Easy-R a.k.a. JS3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Am trebat eu . Nu aveau cunostinta de asa ceva . M-au invitat sa merg la reprezentanta sa puna laptopul pe masina si astfel sa afle daca mai este vreun soft disponibil pentru respectiva masina .
    Daca nu-ti este peste mana cred ca poti apela la o reprezentanta. Eu o voi face mai tarziu cand voi face si ITP-ul.

    Comment


    • Nici la mine nu stia, dar a zis ca daca am aflat eu din alte surse, el verifica. Si erau disponibile actualizari si la cutie si la motor.

      Comment


      • Am mai observant o imbunatatire. La serviciu, la iesirea din parcarea subterana, am o rampa cu o inclinare destul de mare, dupa care vine imediat bariera. Inaine, daca urcam in drive, deoarece nu puteam accelera foarte tare pentru ca riscam sa nu pot frana la timp si sa daram bariera, masina se trezea in varf de rampa sa schimbe treapta a 2-a, dupa care vedea ca nu poate inainta si schimba inapoi treapta 1. Rezolvarea era sa urc in treapta 1, in modul manual. Acum, in ultimele 2 zile, a stiut sa tina treapta 1 in modul Drive.
        In schimb, la coborare face la fel, schimba din treapta 1 in treapta a 2-a chiar la final, cand te astepti mai putin. Rezolvarea aici e simpla, tinand piciorul pe frana pe timpul coborarii.

        Comment


        • Da, am observat si eu ca nu stie sa tina frana de motor in treapta 1, din treapta 2 incolo se pricepe

          Comment


          • Daca nu aveti piciorul pe acceleratie schimba treptele? La TS4 nu se intampla asta (decat daca ajunge in turatia maxima (~4700rpm) sau minima (~1000-1100rpm)).
            I have no special talent. I am only passionately curious.

            Comment


            • In coborarea unei pante, pe la 2000 de RPM, schimba din treapta I in treapta II in modul drive.

              Comment


              • Schimba si cu picior pe acceleratie si fara picior pe acceleratie. Daca nu esti obisnuit, te ia prin surprindere.

                Comment


                • Da, te trezesti deodata ca ai o panta care o cobori cu I controlat si deodata schimba in II, pana ajunge sa cupleze deja ai prins oarecare viteza din cauza inclinatiei si franarea de motor este mai slaba. Lucrul asta nu se mai reproduce din II-III sau III-IV

                  Comment


                  • Toate cutiile de viteza automate schimba singure in sus daca turatia motorului creste, inclusiv in frana de motor. De aceea puteti folosi modul manual.

                    Comment


                    • Schimba singure daca exista acceleratie. Daca pedala de acceleratie este pe zero nu ar trebui sa schimbe.

                      La TS4 nu schimba treapta in frana de motor (frana de motor insemnand pedala de acceleratie pe zero), exceptand cazurile de maxim rpm sau minim rpm (caz in care retrogradeaza).
                      I have no special talent. I am only passionately curious.

                      Comment


                      • Acelasi comportament il are si benzinarul. Si ca fapt divers: ai o senzatie extrem de ciudata atunci cand o iei la vale si vrei sa accentuezi frana de motor prin ciupirea in scurt a acceleratiei pentru a o face sa retrogradeze inainte sa o faca singura. Este oarecum contrar instinctului de sofer sa incetinesti prin accelerare si nu prin franare obisnuita.

                        Comment


                        • Acelasi comportament il are si benzinarul. Si ca fapt divers: ai o senzatie extrem de ciudata atunci cand o iei la vale si vrei sa accentuezi frana de motor prin ciupirea in scurt a acceleratiei pentru a o face sa retrogradeze (inainte sa o faca singura*). Este oarecum contrar instinctului de sofer sa incetinesti prin accelerare si nu prin franare obisnuita.

                          *Partea bolduita se va taia.

                          Comment


                          • @nickey1982
                            Poti sa spui, te rog, la ce reprezentanta ai efectuat actualizarile?
                            Ceva noutati, impresii?

                            Comment


                            • Aceeasi intrebare am primit-o si in privat, astazi. La Dacoserv Salaj (Sector 5). Duminica seara am facut cerere pentru programare prin MyDacia, iar luni la 8:30 am fost sunat si mi s-a spus ca pot veni oricand. Am ajuns la ora 12, iar la ora 12:20 deja am plecat. Am stat langa masina in timpul actualizarilor.

                              Ca impresii sunt cele mentionate anterior. Consumul se apropia de 10 % in prima zi (calculatoarele s-au resetat, inclusiv cel de revizie), dar treptat a scazut la 8,5 %, dupa 240 de km parcursi doar in Bucuresti, o medie de viteza de 22 km/h si clima pe auto la 22 de grade.

                              Trepidatii nu am mai avut si discul de ambreiaj il simt mereu curat. Dar, trebuie sa mai treaca timp pana sa ma conving ca problema e total rezolvata.

                              Daca mai aveti intrebari, va raspund cu cea mai mare placere.

                              Comment


                              • Multumesc pentru raspuns.
                                Oare cei de la Vocea Clientului sunt in masura sa spuna daca sunt disponibile actualizari pentru masina?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google