mine sunt ok, nu te orbește farul.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google