Easy-R a.k.a. JS3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nu este numai despre curatarea fizica a discului. Eu cred ca spune si despre expunerea algoritmului din software care conduce cutia de viteze la niste noi variatiuni de stimuli, sau la o plaja extrema a turatiilor de pe fiecare treapta. In fine, mi s-au parut utile comentariile din josul paginii, similare cu cele exprimate si pe aici
    johnnyedify
    4 months ago
    They will always shudder a bit, they are not true automatics and have no torque converter which smooths out power transition. People should understand what they are buying first.

    Paul Baker
    3 months ago
    Exactly.

    Comment


    • cititnd ultimele comentarii, inteleg ca Dacia nu a venit cu o solutie viabila in problema easy r benzina.. Din pacate ptr mine si ptr toti care au dat bani pe o masina noua cu probleme din start. Ce pot spune, ma apropii de 10.000 km, si vreau sa spun ca dupa "resetarea"soft-ului cutiei la revizia din decembrie, trepidatiile au reaparut de a doua zi, la inceput mai discret iar acum e ca inainte. E trist si frustrant dar se pare ca va trebui sa ma obisnuiesc cu ideea.

      Comment


      • Si nici nu exista nicio solutie de imbunatatire momentan. Acu sunt ocupati cu logan 3, proiect care merge greu si care probabil se va lansa in 2020-2021. Acu, daca cel care mi-a spus, minte, mint si eu.

        Comment


        • De la 1 septembrie 2019 se trece de la norma de poluare Euro 6c, valabila in prezent, la norma de poluare Euro 6d-temp.
          Anul trecut cand s-a trecut de la Euro 6b la Euro 6c s-a renuntat la transmisia automata de la diesel din cauza nivelului ridicat de emisii poluante (atat robotizata de la gama Logan cat si EDC-ul de la Duster).
          N-ar fi de mirare ca din septembrie sa nu mai avem deloc trasmisie automata la Dacia (nici la motorul de 0.9).

          Comment


          • Originally posted by georgstelsib View Post
            Am ajuns la 22 000 km(easy-r) , am schimbat placa si discul (fara volanta) la cca. 15 000km . Vibratiile au disparut definitiv de cand pornesc din cand in cand in tr.II-a manual.
            Schimba vitezele mai bine si mai lin decat schimbam eu la cutia manuala , paharul de apa de pe bord s-ar varsa mult mai rar. Accelereaza linear foarte bine pana aproape de 6000 ture , ajutata de cuplul mare(pt. benzina) de 140N/m , de motorul in 3 cilindri cu inertie mica si frecari reduse. A compara acceleraria 0.9 benzina cu 1.5 Diesel este hazardata si se poate citi clar in specificatiile masinii , 0.9 accelereaza mult mai bine , mai ales daca stii sa tii turatia in zona cuplului maxim.
            NeMar, incearca solutia propusa de georgstelsib. Pare similara cu cea din clipul cu Fiesta, dar fara treapta 5-a.

            Comment


            • Si cam ce amenda a luat Ford exact cu aceeasi atitudine pe care o are si Dacia: https://www.accc.gov.au/media-releas...onable-conduct

              Comment


              • Foarte interesant linkul, nickey. Ar trebui tradus in limba romana.

                Comment


                • Mi-am permis sa folosesc Google translate :
                  Curtea îi ordonă lui Ford să plătească penalități de 10 milioane de dolari pentru comportamente inconsecvente
                  26 aprilie 2018
                  Curtea Federala a declarat, prin consimtamant, ca Ford Motor Company din Australia Limited (Ford) sa angajat intr-un comportament inconstient in modul in care sa ocupat de plangeri cu privire la autovehiculele cu transmisie PowerShift (PST) si a ordonat Ford sa plateasca 10 milioane dolari in sanctiuni.

                  Curtea a considerat că comportamentul Ford, în răspunsul la plângerile consumatorilor privind vehiculele Fiesta, Focus și EcoSport echipate cu PST între 1 mai 2015 și 29 februarie 2016, a fost neconceput

                  Consumatorii care au cumpărat vehicule Ford cu PST au făcut plângere către Ford și dealerii săi despre scuturarea excesivă a ambreiajului mașinii, zgomotul excesiv al transmisiei, accelerarea întârziată și tremuratul și jerking-ul excesiv în timpul accelerării. 37% din aceste vehicule au avut cel puțin o înlocuire a ambreiajului.

