Easy-R a.k.a. JS3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts


  • volantu` cu masa dubla nu anuleaza vibratiile motorului ci socul dat la schimbarea vitezelor. DMF e pentru motoare puternice si care dezvolta cuplu mare.
    motorul in 3 cilindri e dezechilibrat "din nastere". anularea vibratiilor din motor se face cu adaugarea unui alt arbore - si daca tot se pomeneste de Ford ar trebui sa se stie ce tehnologie au bagat in ecoboost-u` de 3 cilindri.
    da' na...

    Comment


    • DMF e folosit pentru a reduce vibrațiile induse de motor catre ambreiaj și mai departe cutie (sau transmisie daca vrei). Da, exista si alte mecanisme de a reduce vibratiile motorului in general.
      I have no special talent. I am only passionately curious.

      Comment


      • pistoanele se misca pe verticala, da?
        vibratiile induse de motor catre "ambreiaj", mda... volantu' ala e un "cerc" foarte strict si foarte fix, legat pe motor. si e un cerc la fel de strict si de fix pentru toate motorizarile cu ardere interna de pe planeta asta. nu e o gelatina care sa contrabalanseze miscari pe verticala. ai "tampoane de motor" care se faca treaba asta.
        si poti sa-ti iei ford, da. da` stim de ce e mai scump, nu-i asa? -- pentru ca "exista si alte mecanisme de a reduce vibratiile motorului in general".
        acuma... mai aruncam cu abureala cind nu "se iese" din prima. da' mai bine chiar faci un sondaj de opinie despre aplicarea dmf pe un motor ce dezvolta max. 65-67 kW.
        da' na...

        Comment


        • Aveam impresia ca 0.9 TCe este echilibrat prin contra-echilibrarea arborelui cotit si al volantului:

          Renault 0.9 TCe


          Power 89bhp at 5500rpm; Torque 100lb ft at 2500-3000rpm; CO2 99g/km; Claimed economy65.7mpg; Capacity 898cc; Bore/stroke 72.2mm/73.1mm; Specific output 99bhp per litre; Compression ratio 9:5:1; Made of Aluminium block and head; Weight na; Valve gear 4 per cylinder, twin cam, variable camshaft timing; Turbo HTT, fixed geometry; Boost pressure2.05bar; Counterbalance measures Counterbalanced flywheel and drivewheel; Other highlights Graphite-coated piston skirts, chain cam drive

          https://www.autocar.co.uk/car-news/n...r-engines-test
          Last edited by wud; 8 February 2019, 00:05.

          Comment


          • sincer, m-as mira sa fie ceva "contrabalansat" in el, la cit costa si la cit (presupun eu) a fost copiat dupa toyota.
            da' acuma e topic de easier|js3, nu bagam "motoare" aici ca sa nu-l "dezechilibram" pe x-pert.

            Comment


            • Originally posted by devreg View Post
              [FONT=verdana]pistoanele se misca pe verticala, da?
              Exact si produc vibratii torsionale din cauza variatiei acestor miscari, ca ele (miscarile) nu sunt perfecte.

              DMF nu e doar un cerc ci sunt doua iar intre ele exista o colectie de arcuri (in functie de model, 2, 4, 12 etc.) ce atenueaza vibratiile torsionale.

              DMF asta face reduce aceste vibratii torsionale in a se transmite catre transmisie, printre altele. La SMF strict acest rol este preluat de discul de ambreiaj prin arcurile de torsiune asta inseamna un disc de ambreiaj solicitat suplimentar.

              Referitor la alte mecanisme de reducere a vibratiilor de torsiune: folosirea balansierilor sau a amortizoarelor de vibratii torsionale sau pendul centrifugal sau ... (te las pe tine sa mai completezi).

              Toate variantele echipate cu motoare Ecoboost, dupa 2015, folosesc DMF (indiferent de putere). Oare de ce?

              PS

              De multe ori scriu succint nu din motiv de abureala ci de timp ...
              I have no special talent. I am only passionately curious.

              Comment


              • Originally posted by wud View Post
                Aveam impresia ca 0.9 TCe este echilibrat prin contra-echilibrarea arborelui cotit si al volantului:

                Renault 0.9 TCe


                Power 89bhp at 5500rpm; Torque 100lb ft at 2500-3000rpm; CO2 99g/km;

                https://www.autocar.co.uk/car-news/n...r-engines-test
                Cand umblam pentru Rabla am mai gasit informatia asta "CO2 99g/km" si pe un pdf frantuzesc. Numai la noi este mai mult (120-124) iar la GPL 101... Ma ofticam ca nu e 99 ca sa mai primesc bonusul de 1500 lei... De unde oare diferenta asta?

