Intrebari Logan 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Apa de luneta se scurge pe sub triple. Sa nu ai vreo fisura in cea din dreapta.

    Comment


    • Heger
      Ce sa functioneze la pornirea motorului? Sonda lambda?
      La pornirea motorului, la rece, sonda lambda nu are nicio influenta, sistemul se afla in open loop. E vorba de autoritatea senzorilor, in open loop senzorul cu cea mai mare autoritate e cel de temperatura lichid racire. Daca ai probleme cu pornirea, senzorul de temperatura trebuie verificat. Sonda lambda poate fi masurata cu un osciloscop, tensiunea trebuie sa varieze intre 0.150v si 0.850V cu media de 0.450V, sau cu un aparat de diagnoza se masoara LFT si SFT. Atentie la mecanici, au o apetenta nebuna de a schimba sonde aiurea.

      Comment


      • Originally posted by paulus View Post
        Buna seara,
        Pe unde poate intra apa in tripla dreapta spate? Mentionez ca nu este condens.
        ai doua variante:
        1. acolo, stopul are un fel de burete/izolator. daca s-a miscat din loc/rupt/deteriorat, este posibil sa permita infiltrati, dar se va vedea si in stop
        2. in zona, ai un aerator (sub stop, ar veni undeva in bara) care comunica cu interiorul. Acest aerator are o membrana, care permite un flux de aer/apa unidirectional. Daca aeratorul a fost deteriorat in urma unui accident, sau izolarea acestuia s-a deteriorat ori a fost defectuos aplicata din fabrica, va permite inflitrarea apei, si asta se va vedea mai ales cand ploua
        Varianta 2 am patit si eu

        Comment


        • Daca era problema cu buretele trebuia sa gasesc apa si in interiorul portbagajului, nu este strop.
          Varianta 2 nu este plauzibila.
          Ramane sa verific cum este lipit geamul dispersor pe corpul triplei (sa vad cum pot face asta) si sa refac lipirea cu ceva adeziv sau silicon.
          A mai facut cineva asa ceva? Ce metoda ati folosit?
          Multumesc
          Last edited by 77sky; 3 March 2020, 23:23.

          Comment


          • Salutare!
            Eu confirm varianta 1.
            Am patit ceva de genul, era condens in stopul de pe dreapta. Fiind in garantie, au verificat si au gasit ca din fabrica nu a fost montat corect stopul, acea izolatie era montata stramb.
            Ca urmare,stopul a fost dat jos ( era cca si 500 ml de apa), au spalat si apoi uscat (cu aer comprimat), montat inapoi cu grija si de atunci nu a mai condensat.
            Bafta!

            Comment


            • Este normal ca pedala de frana in momentul in care o tii apasata mai tare decat deobicei intr o rampa sa se lase putin cate putin ?..am incercat si pe loc drept apasand putin mai tare si tot asa se duce putin cate putin pana la fund ...masina are frane .Am uitat sa mentionez ca motorul este pornit dar se subintelege .
              La solenza cand apesi pe frana se duce cursa normala dar apoi tine indiferent cat apesi . ...

              Comment


              • Am uitat sa specific ca in momentul acestor apasari se aud si cateva zgomote pe spate , presupun ca ar fi saboti sau mecanismul sabotilor.

                Comment


                • Nu e normal. Nu este oare doar o impresie de a ta? Se aude un zgomot de genul unei scartaieli doar daca ai asistenta la pornirea in rampa si intarzii plecarea mai mult de 2-3 secunde dupa ce iei piciorul de pe frana pe masura ce franele sunt eliberate progresiv si masina incepe sa o ia usurel inapoi. Daca mai apesi inca o data frana ciclul se reia.

                  Comment


                  • Am asistenta ptr pornirea in rampa , pedala intr adevar nu se duce progresiv, se duce usor la interval de cateva secunde .si ajunge la un momendat la cursa maxima de jos .Oarecum daca este adevarat fenomenul explicat de tine legat de asistenta ...s ar explica .
                    Zgomotele sunt putin gen metalice s au a unui mecanisn dar usor sesizabile .

                    Comment


                    • scuze am inteles gresit ce ai zis u de asistenta , eu nu eliberez frana ..o tin incontinuare pe apasare putin mai tare ca deobicei , incet incet ajunge jos .
                      Ideal este probabil sa ajung in servis si sa se faca o verificare , oricum de cand am luat masina am sesizat un zgomot mai pronuntat la eliberarea pedalei de frana.Zgomotul nu vine de la axul pedalei ci din servo zic eu sau a pistonului de la pompa frana...
                      Last edited by Maiorul1230; 5 March 2020, 19:04.

                      Comment


                      • Nu e normal ca pedala sa coboare daca o mentii apasata pana ajunge la podea. Este adevarat ca la masinile cu ABS ESP etc am observat si eu aceasta foarte usoara coborare a pedalei cand tii frana apasata. E foarte lenta dar e sesizabila. Nu am tinut niciodata frana apasata atat de mult timp incat sa ajunga la podea si mi se pare ca aceasta coborare a pedalei e tot mai lenta cu cat se apropie de podea. Am observat la mai multe marci aceeasi chestie.
                        Nu mi se pare ceva periculos, mai ales ca poti sa ridici si apesi pedala foarte repede si masina nu se va mai misca din loc iar pedala va avea o cursa libera mult mai scurta la a doua pedala pentru ca este deja presiune pe circuit.

                        Comment


                        • Originally posted by vali2008 View Post
                          Salutare!
                          Eu confirm varianta 1.
                          Am patit ceva de genul, era condens in stopul de pe dreapta. Fiind in garantie, au verificat si au gasit ca din fabrica nu a fost montat corect stopul, acea izolatie era montata stramb.
                          Ca urmare,stopul a fost dat jos ( era cca si 500 ml de apa), au spalat si apoi uscat (cu aer comprimat), montat inapoi cu grija si de atunci nu a mai condensat.
                          Bafta!
                          Se pare ca la mine nu este condens, intra apa. Am turnat cu o sticla apa pe luneta si au aparut cateva picaturi in lampa.
                          Am dat tripla jos si cred ca trebue sa refac lipitura dispersorului pe corpul lampii de jur imprejur. In zona buretelui de etansare nu este apa sau umezeala.
                          Stie cineva cu ce fel de adeziv pot face asta?

                          Comment


                          • Pai, nici la mine nu era condens, ci efectiv intra apa, datorita faptului ca a fost montata stramb. Adcia acel burete nu etansa perfect. Nu a fost nevoie de vreo lipitura si nici nu a mai intrat apa de atunci. Doar a fost indreptat buretele/garnitura.
                            Iar daca e de lipit, mai bine mastic.

                            Comment


                            • stie cineva cum se decupleaza mufa far (logan/stepway2) ca sa nu trag/rup vreo "clema agatatoare"?

                              Comment


                              • Stie cineva de unde pot face rost de un modul pentru deschidere portbagaj din telecomanda? Am anulat deja butucul si am pus deschidere din buton din habitaclu.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google