                  "Pedepsele acordate de Ford pentru 10 milioane de dolari sunt una dintre cele mai mari pronunțate în temeiul legislației australiene privind protecția consumatorilor și reflectă seriozitatea comportamentului Ford. Ford știa că vehiculele sale au avut trei probleme de calitate separate, dar au tratat clienții afectați într-un mod pe care Curtea l-a declarat inconștient, "a declarat președintele ACCC, Rod Sims.

                  Ford a comunicat cu dealerii săi despre problemele de calitate cu ocazii multiple, dar nu a oferit clienților care s-au plâns la Ford despre vehiculele lor informații adecvate cu privire la problemele de calitate.

                  "În ciuda faptului că șocul a fost un simptom al problemelor legate de calitatea vehiculelor, Ford a spus frecvent clienților că tremuratul a fost rezultatul stilului de conducere al clientului. Ford știa că simptomele problemelor de calitate cu vehiculele au fost experimentate intermitent, dar au cerut clienților să le demonstreze la cerere, în prezența unui dealer pentru a putea fi reparate ", a spus dl Sims.

                  "În majoritatea cazurilor, Ford a refuzat să ofere clienților un vehicul de rambursare sau înlocuire fără costuri, chiar și după ce vehiculele au suferit reparații multiple care nu au rezolvat reclamațiile consumatorilor".

                  Ford a oferit în cea mai mare parte vehiculele de înlocuire în conformitate cu "Programul de fidelizare a proprietarilor", care obliga consumatorii să efectueze o plată semnificativă către un vehicul de înlocuire.

                  "Ford le-a spus consumatorilor că rambursările și vehiculele de înlocuire nu au fost o opțiune, atunci când aceștia ar fi putut beneficia legal de aceste remedii în baza garanțiilor consumatorilor. Cumpărarea unei mașini noi reprezintă un angajament financiar semnificativ și comportamentul inconstient al Ford a provocat suferințe și frustrări considerabile pentru mii de consumatori ", a spus dl Sims.

                  În plus față de aceste ordine ale Curții, ACCC a acceptat o acțiune executorie judecătorească de la Ford pentru a stabili un program de revizuire a solicitărilor clienților pentru restituiri sau vehicule de înlocuire efectuate între 1 mai 2015 și 1 noiembrie 2016. Cel puțin 2.000 de consumatori afectați pot solicita o arbitru pentru a-și evalua plângerile.

                  Ford sa angajat, de asemenea, să ofere clienților acces la mai multe informații despre autoturismele lor, inclusiv istoricul reparațiilor defectelor de fabricație efectuate pe vehiculele lor.

                  "Decizia Curții este o reamintire că întreprinderile trebuie să dispună de sisteme care să permită revizuirea corectă a cererilor de rambursare sau înlocuire a consumatorilor. Vânzarea cu amănuntul a mașinilor noi este o prioritate de executare și respectare a ACCC și vom lua măsuri împotriva producătorilor care credem că au încălcat legea consumatorilor australieni ".

                  Note pentru editori

                  Consumatorii vor fi eligibili să participe la programul de revizuire independentă a reclamațiilor Ford dacă:

                  a deținut un vehicul Ford echipat cu o transmisie automată cu două ambreiaje cu șase trepte (PowerShift Transmission) între 1 mai 2015 și 1 noiembrie 2016
                  a depus o cerere de rambursare sau de înlocuire, între 1 mai 2015 și 1 noiembrie 2016, către Ford (inclusiv către centrul de relații cu clienții Ford) fie direct, fie cu asistența unui distribuitor Ford, și
                  nu a primit nici o rambursare completă sau un vehicul de înlocuire fără costuri suplimentare.
                  Informații suplimentare despre program vor fi disponibile la adresa www.ford.com.au.

                  Obligația executorie a companiei Ford este disponibilă pe site-ul public al ACCC.

