Probleme Rugina Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by aris86 View Post
    In vacanta la munte, am atins, infundat si zgariat pragul, de o roca geologica. Dupa 2 zile a aparut rugina, ieri sear m-a prins o ploaie torentiala.
    Dragul nostru amic,
    pragul la masina e cel mai delicat. Aici in servis eu il realizez prin 2 operatii distincte:
    1. prin substituirea partii afectate prin taiere cu un flex special, deci inlocuire de zona de prag afectat; implica taiere, slefuire, sudura. ... e costos... vopsire 4 straturi.(aasta daca e bagat rau inauntru) as prefera o foto....
    2. Utilizar aparat multifuncion cu gaici pentru a indrepta zona afectata; trebuie sa fii profesional ca sa iti reusesca. Chitul auto care il pui la urma PENTRU INREPTAREA SUPRAFETEI POATE cadea deoarece pragul e o zona solicitata de apa, lovituri etc.
    Eu iti rtecomand totusi a doaua varianta.

    Comment


    • 1. Ce inseamna in viziunea d.tale, flex special?
      2. In afara de sudura in puncte, orice alt procedeu duce la distrugerea stratului protector al tablei (pe interiorul pragului), supraincalzirea acesteia si de aici o serie intreaga de neajunsuri.
      3. Ce inseamna in viziunea dvs, ..."aparat multifuncion cu gaici"
      ...
      Sper sa ma dumiresc.
      Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

      Comment


      • Este de inteles ca traducerea echipamentelor si a termenilor tehnici pentru cineva care a invatat meseria in Spania este foarte dificila, eu am discutat cu un basarabean care a facut facultatea de electronica la Moscova, cred ca ma intelegeam mai bine cu un chinez.

        Trimis de pe al meu K013 folosind Tapatalk
        „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

        Comment


        • @laur poze cu pragul afectat
          Attached Files

          Comment


          • Este lovit bine! dar nu inteleg de ce te-ai "aventurat" pe "carari" pline cu obstacole de genul ala ?
            Last edited by prometheus; 28 July 2015, 21:38.
            sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

            Comment


            • cum doamne iarta-ma l-ai infundat asa?


              n-ai vazut roca sau cum?

              eu m-am lamurit cu reprezentantele, majoritatea functioneaza ca si spitalele: vii cu o boala si pleci cu 2-3 (cand mi-am schimbat parbrizu mi-au zgariat plafonu, cand am vopsit bara fata au gazat aripa fata un pic, etc dar nu le-am vazut decat mai tarziu imperfectiunile astea, bara fata revopsita de ei s-a exfoliat vopseaua un pic dar nu am mai putut sa merg la ei s-o faca pe motiv ca trecuse anu si mai multe)). in absenta unei reprezentante de incredere iti sugerez o alta solutie, alt service autorizat sau nu care lucreaza f bine. dacia ofera garantie numai 1 an la lucrare (si de obicei crapa ceva in structura elementului revopsit dupa 1 an si un pic, fix ca sa nu mai faca obiectul garantiei, zici ca le programeaza nu altceva) iar alte servicuri ofera 5 ani garantie la partea de revopsire do the maths

              musai 2-3 randuri de vopsea cu 4 de lac, injectat ceara pe interior dupa

              daca masina nu mai e in garantie, o poti face pe casco unde vrei tu, nu mai esti legat de reprezentanta. in caz contrar trebuie la reprezentanta sau te poti duce unde vrei tu dar va fi cu fransiza la urmatoarea reparatie
              Last edited by cristi....; 28 July 2015, 21:45.

              Comment


              • Eu sunt sigur ca o fost o conjuctura nefavorabila, o denivelare+pietroi, se intampla.....mai ales cand esti obisnuit cu gropile de Buc.

                Trimis de pe al meu K013 folosind Tapatalk
                „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

                Comment


                • Nu prea are importanta, am auzit cand am lovit, in momentul acela era bine sa fi dat inapoi, pana la urma astea sunt drumurile noastre pline de surprize, si masina este si pentru munte nu doar de mers in oras, trage, se descurca pe serpentine. Azi am urcat la Calineasa (Alba) si la intoarcere se apucasera de asfaltat. A trebuit sa astept 2 ore sa se usuce bitumul ca sa nu merg pe drumul deviat sa risc alt incident (spargerea baii de ulei), a patit-o un turist cu un megane acu cateva zile intre Garda seaca si Casa de piatra. Am pus pozele, sper sa nu provoc discutii contradictorii pe seama ruginii de la dacia. La job avem un logan mcv 2008 cu prag infundat si vopseaua sarita si nu a ruginit. O fi mai proasta tabla asta noua.

