Intrebari Logan 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Super , multumim
    Am scos fisierul , este foarte util ....nu ca ne am apuca de mecanica la modul de a da motorul/cutia jos dar ptr un schimb de placute /discuri , poate si pivoti , diferite bucsulite cred ca putem face .
    Cand ma duceam cu solenza pe la diferite servisuri serioase/neserioase de multe ori le ofeream idei cum ar trebui sa faca un lucru , de aceea am luat manual de service si am invatat sa fac diverse lucruri dar pana la un anumit punct .
    Acum trecand la un Logan MCV 0.9 Tce poate principiul mecanicii este la fel dar sunt mici detalii care diferentiaza fiecare model/marca .

    Comment


    • Multam fain!

      Comment


      • Pana la urma m-am decis sa instalez din nou dialogys 4.72 ENG , varianta indicata de Gil26 bineinteles dupa o reinstalare a windowsului (functiona destul de greu) .
        Pot sa va confirm ca functioneaza perfect manuale de servis sunt prezente direct din selectia dialogys-ului , cand am instalat soft-ul am ales tara GB si automat iti da limba ENG . Acum nu stiu de ce nu a mers prima data ..ori ca am selectat eu tara Other si limba ENG sau am sarit un DVD .
        https://rutracker.org/forum/viewtopic.php?t=5659643 .....trebuie sa va faceti cont apoi puteti da jos fisierul de torrent .
        Functioneaza si pe WIN 10 .
        Multumim inca odata Gil26 .

        Comment


        • Am urcat si o arhiva cu schemele electrice pentru Logan2 pe: https://www68.zippyshare.com/v/zSLsJpon/file.html

          Prezinta interes NT8703. Pentru utilizare se citeste fisierul readme.txt (am pus si un fisier help.pdf, iar restul se pot extrage).
          Atasat doua capturi pentru “robotizata” mea.
          Am si o versiune veche logan_electric_cd.iso completa dar si una recenta in rusa (doar fisierele aferente – trebuie alese manual). Cele mai noi cred ca sunt doar de pe server (discutia despre schemele VISU a fost si pe un topic dedicat).
          Nu sunt nici electrician auto, dar nu strica sa stiu cate ceva si despre unele “mate” ale lui Sanderica.
          Attached Files

          Comment


          • Originally posted by Gil26 View Post
            .........................Este facut pentru masina mea .............................
            A implicat ceva timp dar cred ca se merita. Am incercat sa grupez fisierele pdf cat mai bine, dar nu am avut timp sa le si “periez”.
            Cu putina rabdare se pot gasi lucruri interesante si afla unele raspunsuri la multe intrebari de pe acest topic.
            Multumim mult pentru ajutor, daca in viitor vei putea face si pentru "engine 0.9 tce", ar fi mana cereasca. Cel putin pentru mine. Am schimbat cureaua de distributie la 1.4 in spatele surii socrilor, poate repet manevra si cu lantul de distributie de la 0.9. Dar fara o serioasa documentare, e ruleta ruseasca. Multa sanatate si numai bine !
            https://www.loganclub.ro/forum/lucru...1-4-preference

            Comment


            • @ Urs, manualul l-am incropit putin in graba dorind sa ofer informatii si celor care nu pot\vor sa instaleze programul. Pentru mine un multumesc conteaza mai mult decat cativa "arginti".
              Sigur ca pot extrage si pentru 0.9, ia putin timp, multe lucruri probabil sunt comune asa ca voi adauga doar diferentele. Trimit un PM, am nevoie de VIN sau date din el, discutam in privat.
              Voi scoate tot ce ofera programul pentru distributia pe lant (si nu numai), insa si tutorialele practice ar putea ajuta (sunt destule).

              Comment


              • Schimbare lanț TCe, trebuia doar căutat...



                Atenție la data postării!
                Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                Comment


                • Sau descarca mai multe detalii de pe : https://www49.zippyshare.com/v/ckgmBlIt/file.html

                  Am luat exemplu o motorizare L8M1-H4B -JH5 (vezi atasat), am adaugat si cureaua de accesorii.
                  Attached Files

                  Comment


                  • Multumim pentru ajutor, la al meu nu mai apare nici o rola intinzatoare la cureaua de accesorii, probabil singura modalitate de slabire in vederea schimbarii curelei e de la fulia pompei de apa. Dar nu sunt sigur.
                    Attached Files

                    Comment


                    • .................
                      s-a postat de doua ori
                      Last edited by george.sce; 26 January 2020, 09:17.

                      Comment


                      • @Urs;
                        Partea de sus a alternatorului nu se slabeste cu un reglaj ceva, ? Sa poata fi miscat si sa pivoteze alternatorul in jurul surubului de jos, asa apare din poza ta, Poate se slabeste cureaua prin mutarea pozitiei alternatorului.
                        Pune te rugam o poza cu prinderea de sus a alternatorului sa ne lamurim cu chestia asta, s-a mai discutat dar nu s-a concluzionat

                        Comment


                        • @ Urs, si eu cred ca se tensioneaza prin pozitionarea fuliei. Despre lipsa rolei intinzatoare la modelele mai noi s-a discutat dar fara alte detalii. Din pacate baza de date a versiunii care o am se limiteaza la 03.2018, nu fac bani cu programul si nu are rost sa platesc pentru asta.

                          Am urcat si o arhiva cu date despre motor, cutie si ambreiaj pentru o motorizare H4B-JS3 pe: https://www72.zippyshare.com/v/NSPlSjLl/file.html
                          Se pot gasi date utile (parca ma multe decat la tractorasul meu) despre motor, iar colegii cu JS3 pot vedea cateva lucruri interesante. Am pus cam tot ce am gasit si ofera programul, se poate alege ce se doreste.
                          Si inchei aici joaca cu acest program (voi cauta doar lucruri punctuale) pentru ca risc sa fiu putin offtopic.
                          Last edited by Gil26; 26 January 2020, 09:50.

                          Comment


                          • Originally posted by Urs View Post
                            Multumim pentru ajutor, la al meu nu mai apare nici o rola intinzatoare la cureaua de accesorii, probabil singura modalitate de slabire in vederea schimbarii curelei e de la fulia pompei de apa. Dar nu sunt sigur.
                            Se taie și se montează alta, atenție trebuie să cauți si SDV-ul de montare curea dacă vrei să faci operațiunea singur.
                            Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                            Comment


                            • Uite ca ne-a scos din ceata dom' profesor, sarumana si-un picior, ca-s din acelasi material. Deci am vazut bine ca alternatorul e montat fix, nu-i poate fi reglata pozitia. Atunci situatia e grava si prezinta umflaturi. M-am uitat la manualul de service 1.4, si la varianta cu AC, dar fara pompa ulei servodirectie, aparea un caz asemanator, trebuia taiata cureaua si motata cea noua "fortat'. Acolo scria ca dispozitivul ajutator, se livreaza odata cu cureaua noua. Trebuie sa am rabdare, deocamdata am 6500 km, si fac aprox 20-25.000 km pe an, deci mai trec vreo 5 ani pana se rupe. Doamne Fereste, am glumit. In fisa de intretinere si garantie, la "inlocuire curea de accesorii si galeti" apar 120.000 km. Ar fi bine sa reziste atat, asta venita din fabrica. Apoi ce e aftermarket, D-zeu cu mila.
                              Attached Files

                              Comment


                              • Salut! Mă poate ajuta cineva cu dezactivarea stop&start din soft (contra cost, evident)? Mă pot deplasa maxim 100 km de București. Mulțumesc

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google