                  ACCC a acceptat anterior angajamentele executorii judecătorești de la GM Holden Ltd și Hyundai Motor Company Australia Pty Ltd pentru a îmbunătăți respectarea garanțiilor consumatorilor în cadrul ACL. Atât Holden, cât și Hyundai s-au angajat, de asemenea, să revizuiască reclamațiile anterioare ale consumatorilor.

                  fundal

                  Din 2011 până în 2016, Ford a furnizat peste 70.000 de vehicule Fiesta, Focus și EcoSport, echipate cu un sistem de transmisie uscată cu ambreiaj cu 6 trepte, denumit "Transmisie PowerShift".

                  Comment





                  • no?

                    Comment


                    • Un nou schimb din America Latina: https://www.youtube.com/watch?v=VLqliC1BciM
                      Din in ce imi dau eu seama, mecanicul zice ca problema ar fi de la rulmentul de presiune.
                      Schimbul se face cu un kit Luk care se pare ca nu e trecut in manualul de service, dar este compatibil.

                      Comment


                      • Am incercat metoda de curatare a ambreiajului prin plecarea de pe loc cu pedala la fund pana ajunge in treata a-V-a . NU a functionat . Cea mai buna metoda ramane cu plecarea de pe loc in treapta II-a manual . Daca o folosesti nu mai trepideaza.
                        Am observat cu ceva timp in urma si am verificat recent ca vibratiile sunt favorizate de drumurile lungi cand schimbarea treptelor este mai rara iar discul nu prea se mai autocurata. Dupa rulajul urban cu mai multe patinari de ambreiaj treburile se mai regleaza.

                        Cei care au facut update-ul de soft al cutiei au observat ca la mersul inapoi masina nu mai trepideaza . Dar au observat si turatia marita precum su timpul crescut de patinare pana la ambreiere completa. Ei , in tr. II-a manual se simuleaza acelasi comportament al cutiei cu turatie si timpi de patinare crescuti.

                        Comment


                        • Confirm si eu ce spune colegul.
                          Nu ii plac drumurile extraurbane, dar nici cele bara la bara. Idealul e drumul urban, dar cu trafic moderat, sa schimbe des vitezele, dar nu numai treapta 1 si 2, ci sa treaca prin toate vitezele.
                          Cei din America Latina, mai au o problema, pe care a avut-o un sigur coleg de la noi: https://www.youtube.com/watch?v=PCD2kAGCOpM

                          De cateva zile testez urmatorul aspect la mersul bara la bara: eliberez frana de picior fara sa mai apas si acceleraria, doar daca am in fata un spatiu suficient pentru a parcurge macar 5 metri.
                          Astfel masina face un ciclu complet ambreiaj decuplat, ambreiaj patinat si ambreiaj cuplat. Am observat ca nu ii place daca franezi cand e ambreiajul patinat. De asemena, franez un pic mai tarziu si mai tare cand ma apropii mult de masina din fata (fara a pune pe nimeni in pericol si doar la viteze de deplasare foarte mici).
                          Mutatul tot timpul pe acceleratie imi oboseste mult picior.
                          Va tin la current.

                          Comment


                          • Masina nu ambreiaza complet ambreiaju in modul crawling (cand n-ai piciorul nici pe frana, nici pe acceleratie), ci il tine in patinare, lucru confirmat de Silviu cu tester, pe masina lui proprie

                            Comment


                            • Eu am parcurs(experimental) peste 100 m fara sa accelerez si fara sa am piciorul pe frana . Nu am simtit ca masina mergea cu abreiajul patinand. Nu stiu ce-i cu crawling-ul asta , nici nu-i stiu definitia corecta . O explicatie pe limba mecanicului roman s-ar dovedi de folos. Din experienta mea am simtil ca apasarea completa a franei = ambreia decuplat , eliberarea partiala a franei = patinare , eliberare completa fara apasare acceleratie = ambreiere completa .

                              Comment


                              • Sustin si eu cele afirmate de georgstelsib si nickey1982. Eu il numesc "jocul" cu cele doua pedale. De acord cu metodele propuse. Eu am norocul ca alternez mersul extraurban cu cel bara la bara destul de frecvent.
                                Ca despre supraincalzire, uzura neuniforma, material frictiune, placa presiune, rulment presiune..... am mai discutat.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google