                  Ceara pe interior o sa ma ocup personal si de capota la fel.
                  Last edited by aris86; 28 July 2015, 22:01. Reason: Automerged Doublepost

                  Comment


                  • apropo, mi se pare ca, casco nu despagubeste pt daune produse pe drumuri forestiere, de munte etc. trebuie sa citesti cu atentie clauzele de riscuri neasigurate ca sa vezi ce poveste le spui

                    Comment


                    • Normal, ei au treaba doar cu DC/DJ/DN.

                      Vorba aceia: "greseala se plateste", oricum o repar fie pe casco, fie pe finantare proprie.
                      Last edited by aris86; 28 July 2015, 22:33. Reason: Automerged Doublepost

                      Comment


                      • Nu cumva era o bordura pe care nu ai vazut-o intr-o curba prin bucuresti? Adica o bucata de bordura desprinsa si ramasa in drum?
                        ;)

                        Comment


                        • Originally posted by aris86 View Post
                          @laur poze cu pragul afectat
                          Nu e grav! Din ce vad, un tinichigiu bun o rezolva bine, chiar bine de tot. Nu e cazul de sectionare a pragului. Daca o face, o face pentru bani, mai multe ore de lucru si mai multa ... nebunie.
                          Iti explic pe scurt procesul:

                          - spalare cu apa
                          - degresare
                          - Slefuire P80- P240
                          - Indreptare tabla prag: exista un aparat de tras tabla auto dotat cu un ciocan de inertie in varful caruia exista un cap de cupru care efectiv se lipeste de tabla, face masa cu ea; in felul acesta tabla isi revine.
                          - chit auto
                          -slefuire chit
                          - aplicare strat 2
                          -aplicare strat 3 special pentru praguri
                          -aplicare strat 4 lac
                          -uscare la IR

                          Trebuie sa stii ca pragurile sun duble pe dinauntru, deci partea din interior ramane afectata; asadar in urma reparatiei nu vei mai avea aceeasi rezistenta a tablei in zona respectiva. dar nu e nimic...

                          Originally posted by IancuMIC View Post
                          1. Ce inseamna in viziunea d.tale, flex special?
                          2. In afara de sudura in puncte, orice alt procedeu duce la distrugerea stratului protector al tablei (pe interiorul pragului), supraincalzirea acesteia si de aici o serie intreaga de neajunsuri.
                          3. Ce inseamna in viziunea dvs, ..."aparat multifuncion cu gaici"
                          ...
                          Sper sa ma dumiresc.
                          1. Flex special- este un flex normal mic care lucreaza la o viteza mica si are un disc abraziv foarte subtire si mic. Nu afecteaza mult sectiunea la taiere (nu papa multa tabla la taiere.... e super important)

                          2. Ma refer la sudura MIG/MAG care e o sudura cu aportare de material. Asta nu afecteaza tratamentul tablei

                          3. Aparatul multifuncion este aparatul de tras tabla cu ciocan de inertie; gaicile sau inele la care ma refer se sudeaza dupa caz in partea lovita a tablei si de acolo incepi conformarea; substitue cuprul din varful ciocanului de inertie

                          Am explicat cred pe inteles; mai mult nu pot explica sunt deja amanunte tehnice de ordin personal; aparate si procedee sunt multe pentru a face treaba buna.
                          Last edited by Laur79; 29 July 2015, 00:25. Reason: Automerged Doublepost

                          Comment


                          • Multumesc pentru incurajari! Incidentul s-a petrecut pe un drum judetean, partial asfaltat, la un viraj la dreapta, nu am vazut pietroiul si l-am luat in barba, cum se spune, cautam un loc de parcare, sa ne oprim sa mai vizitam cate ceva. In fine, data viitoare o sa fiu mai atent, numai ca la chestii banale am parte de neajunsuri, probabil o atentie superficiala, fata de situatii limita cand te intalnesti cu cei de pe contrasens sau condusul pe serpentine.

                            Comment


                            • Inainte de toate sa dispara rugina. Daca se face in stil made rom, adica acoperim mizeria cu chit si vopsim, afara vopsit gardul, inauntru.....

                              Trimis de pe al meu K013 folosind Tapatalk
                              „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

                              Comment


                              • exact cum zice oti,trebuie data cu o substanta care scoate rugina, apoi cu un inhibator de rugina pt a preveni (altfel reapare) si abia apoi restul, inclusiv vopseaua si poate lacul
                                si cum ziceau colegii o ceara de cavitati in praguri pt a stopa si preveni rugina din interior, unde nu se poate interveni pt reparatie

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google