                Comment


                • La lansare 0,9TCe euro5 avea 122g/km CO2 în ROmânia și 119g/km CO2 în FRanța, pentru că vest
                  Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                  Comment


                  • Originally posted by Silviu View Post

                    Exact si produc vibratii torsionale din cauza variatiei acestor miscari, ca ele (miscarile) nu sunt perfecte.

                    DMF nu e doar un cerc ci sunt doua iar intre ele exista o colectie de arcuri (in functie de model, 2, 4, 12 etc.) ce atenueaza vibratiile torsionale.

                    DMF asta face reduce aceste vibratii torsionale in a se transmite catre transmisie, printre altele. La SMF strict acest rol este preluat de discul de ambreiaj prin arcurile de torsiune asta inseamna un disc de ambreiaj solicitat suplimentar.

                    Referitor la alte mecanisme de reducere a vibratiilor de torsiune: folosirea balansierilor sau a amortizoarelor de vibratii torsionale sau pendul centrifugal sau ... (te las pe tine sa mai completezi).

                    Toate variantele echipate cu motoare Ecoboost, dupa 2015, folosesc DMF (indiferent de putere). Oare de ce?

                    PS

                    De multe ori scriu succint nu din motiv de abureala ci de timp ...

                    esti mai sensibil ca un delfin pe-amfetamine.
                    deci, s-ar putea rezolva totul cu un disc de ambreiaj mai "tzapan"; deci cere un disc mai competent, nu dmf, pentru max. 90 de cai. as zice ca pentru >200 Nm si o caroserie foarte usoara, poate...
                    exact vibratiile alea te deranjeaza pe tine, in mers sau pe loc.
                    nicidecum faptul ca "se-nvirte in 6 colturi".
                    da' e bine ca esti convins ca ai dreptate.
                    ramine-asa!

                    Comment


                    • Silviu a ajutat multi colegi pe acest forum. Sunt unul dintre ei.
                      Corect, 0.9 asta e dezechilbrat din nastere. Trepidatii au si alte marci si cu DMF-uri "mai tepene" mai uscate sau mai umede. Dar clar ca un ambreiaj "mai competent" e de dorit.

                      Din graba in postul #3474 am raspuns colegului nickey1982 atat la postul cu linkul cat si cel cu frana de picior (postul #3469). Scuze daca am creat confuzie. Nu stiu ce face softul. Prin targ circula si un zvon ca dupa un anumit timp cu frana de picior apasata ambreiajul ar decupla (lasand la o parte S&S care sa spunem ca e dezactivat).

                      Comment


                      • nici macar n-am insinuat ca n-a ajutat.
                        urma sa-i propun sa ceara discuri de frina si pe spate (in loc de dmf pentru un motor de "calibrul" asta).
                        da' na...

                        Comment


                        • Problema noastra: https://www.youtube.com/channel/UCGs...ef_37t2zK4rG3g

                          Sunt filmulete scurte, merge un Play All

                          Cum acceleraza un Easy-R cu motorul de 1,6: https://www.youtube.com/watch?v=Pk449vJz39Y

                          Comment




                          • Eh, repet, urat asa mi-a facut mie la manuala cand am apasat in ultimul moment ambreiajul (schimbatorul in 0) si a vrut sa se opreasca motorul (Stop&Start activ) dar pt ca am apasat in acelasi moment, a si pornit in acelasi timp.
                            REPET.
                            Deci cred ca problema e la "chestia-care-hotaraste-s&s" .

                            Comment


                            • Cel care a făcut filmarea parcă caută trepidațiile cu dinadinsul , in felul asta își va face praf ambreiajul in scurt timp

                              Comment


                              • Salutare,azi am vb cu un coleg taximetrist din Bucuresti,are 168.000 km cu masina ,0.9 esay-r cu gpl tomasetto,el spune ca a schimbat o singura data ambreiajul la 145.000 km,cand au aparut trepidatiile a fost la reprezentanta AutoCobalcescu unde un domn Cristi i-a facut o reprogramare a softului si de atunci nu a mai avut probleme.Poate foloseste cuiva informatia aceasta.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google